ارسال به دیگران پرینت

پزشکیان و جلیلی | مناظره پزشکیان و جلیلی

آغاز اولین مناظره دور دوم انتخابات با حضور پزشکیان و جلیلی | پزشکیان: قابل قبول نیست که ۶۰درصد مردم پای صندوق رای نیایند +ویدئو

اولین مناظره دور دوم انتخابات با حضور پزشکیان و جلیلی آغاز شد.جزئیات و تغییرات اولین مناظره دور دوم انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد.

آغاز اولین مناظره دور دوم انتخابات با حضور پزشکیان و جلیلی | پزشکیان: قابل قبول نیست که ۶۰درصد مردم پای صندوق رای نیایند +ویدئو

آغاز اولین مناظره دور دوم انتخابات با حضور پزشکیان و جلیلی

 

اولین مناظره دور دوم انتخابات با حضور پزشکیان و جلیلی آغاز شد.جزئیات و تغییرات اولین مناظره دور دوم انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد.

سعید جلیلی: امروز ما شاهد هستیم و همه اعتراف می‌کنند که مردم انتخاب می‌کنند

جلیلی: در عرصه‌ها مردم نقش دارند

وظیفه دولت برای هر ایرانی متناسب با استعدادی که دارند این خواهد بود که نقش آفرینی کنند.مشارکت مردم در دولت من در همه عرصه ها برای اداره کشور نمود خواهد داشت.برنامه من این است که مشارکت مردم در عرصه های مختلف جدی تر باشد.یکی از برنامه‌های مهم دولت من حتماً این خواهد بود که  مشارکت مردم حتماً و حتماً روز به روز بتواند در عرصه های مختلف جدیتر و موثرتر باشد. چه در اقتصاد چه در فرهنگ و چه در سیاست.گفتمان دولت سایه مشارکت مردم است؛ هرکسی به اندازه وسع خود باید تلاش کند روند کشور را به سمت بهتر شدن ببرد.

پزشکیان در برابر توهین رئیس ستاد سعید جلیلی به مردم سکوت نکرد | مردم بدانند که به چه کسانی میخواهند رای بدهند که میخواهند کشور را اداره کنند+ویدئو

پزشکیان: قابل قبول نیست که ۶۰درصد مردم پای صندوق رای نیایند/ بنزین را گران نمی‌کنم

بنزین را بدون رضایت مردم گران نخواهیم کرد.مشارکت پایین برای من نگران کننده است.اینکه ۶۰ درصد شرکت نکرده اند، یعنی گیری وجود دارد؛ این بخاطر رفتارمان با زنان و عدم وجود عدالت است.وقتی صدای مردم را نشنویم، انتظار اینکه مردم پای صندوق بیایند نباید داشته باشید.مردم نسبت به ما مشکل دارند.

بخشی به خاطر این است که زنان جامعه را بازی نمی‌دهیم؛ قومیت‌ها را بازی نمی‌دهیم. وقتی من را بازی ندهند، طبیعتاً بازی نمی‌کنم. وقتی من را حساب نمی کنند چرا پای صندوق رای بیایم؟

وقتی حقوق مردم را نادیده بگیریم و صدایشان را نشنویم، انتظار از اینکه بیاید پای صندوق، انتظار درستی نیست.باید همه مذاهب را ببینیم .خبر دروغ منتشر کرده اند که پسر من  به مولوی عبدالحمید توهین کرده.مردم به دلیل رفتارهای ما از ما ناراضی هستند

جلیلی: نتیجه انتخابات از قبل تعیین‌شده نبود و مردم بود که تعیین‌کننده بودند

برای افزایش مشارکت ما هم باید مردم را ببینیم.این نکته که آقای پزشکیان اشاره کرد نکته درستی است؛ اگر انتظار داریم مردم مشارکت کنند باید مردم را ما هم ببینیم و آنها به این عرصه ها بیایند و متقابلاً احساس کنند حرکت جمعی را با دولت می توانند شکل بدهند.

بسیاری از کارگران ما، می گویند ما نمی بینیم شما آقای پزشکیان صحبت کنید. از زنان صحبت کردید، الان چند میلیون زن سرپرست خانوار یا بدسرپرست داریم اینها باید در برنامه شما دیده شود. 

یا همان که خود مردم در نظرسنجیها بیان کردند که اگر صحبت از گرانی و تورم است، او باید ببیند شما برنامه دارید؛ وقتی شما می گویید برنامه ای نیست، پس مردم وارد چه عرصه‌ای شوند؟

به ده میلیون اعلام کنیم طالبان هستند. 

مشارکت مردم اینطوری تقویت می شود که مسئله مردم شناخته می شوند

48 ساعت گذشته این میزان مطلب علیه من تولید شده است. (با اشاره به یک جزوه قطور)

این فضا حتماً فضایی نیست که به  مشارکت مردم کمک کند. مردم باید مسئله خود را ببیند در این مباحث

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه