ارسال به دیگران پرینت

خلاصه اخبار؛

جمع بندی اخبار مهم در ۱۵ خرداد ماه ۱۴۰۳ | خلاصه‌ای از مهم‌ترین رویدادهای شبانگاهی

مهم ترین اخبار و رویدادهای مهم شبانگاهی ۱۵ خرداد ماه ۱۴۰۳ را در ۵۵ آنلاین بخوانید.

جمع بندی اخبار مهم در ۱۵ خرداد ماه ۱۴۰۳ | خلاصه‌ای از مهم‌ترین رویدادهای شبانگاهی

خلاصه‌ای از مهم‌ترین رویدادهای شبانگاهی

مهم ترین اخبار و رویدادهای مهم شبانگاهی ۱۵ خرداد ماه ۱۴۰۳ را در ۵۵ آنلاین بخوانید.

مخبر با هیچ‌ نامزدی جلسهٔ انتخاباتی نداشته است

دستیار ویژه معاون اول ریاست‌جمهوری: آقای مخبر از ابتدای عهده‌دارشدن مدیریت قوۀ مجریه، هیچ جلسه و نشستی با چهره‌های سیاسی یا کاندیداهای انتخاباتی نداشته است.

جاده کندوان به سمت کرج یک طرفه شد

فرمانده پلیس راه کندوان گفت: به علت حجم‌ سنگین تردد و ترافیک خودروها، جاده کندوان از بالای منطقه طویر مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه شد.

کشف سیاره‌ای قابل سکونت در فاصله ۴۰ سال نوری از زمین

محرومیت ۲۰ روزه برای مدیرعامل پرسپولیس 

کمیته اخلاق اعلام کرد؛ «درویش» مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به علت توهین به گویش مدیرعامل استقلال برای مدت ۲۰ روز تا صدور رای نهایی محروم از هرگونه فعالیت فوتبالی خواهد بود.

هشدار گرمازدگی در حج/ ۴۰ نفر بستری شده‌اند

رئیس ستاد مرکز پزشکی حج و زیارت با اعلام شمار زائران بستری‌شده در بیمارستان ها که به ۴۰ نفر رسیده است، به افزایش دمای هوا در عربستان که به ۴۲ درجه رسیده، اشاره کرد و از  زائران خواست به توصیه‌های پزشکان برای پیشگیری از گرمازدگی توجه ویژه داشته باشند.

اینستاگرام در حال آزمایش تبلیغاتی است که مجبور به تماشای آن هستید!

اینستاگرام در حال آزمایش شیوه‌ای از تبلیغات است که نمی‌توان آن‌ها را اسکیپ یا رد کرد و کاربران را در بین اسکرول‌کردن پست‌ها مجبور می‌کند تا یک آگهی را مشاهده کنند. ظاهراً تبلیغات ا‌ینستاگرام برای دسته‌ای از کاربران ارائه شده است، چرا که چند کاربر در ایکس و Reddit به آن اشاره کرده‌اند همچنین «متیو تای»، سخنگوی این شبکه اجتماعی به The Verge گفته است که این تبلیغات‌ها در حال آزمایش هستند. او می‌گوید که اینستاگرام «در صورتی که این آزمایش منجر به تغییرات رسمی در محصول شود، اخبار جدیدی را ارائه می‌کند.»

اختلالات تیروئیدی در زنان ۸ تا ۱۰ برابر بیشتر از مردان است

رئیس اداره غدد وزارت بهداشت با بیان اینکه اختلالات تیروئید در زنان ۸ تا ۱۰ برابر بیشتر از مردان است، گفت: این اختلالات در زنان باردار، نوزادان، کودکان و سالمندان شایع‌تر و عوارض بیشتری دارند.

برنامه‌ ناوگان اتوبوسرانی پایتخت برای تغییر ساعت کار ادارات

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران:خطوط تندروی اتوبوسرانی به صورت شبانه روزی در خدمت شهروندان است.فعالیت‌ اتوبوس‌های سایر خطوط در ساعات پیک که ۶ صبح و ۱۳ بعدازظهر است با توجه به افزایش حجم مسافران در این ساعات، با برنامه ریزی‌های انجام شده خدمات‌رسانی در این ساعات افزایش می‌یابد.

دستمزد و پاداش ویژه برای ام‌باپه در رئال مادرید

ام‌باپه حقوق ۱۵ میلیون یوروی خالص دریافت می‌کند. او همچنین ۸۰ درصد حق عکس و ۱۰۰ میلیون یورو پاداش امضای قرارداد از رئال می‌گیرد.

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه