ارسال به دیگران پرینت

پور محمدی | مصطفی پور محمدی

پور محمدی: آقای رییسی اگر زنده بود شاید راه خودش را ادامه نمی‌داد! | کارگزار اگر تدابیرش قوی نباشد تدارکات هم قوی نیست +ویدئو

مصطفی پورمحمدی در پاسخ به پرسش یک فعال بسیج دانشجویی با عنوان «آیا شما راه شهید رییسی را ادامه خواهید داد؟» گفت:خود آقای رییسی اگر زنده بود شاید راه خودش را ادامه نمی‌داد!

پور محمدی: آقای رییسی اگر زنده بود شاید راه خودش را ادامه نمی‌داد! | کارگزار اگر تدابیرش قوی نباشد تدارکات هم قوی نیست +ویدئو

پور محمدی: آقای رییسی اگر زنده بود شاید راه خودش را ادامه نمی‌داد!

 

مصطفی پور محمدی در پاسخ به پرسش یک فعال بسیج دانشجویی با عنوان «آیا شما راه شهید رییسی را ادامه خواهید داد؟» گفت:خود آقای رییسی اگر زنده بود شاید راه خودش را ادامه نمی‌داد!

مصطفی پور محمدی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، در پاسخ به پرسش یک فعال بسیج دانشجویی با عنوان «آیا شما راه شهید رییسی را ادامه خواهید داد؟» گفت: من از شما آقای رییسی را بهتر می‌شناسم، رفیقم هستند، با هم زندگی کردیم، با هم کار کردیم. او یک مقام حاکمیتی خوب بود ولی آیا آقای رییسی در همه کارهایش موفق بوده است؟ نه. چون تدارکات دست خودش نبود، دست کارگزارانش بود؛ که کارگزار اگر تدابیرش قوی نباشد تدارکات هم قوی نیست که بله بسیاری از جاها هم ضعیف بود. 

مصطفی پور محمدی: تحریم مهم است؛ ما مهم‌تر و قدرتمندتر هستیم | ما همه مشکلات اقتصادی را میدانیم

پورمحمدی افزود: خود آقای رییسی اگر زنده بود شاید راه خودش را ادامه نمی‌داد!

منبع : دیده بان
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه