ارسال به دیگران پرینت

خلاصه اخبار؛

جمع بندی اخبار مهم در ۱۴ خرداد ماه ۱۴۰۳ | خلاصه‌ای از مهم‌ترین رویدادهای شبانگاهی

مهم ترین اخبار و رویدادهای مهم شبانگاهی ۱۴ خرداد ماه ۱۴۰۳ را در ۵۵ آنلاین بخوانید.

جمع بندی اخبار مهم در ۱۴ خرداد ماه ۱۴۰۳ | خلاصه‌ای از مهم‌ترین رویدادهای شبانگاهی

خلاصه‌ای از مهم‌ترین رویدادهای شبانگاهی

مهم ترین اخبار و رویدادهای مهم شبانگاهی ۱۴ خرداد ماه ۱۴۰۳ را در ۵۵ آنلاین بخوانید.

کل طرح تعطیلی شنبه‌ها کنار گذاشته شود بهتر از این است که پنجشنبه تعطیل شود

احمد کیمیایی، عضو اتاق بازرگانی تهران:از روز اولی که بحث کاهش ساعت کار و تعطیلی مطرح شد، بخش خصوصی طی جلسات متعدد، روز شنبه را مطرح کرد. نامه‌هایی برای توجیه مسئولین هم نوشته شد. مجلس نیز متقاعد شد که تعطیلی شنبه به نفع فعالیت اقتصادی است. متأسفانه بعد از آن حمله‌هایی به افراد شد و قبل از اینکه شورای نگهبان آن را رد کند، در اقدامی نادر مجمع تشخیص آن را رد کرد. تعطیلی شنبه‌ها به نظر می‌رسد که دیگر منتفی باشد.

کشور‌های اروپایی شنبه و یکشنبه تعطیل بوده‌اند. کشور‌های حاشیه خلیج فارس تعطیلی‌شان شنبه و جمعه است. گمان نکنم کشوری نیست که تعطیلی آن روز پنجشنبه باشد. فقط جیبوتی پنجشنبه‌ها را در بازه‌ای تعطیل کرد. تعطیلی در کشور‌های مسلمان جمعه و شنبه ملاک تعطیلی است. تعطیل شدن پنجشنبه‌ها در ایران، باعث می‌شود در جهان تنها شویم. پیشنهاد ما این است که کل طرح مسکوت بماند تا با گفتگو‌های جدید، تعطیلی شنبه مطرح شود.

سردار سعید محمد منصرف شد

 اطلاعیه‌ای سردار سعید محمد:در این دوره تکلیفی به گردن ندارم.اکنون در آستانه انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری، با بررسی فرمایشات مقام معظم رهبری و ارزیابی از سیل متقاضیان و ثبت نام کنندگان که از سلایق سیاسی مختلف می‌باشند احساس می‌کنم در این دوره تکلیفی به گردن ندارم و از ثبت نام امتناع کردم البته مطمئنم که مردم آگاه و شریف ایران انشالله با مشارکت حداکثری رئیس جمهور چهاردهم را با پشتوانه قوی انتخاب خواهند کرد

یاسر جبرائیلی ثبت نام نشد

یاسر جبرائیلی از فعالین توییتری برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری راهی وزارت کشور‌ شد اما به دلیل عدم برخورداری از شرایط لازم، موفق به ثبت‌نام نشد.در این دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری اجازه ثبت نام به افرادی که فاقد شرایط حداقلی باشند داده نمی‌شود.

بالاخره "او" کیست؟ وحید حقانیان را چقدر می‌شناسید؟

بعد از غیبت چندساله «وحید حقانیان» از تصاویر به ثبت رسیده دفتر رهبری، او با نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری شوکی را به فضای انتخابات در سومین روز ثبت نام ها وارد کرد. 

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت

کشور شد

رئیس جمهور جدید این ۳ کار را انجام ندهد

مجتبی لشکربلوکی: ما از رئیس جمهور انتظار داریم پشت میزش بنشیند، تمرکز کند و چند تصمیم مهم بگیرد. همین! ما به سخنران نیاز نداریم! کشور ما نیازمند تصمیمات خردمندانه، جسورانه و حاصل اجماع است. شما باید تصمیم بگیرید. سخنرانی را به دیگران واگذار کنید.

محمدباقر قالیباف وارد وزارت کشور شد

رهبر انقلاب:

 ملت ایران به یک رئیس‌جمهور فعال، پرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب نیار دارد مردم جمع شوند و با آرای بالا، مسئول بعدی را انتخاب کنند

 

عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی دولت روحانی برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور آمد

قاضی‌زاده هاشمی وارد ستاد انتخابات شد

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید برای ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد.

لارنس نورمن خبرنگار وال استریت ژورنال خبر داد:

 پیش‌نویس قطعنامه‌ی درباره ایران به دبیرخانه شورای حکام ارائه شد. خبرنگار ارشد وال‌استریت ژورنال دوشنبه شب با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) ادعا کرد که پیش‌نویس قطعنامه‌ی درباره برنامه هسته‌ای ایران به دبیرخانه شورای حکام ارائه شده است. لارنس نورمن در پیام خود نوشته است: به من گفته شده که قطعنامه تروئیکا علیه ایران در شورای حکام رسما ارائه شده است.

ثبت‌نام علی نیکزاد در انتخابات 

علی نیکزاد نایب رییس مجلس در انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم نام‌نویسی کرد.

 ورود صولت مرتضوی، وزیر کار و تعاون به وزارت کشور برای ثبت‌نام در انتخابات

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه