ارسال به دیگران پرینت

استند گران | استند گران دست

مجسمه دستتو میخوای داشته باشی؟ | دیگه استند گران نخر +ویدئو

حتما قیمت مجسمه و وسایل زینتی را دارید و در جریان هستید که چقدر استند گران است در ادامه برای آموزش یک استند گران ولی به صرفه و خانگی با ما همراه باشید.

مجسمه دستتو میخوای داشته باشی؟ | دیگه استند گران نخر +ویدئو

 دیگه استند گران نخر

حتما قیمت مجسمه و وسایل زینتی را دارید و در جریان هستید که چقدر استند گران است در ادامه برای آموزش یک استند گران ولی به صرفه و خانگی با ما همراه باشید.

بستنی مگنوم خونگی یاد بگیر! | آموزش بستنی فوری خونگی

 

وسایل مورد نیاز:

پودر قالب‌گیری آلژینات

گچ و آب

که نسبت گچ و آب معمولا یک به یک است یعنی یک پیمانه آب و یک پیمانه گچ.اما حواستان باشد که باید غلیظ باشد.

با استفاده از آلژینات قالبگیری، گچ دندانسازی و با لوازمی ساده می توانید حتی در منزل شخصی خود تندیس دست و پای کودک، تندیسی از دو دست زوجین و یا تندیس دست پدر یا مادر خود را با دقت بالا و برداشتی دقیق از جزئیات درست کنید.

دقت این محصولات به قدری بالاست که پس ساخت تندیس می توانید جزئیات تندیس را به خوبی مشاهده کنید.به عنوان مثال، اگر از دست مادرتان قالب گرفته اید می توانید چروک های دست، شکل دقیق ناخن ها و حتی انگشتر یادگاریشان را در تندیس داشته باشید.

یا اگر از دستان ظریف کودکتان مجسمه ای ساختید، یادگاری کوچکی برای او باقی گذاشته اید که می تواند ظرافت دستهایش، اندازه انگشت ها و کوچکی ناخن هایش را به دقت در آن مشاهده کند.گویی شما زمان را در همان دوران نوزادی کودکتان متوقف کرده بودید و هم اکنون به او نمایش می دهید.

 

این بهترین تندیس سه‌بعدی ماندگار در گذر زمان است که پس از چندین سال، ارزش آن برای صاحب تندیس بسیار زیاد خواهد شد.
از طرف دیگر، شما می توانید با استفاده از این محصولات از هر شی دیگری که برایتان ارزشمند است قالبگیری کنید و نمونه گچی آن را برای مدت زمان طولانی داشته باشید.با استفاده از این محصولات، خیلی سریع و بدون نیاز به مهارت خاصی تندیس دست عزیزانتان را بسازید.
مراحل ساخت تندیسروش کار با این محصول بسیار آسان بوده و از سه مرحله ی اصلی تشکیل شده است:


مرحله ی اول، قالبگیری از دست و پا با استفاده از مواد قالبگیری انجام می شود.

مرحله ی دوم، دست و پا را از قالب خارج کرده و قالب را با مواد ساخت تندیس پر کنید.مرحله ی سوم، قالب را از تندیس جدا کنید.برای ساخت تندیس از دست خود و عزیزانتان می‌بایست مواد اولیه و وسایلی در اختیار داشته باشید که شامل آلژینات قالب‌گیری دندان‌پزشکی ،گچ دندان‌سازی مولدانا، ترازو، ظرف مناسب جهت قالب‌گیری، هم‌زن دستی، روغن یا وازلین و مقدار مناسب آب می‌باشد.

 

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه