ارسال به دیگران پرینت

خلاصه اخبار؛

جمع بندی اخبار مهم در ۲۳ خرداد ماه ۱۴۰۳ | خلاصه‌ای از مهم‌ترین رویدادهای شبانگاهی

مهم ترین اخبار و رویدادهای مهم شبانگاهی ۲۳ خرداد ماه ۱۴۰۳ را در ۵۵ آنلاین بخوانید.

جمع بندی اخبار مهم در ۲۳ خرداد ماه ۱۴۰۳ | خلاصه‌ای از مهم‌ترین رویدادهای شبانگاهی

خلاصه‌ای از مهم‌ترین رویدادهای شبانگاهی

مهم ترین اخبار و رویدادهای مهم شبانگاهی ۲۳ خرداد ماه ۱۴۰۳ را در ۵۵ آنلاین بخوانید.

حق اولاد و عائله‌مندی بازنشستگان کشوری با حقوق خرداد ماه ۱۴۰۳ پرداخت می‌شود

حق اولاد و عائله‌مندیِ فروردین و اردیبهشت برای بازنشستگان کشوری واریز نشده است؛ این بازنشستگان می‌گویند علیرغم استحقاق و دارا بودن شرایط در سال جدید از این مزایای مزدی محروم مانده‌ایم.این در حالیست که روابط عمومی صندوق کشوری اعلام کرده عدم واریز این مزایا به دلیل نداشتن اطلاعات کافی بوده است و اگر بازنشستگان مشمول باشند معوقات خود را با حقوق خردادماه دریافت خواهند کرد.تعداد بازنشستگان و موظفین صندوق بازنشستگی کشوری حدود ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر شامل یک میلیون و ۷۲۰ هزار بازنشسته و حدود ۴۰۰ هزار موظف یا مستمری بگیر است.

جولان گرما در هند

طولانی‌ترین موج گرمای هند با ثبت ۲۴ روز داغ متوالی به ثبت رسید. طبق اعلام مقامات دولتی، فقط در ایالت اودیشا در شمال شرق هند، ۴۱ نفر در روزهای اخیر براثر گرمازدگی شدید جان باخته‌اند.

مسی: اینترمیامی آخرین تیم دوران فوتبال من است

لیونل مسی:اینتر میامی آخرین باشگاهی است که در آن فوتبال بازی می‌کنم.می‌دانم فقط یک ذره از دنیای فوتبال برایم مانده است.آماده برای خداحافظی از فوتبال نیستم.قهرمانی در جام جهانی در قطر یکی از دلایلی بود که تصمیم گرفتم رقابت‌های اروپایی را ترک کنم و به لیگ آمریکا بروم.

بی‌خوابی می‌تواند ریسک سکته قلبی را در شما افزایش دهد

محققان دانشگاه ویرجینیا کامنولث با بررسی ۳۱ هزار داوطلب با میانگین سنی ۶۱ سال که در ابتدای مطالعه سابقه سکته نداشتند، به این نتیجه رسیدند که یک یا چند علامت بی‌خوابی، باعث افزایش ۱۶ درصدی خطر بروز بیماری‌های حاد ازجمله بیماری‌های قلبی و سکته در آن‌ها می‌شود.به گفته محققان، احتمال بروز بیماری‌های جدی در افراد جوان‌تر از ۵۰ سال شدیدتر است و کسانی که پنج تا هشت علامت داشتند، حدود ۴ برابر بیشتر از بقیه در معرض ریسک سکته بودند. این خطر برای افرادی که به بیماری دیابت، پرفشاری خون، بیماری‌های قلبی و افسردگی دچار بودند، بیشتر هم می‌شد.

اوسمار به طور رسمی از پرسپولیس جدا شد

سرمربی برزیلی سرخپوشان با ارسال پیامی احساسی برای باشگاه و هواداران، خداحافظی خود از جمع سرخپوشان را اعلام کرد.

مردم به «همستر کامبت» فقط به عنوان سرگرمی نگاه کنند

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران:همستر کامبت با بازی و سرگرمی آغاز شده است و پیشنهاد ما این است که مردم فقط به عنوان یک سرگرمی به این بازی نگاه کنند.گزارشی داریم که ۳۴ میلیون نفر در ایران از بازی‌های رایانه ای استفاده می کنند. چرا آنجا این مباحث مطرح نیست.باید گفت اگر همستر کامبت به سمت عرضه ارز جدید دیجیتال برود، افراد نیز باید به فرآیند ارز دیجیتال آگاهی داشته باشند.

اطلاعیه مهم فیلیمو خطاب به مردم: فریب‌ نخورید!

در پی تماس‌ها و سوالات مکرر به اطلاع مردم و مخاطبان شبکه نمایش خانگی می‌رساند که پلتفرمی به نام «فیلیمیوم» که با قصد و نیت قبلی و کاملا آگاهانه از برند «فیلیمو» سوءاستفاده کرده و می‌کند، هیچ ارتباطی با برند و پلفترم «فیلیمو» ندارد.تأسف‌انگیز اینکه «ساترا» با بی‌تعهدی و بی‌تجربگیِ محض به این شرکت مجوز رسمی و‌ کتبی فعالیت داده و کاملا غیر مسئولانه، در پاسخ به شکایات و تماس‌های مردمی و گزارش‌های مکتوب ما، با بی‌تفاوتی از کنار آن گذشته و فیلیمو و فیلیمیوم را مشابه و گمراه کننده نمی‌داند!.از شما مردم و مخاطبان فیلیمو می‌خواهیم که هوشیار باشید و فریب تخفیف‌های مختلف این شرکت خطاکار در پیامک‌ها یا تبلیغات دیجیتال را نخورید.

موبایل‌های اندروید ضد سرقت می‌شوند

گوگل اعلام کرد فناوری ضد سرقت موبایل های اندروید را نخست در برزیل به کار می گیرد. هنگامی که موبایل سرقت می شود این فناوری با استفاده از هوش مصنوعی آن را ردیابی و نمایشگر دستگاه را قفل می‌کند.فناوری مذکور هم اکنون در مرحله آزمایشی است و ۳ نوع قفل برای آن مهیا شده است. گوگل در یکی از این قفل‌ها از هوش مصنوعی استفاده می‌کند که برای ردیابی سیگنال‌های حرکات‌های رایج مرتبط با سرقت و قفل کردن نمایشگر به کار می‌رود.ویژگی دوم به کاربر اجازه می‌دهد با گرفتن شماره موبایل از راه دور نمایشگر دستگاه را قفل کند و چالش امنیتی را از دستگاه دیگری تکمیل کند. حالت سوم شامل قفل کردن خودکار نمایشگر در صورتی است که برای مدتی طولانی بدون دسترسی به اینترنت باقی بماند

عکس‌برداری مرگبار زوج کرمانی پشت فرمان خودرو

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان با اشاره به تصادف رخ به رخ یک خودرو با تریلر که منجر به فوت یک دختر و پسر جوان شد؛ گرفتن عکس هنگام رانندگی را علت این حادثه مرگبار عنوان کرد.

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه