ارسال به دیگران پرینت

خلاصه اخبار؛

جمع بندی اخبار مهم در ۲۲ خرداد ماه ۱۴۰۳ | خلاصه‌ای از مهم‌ترین رویدادهای شبانگاهی

مهم ترین اخبار و رویدادهای مهم شبانگاهی ۲۲ خرداد ماه ۱۴۰۳ را در ۵۵ آنلاین بخوانید.

جمع بندی اخبار مهم در ۲۲ خرداد ماه ۱۴۰۳ | خلاصه‌ای از مهم‌ترین رویدادهای شبانگاهی

خلاصه‌ای از مهم‌ترین رویدادهای شبانگاهی

مهم ترین اخبار و رویدادهای مهم شبانگاهی ۲۲ خرداد ماه ۱۴۰۳ را در ۵۵ آنلاین بخوانید.

قلعه‌نویی: خوشحالیم که با صدرنشینی صعود کردیم

خوشحالیم که صعود کردیم و سرگروه هم شدیم و این خودش مطلب مهمی است. از مردم تشکر می‌کنم که آمدند و تا ثانیه آخر تیم را تشویق کردند.نیمۀ اول خوب نبودیم که علتش خستگی بود. انتهای فصل است و بازیکنان از نظر بدنی تخلیه شده بودند ولی نیمۀ دوم بازی روان و موقعیت‌های گل زیاد داشتیم.

جان‌باختن ۳ نفر بر اثر تیراندازی در هریس 

دادستان‌ هریس:امروز جوانی با ورود به مطب دندان‌پزشکی در شهر زرنق هریس، به‌علت انگیزه‌های شخصی اقدام به تیراندازی به‌سمت دندان‌پزشک، همسر دندان‌پزشک و دو نفر از مراجعه‌کنندگان کرد.در این حادثه همسر دندان‌پزشک و یک نفر از مراجعه‌کنندگان به‌علت اصابت گلوله فوت و دو نفر دیگر مجروح شدند. ضارب نیز بعد از این اقدام خودزنی کرد.یک نفر از مجروحان نیز به‌علت شدت جراحات جان‌باخته و حادثه تا این لحظه سه فوتی درپی داشته است.

رئیس فدراسیون فوتبال: تعداد متهمین فساد فوتبال هفت نفر است 

تاج: این پرونده مدتی قبل در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال مطرح شد. برخی از ابعاد این پرونده اون دسته از مسائلی بود که در صلاحیت رسیدگی کمیته اخلاق ما نبود و حتما باید درمحکمه قضایی میرفت و در محکمه قضایی رفت  تعدادی متهم هستند که هفت نفر هستند و بیشتر نیستند و این هفت نفر برایشان کیفر خواست ایجاد شده است فساد در فوتبال بخش های دیگری هم دارد که باید کمیته اخلاق پیگیری کند.ژوز مورایس سرمربی تیم سپاهان تماشاگر ویژه بازی تیم ملی فوتبال برابر ازبکستان است وی موقع ورود احضار داشت که برای تماشای بازی تیم ملی آمده و در مورد سپاهان صحبتی نمیکند

۳۲۵ کیلوگرم شمش طلا معامله شد

در سی و دومین جلسه حراج شمش طلا ۳۲۵ کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار ۹۹۵ در هزار با میانگین قیمت چهار میلیارد و ۳۳۳ میلیون تومان به ازای هر شمش مورد معامله قرار گرفت.

اطلاعیه بهداشتی سازمان دامپزشکی کشور به مناسبت عید قربان

سازمان دامپزشکی کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:این سازمان دامپزشکی در سطح استان‌ها به منظور حفظ سلامت هموطنان و تأمین بهداشت عمومی جامعه، آماده بازرسی بهداشتی و شرعی دام‌های قربانی در روز عید قربان است.بازرسان بهداشت گوشت دامپزشکی و ناظرین شرعی با استقرار در نقاط مختلف شهرها به ویژه در محل کشتارگاه‌های دامی ، دام‌های کشتاری را از نظر آلودگی به عوامل بیماری‌زا به ویژه بیماری‌های مشترک بین انسان و دام بازرسی کرده و سلامتی مصرف کنندگان را از ابتلاء به بیماری‌ها تضمین خواهند کرد.

کاهش ۲۰ درصدی سرقت در کشور

جانشین فرمانده فراجا از کاهش ۲۰ درصدی سرقت در کشور خبر داد و آن را از اثرات قرارگاه مبارزه با سرقت دانست.

برق ۱۰ اداره پرمصرف پایتخت قطع شد

همزمان با قطع برق ۱۰ اداره پرمصرف پایتخت، ۳۵۰ گروه فنی و تخصصی با هدف ارزیابی میدانی عملکرد دستگاه های اجرایی در حوزه صرفه جویی انرژی به ادارات شهر تهران، اعزام شدند.

درخواست استخدام ۸۸ هزار نفر از سوی وزارت بهداشت

وزارت بهداشت: ۲ روز پیش در جلسه با مسئولان سازمان استخدامی مقرر شد که مجوز استخدام نیروهای جدید به وزارت بهداشت داده شود.برای پروژه‌های جدید حوزه سلامت که امسال افتتاح می‌شود به ۵۲ هزار و ۴۰۰ نیروی انسانی نیاز داریم.برای جایگزینی نیروهای بازنشسته نیز به ۳۶ هزار نفر احتیاج داریم.

افزایش ۸ درصدی مصرف برق نسبت به سال گذشته

محرابیان وزیر نیرو: در حال حاضر با افزایش ۸ درصدی رشد مصرف بخش خانگی نسبت به سال گذشته مواجه هستیم و زودتر از سال ۱۴۰۳ ایام پیک مصرف برق آغاز شده است و لذا از عموم شهروندان کشورمان می‌خواهیم مصارف خود را مدیریت کنند تا علاوه بر جلوگیری از صدور قبض‌های بالا در اثر افزایش مصرف، همچنین از مزیت شرکت در برنامه‌های تشویقی و پاداش‌های صرفه‌جویی استفاده کنند.

جهش ۱۲ باره قیمت مسکن در دهه ۹۰

«داوود بیگی‌نژاد» نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک:بررسی عملکرد دولت‌ها در بخش مسکن در دهه ۹۰ نشان می‌دهد به‌واسطه بی‌عملی و تعطیلی دولت و مشخصا وزارت راه و شهرسازی قیمت مسکن طی ۱۰ سال ۱۲ بار افزایش یافته است.میانگین قیمت مسکن از ۱.۶ میلیون تومان اوایل دهه ۹۰ در نهایت با چیزی در حدود ۲۰ میلیون تومان در هر مترمربع بسته شد.در گذشته انتقاداتی به نحوه اجرای طرح مسکن مهر وارد بود، ولی امروز ما می‌بینیم که جمعیت بسیار عظیمی را سکنا داده و یک بار بسیار بزرگی از تقاضا را مرتفع کرده است. 

در این ۳ موقعیت مسواک نزنید

برخی از دندانپزشکان معتقدند در سه موقعیت خاص، مسواک زدن ضرر بیشتری نسبت به عدم مسواک زدن ممکن است داشته باشد.

 این سه موقعیت شامل موارد زیر می‌شود:۱. پس از استفراغ: محتویات اسیدی معده بعد از استفراغ ممکن است به مینای دندان‌ها آسیب وارد کند، بنابراین توصیه می‌شود حداقل نیم تا یک ساعت پس از استفراغ صبر کرده یا دهان را با آب معمولی یا دهانشویه تمیز کرد.۲. بلافاصله پس از نوشیدن قهوه: قهوه باعث اسیدی شدن دهان می‌شود و ممکن است اگر فوراً مسواک بزنید، مینای دندان‌ها آسیب ببیند. لذا نیم تا یک ساعت پس از نوشیدن قهوه منتظر بمانید.۳. پس از صرف صبحانه: بلافاصله پس از صبحانه مسواک نزنید تا مینای دندان‌ها از بین نرود. بهترین زمان مسواک زدن صبح‌ها قبل از صرف صبحانه است تا دهان از باکتری‌ها تمیز شود. داشتن بهداشت دهان و دندان اهمیت زیادی دارد ولی در این سه موقعیت خاص باید احتیاط کرد تا به جای کمک کردن به حفظ بهداشت دهان، به دندان‌ها آسیب نرسد.

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه