ارسال به دیگران پرینت

خلاصه اخبار؛

جمع بندی اخبار مهم در ۱۳ خرداد ماه ۱۴۰۳ | خلاصه‌ای از مهم‌ترین رویدادهای شبانگاهی

مهم ترین اخبار و رویدادهای مهم شبانگاهی ۱۳ خرداد ماه ۱۴۰۳ را در ۵۵ آنلاین بخوانید.

جمع بندی اخبار مهم در ۱۳ خرداد ماه ۱۴۰۳ | خلاصه‌ای از مهم‌ترین رویدادهای شبانگاهی

خلاصه‌ای از مهم‌ترین رویدادهای شبانگاهی

مهم ترین اخبار و رویدادهای مهم شبانگاهی ۱۳ خرداد ماه ۱۴۰۳ را در ۵۵ آنلاین بخوانید.

توصیه‌های تغذیه‌ای طب سنتی به دانشجویان و دانش‌آموزان در ایام امتحانات

یک متخصص طب ایرانی به دانشجویان و دانش آموزان توصیه کرد که برای غلبه بر استرس و اضطراب که برخی‌ها شب قبل از امتحان به آن دچار می‌شوند، شربت زعفران و شربت سنبل الطیب را در نزدیکی زمان خواب و استراحت مصرف کنند.

هراز به سمت شمال یک‌طرفه شد

رئیس پلیس راه مازندران:تردد سنگین خودروها در مسیر محور هراز، این محور را یک‌طرفه کرد.محور هراز در مسیر شمال به‌صورت مقطعی یک‌طرفه شد.

گوگل کروم افزونه‌ها و ادبلاکرهای قدیمی را غیرفعال خواهد کرد

 گوگل اعلام کرد که به‌زودی به عمر سیستم افزونه قدیمی‌تر خود یعنی Manifest V2 پایان می‌دهد و به نسخه Manifest V3 مهاجرت می‌کند. سیستم بسیار بحث‌برانگیز Manifest V3 در سال ٢٠١٩ معرفی شد و چندین بار گوگل اعلام کرد که قصد دارد به آن مهاجرت کند، اما این شرکت اکنون بالاخره به‌طور رسمی اعلام کرده که این سیستم را فعال می‌کند و به تدریج تا اوایل سال ٢٠٢۵ افزونه‌های قدیمی کروم از پشتیبانی خارج خواهند شد.غول فناوری می‌گوید که سیستم Manifest V3 را با هدف بهبود امنیت، حریم خصوصی و عملکرد بهتر اکوسیستم افزونه‌ها ایجاد کرده است. بااین‌حال با فعال‌شدن این سیستم، اکثر افزونه‌های محبوب مانند ادبلاکرها که برپایه Manifest V2 بوده‌اند، غیرفعال خواهند شد.

علی پروین با آمبولانس جشن قهرمانی را ترک کرد

 شلوغی جشن قهرمانی روز گذشته پرسپولیس باعث شد علی پروین اسطوره سرخ‌ها دست به اقدام جالبی برای خروج از استادیوم بزند.

photo_2024-06-02_21-43-18

برانکو ایوانکوویچ اینگونه در صفحه شخص خود قهرمانی پرسپولیس را تبریک گفت

مهدی مهدوی‌کیا و رضا قوچان‌نژاد شب گذشته با حضور در ومبلی، فینال لیگ قهرمانان اروپا را از نزدیک تماشا کردند

لحظه ترور یکی از نامزدهای انتخابات شهرداری در مکزیک

در ایالت پوئبلا مکزیک، یکی دیگر از نامزدهای انتخابات شهرداری در جریان مبارزات انتخاباتی، در یک حمله مسلحانه ترور شد. همسر کابررا و یکی از دستیارانش که در جریان این حمله همراه او بودند نیز، مجروح شدند.

عبدالکریم حسن بخاطر پستی که در صفحه شخصی خود منتشر کرد، به کمیته انضباطی احضار شد

photo_2024-06-02_20-49-42

علت احضار ستاره قطری سرخ پوشان، پست اینستاگرامی است که او پس از قهرمانی با پرسپولیس، در صفحه شخصی خود منتشر کرد.حسن در این پست نوشته بود: «حمد و ستایش خداوند را به خاطر عطایای فراوانش. امروز با پرسپولیس قهرمان لیگ ایران شدم. این قهرمانی را به جناب شیخ تمیم بن حمد آل ثانی (امیر قطر)، خانواده ام، مردم قطر، حاشیه خلیج فارس، جهان عرب و به تماشاگران بزرگ پرسپولیس.هرگز فراموش نمی کنم از همه کسانی که در سخت ترین شرایط کنار من ایستادند تشکر کنم و خدا را به خاطر غرامتی که از جانب خداوند به من داد تشکر کنم.»در این پست اینستاگرامی، عبدالکریم حسن از واژه مجعول خلیج به جای خلیج همیشه فارس استفاده کرده و به نظر می رسد که دلیل احضار او به کمیته انضباطی نیز همین مسئله باشد.

قانون سقف بودجه ۳۲۰ میلیارد شد

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال:سقف بودجه در لیگ برتر با بررسی‌هایی که انجام شده بود و همچنین گرفتن نقطه نظرات باشگاه‌ها، به تصویب رسید که ان‌شاءالله این سقف بودجه براساس یک کار کارشناسی، خوب تعیین شده باشد.ضمن اینکه هیئت رئیسه سازمان لیگ، کارگروه، کمیته تطبیق مقررات مبلغ اولیه ۳۲۰ میلیارد تومان را برای تمام باشگاه‌ها در نظر گرفتند.

ورود دادستانی تهران به موضوع خشک شدن درختان منطقه چیتگر

صالحی، دادستان تهران: هیئتی از کارشناسان رسمی دادگستری علل خشک شدن درختان و نیز روش احیای بوستان مزبور را بررسی می‌کنندمقرر شد جهت جلوگیری از تعرض و سوءاستفاده احتمالی اشخاص در اراضی بوستان چیتگر، اداره منابع طبیعی نسبت به پیگیری و اخذ سند کاداستر در خصوص اراضی موصوف اقدام و نتیجه را به دادستانی اعلام کند.

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه