ارسال به دیگران پرینت

علی دایی | صحبت های علی دایی

علی دایی طارمی و لائوتارو ترکیبی برای بیش از ۴۰ گل در اینتر | رمزگشایی دایی از طارمی در گاتزتا

رمزگشایی دایی از طارمی در گاتزتا؛ مهدی و لائوتارو می‌توانند با هم بیشتر از 40 گل بزنند

علی دایی طارمی و لائوتارو ترکیبی برای بیش از ۴۰ گل در اینتر | رمزگشایی دایی از طارمی در گاتزتا

رمز گشایی علی دایی از طارمی 

رمزگشایی دایی از طارمی در گاتزتا؛ مهدی و لائوتارو می‌توانند با هم بیشتر از 40 گل بزننداسطوره فوتبال ایران معتقد است اینتر انتخاب بسیار خوبی برای طارمی است.

به گزارش فوتبال 360، شروع درخشان مهدی طارمی در بازی‌های پیش‌فصل اینتر رسانه‌های ایتالیایی را به وجد آورده؛ تا جایی که گاتزتا برای شناخت بیشتر از این مهاجم ایرانی سراغ علی دایی رفته است. اسطوره فوتبال ایران نقش بزرگی در معرفی طارمی به فوتبال داشت و در گفت‌وگو با این روزنامه ایتالیایی ویژگی‌های مهاجم جدید اینتر را بازگو کرده.

*انتقال طارمی تصمیم درستی از سوی اینتر بود؟

کاملا. جذب طارمی به عنوان یک بازیکن آزاد با توجه به عملکرد 4 ساله‌اش در پورتو فوق‌العاده است. او در این تیم بیش از 90 گل زد. گل‌های سرنوشت‌سازی در لیگ قهرمانان از او دیدیم و جام‌های زیادی برد.

طارمی بهتر است کنار لائوتارو مارتینس بازی کند یا تورام؟

هر 2. طارمی می‌تواند خودش را با هر شرایطی تطبیق دهد. او برای بازی به عنوان مهاجم اول یا دوم مناسب است؛ نزدیک پست 10 یا یک شماره 9 ناب. او و لائوتارو، حداقل روی کاغذ می‌توانند بیشتر از 40 گل بزنند.

*چه چیزی طارمی را از مهاجمان دیگر متمایز می‌کند؟

هوش فوتبالش. طارمی دائما جابه‌جا می‌شود و برای همین می‌تواند مدافعان را غافلگیر کند. علاوه بر این او بازیکن تنومندی است. دوئل‌های تن به تن را نمی‌بازد و گرفتن توپ از او کار سختی به نظر می‌رسد. او اینها را تمام‌کنندگی باکیفیت و پیش‌بینی‌ناپذیرش ترکیب می‌کند.

سیمونه اینزاگی مربی مناسبی برای طارمی است؟

با آنچه من دیده‌ام، بله. او احتمالا همین حالا هم شناخت کاملی از طارمی دارد و نیازی به توصیه‌های من ندارد. می‌توانم بگویم اینزاگی می‌تواند بهترین بازی را از طارمی بگیرد. علاوه بر این سیستم بازی تیم هم به نفع طارمی است. مهدی در کنار یک مهاجم دیگر عملکرد بهتری رقم می‌زند. مهدی می‌تواند با زوج کناری‌اش هماهنگ شود، برای او گل بسازد و به کناره‌ها بزند. طارمی همیشه می‌داند هنگام سانترها کجا مستقر شود.

 

منبع : فوتبال ۳۶۰
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه