ارسال به دیگران پرینت

فال | فال حافظ

فال حافظ | فال حافظ فردا 8 مرداد | معجزه‌ای که منتظرشی برات اتفاق میوفته! | از این برکت خدا غافل نشو + تفسیر دقیق

برای اطلاع از فال حافظ فردا با ما در ادامه همراه باشید.

فال حافظ | فال حافظ فردا 8 مرداد | معجزه‌ای که منتظرشی برات اتفاق میوفته! | از این برکت خدا غافل نشو + تفسیر دقیق

فال حافظ

برای اطلاع از فال حافظ فردا با ما در ادامه همراه باشید.

فال حافظ ۸ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 409 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

روزهای خود را با غم و اندوه سر می کنی و شبها را با بی تابی و بی خوابی. خود را به شدت عذاب می دهی و از زندگی ناامید و مأیوس شده ای. امید خود را هرگز از دست نده، چرا که جز شکست چیزی عاید انسان ناامید نمی شود. امیدوار باش که بعد از هر سختی، آسایشیست و تو نیز روزی از این غم و اندوه فارغ می شوی.

فال حافظ ۸ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

 

جواب فال شما: غزل شماره 117 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مدتی است گوشه گیر و منزوی شده ای و در خود فرو رفته ای و از شادی و تفریح گریزانی. زندگی در نظرت تیره و تار است. چشمهایت را باز کن و غصه ها را دور بریز. راهت را با چراغ راهنماییهای کسی که به او اطمینان داری روشن کن زیرا که اگر به همین روش ادامه دهی به هیچ جا نمی رسی و هر روز غمگین تر و ملول تر می شوی. قبل از آنکه دیر شود به خود بیا و دست به زانو بزن و از جا برخیز.

فال حافظ ۸ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

 

جواب فال شما: غزل شماره 114 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

همای سعادت در انتظار شماست. بیش از این او را معطل مکن زیرا به هر کسی چنین موقعیتی روی نمی کند ولی بدان که در این راه رقیبان بسیاری وجود دارند پس تو باید با سعی و تلاش چندین برابر رقیبان را از صحنه بیرون کنی تا بتوانی به مقصود خود برسی. هرگز ناامید مشو که امید چراغ راه توست

فال حافظ ۸ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

 

جواب فال شما: غزل شماره 438 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

خطایی مرتکب شده ای و از جانب او امید بخشایش داری. نگران نباش. او تو را خواهد بخشید، اما مشکل تو را بخشش او حل نخواهد کرد. تو در دام عشقی اسیر شده ای و می بینی که از هیچ کس کاری ساخته نیست. تنها چاره ی تو توکل به خدایی است که همیشه و در همه حال بندگانش را یاری می کند، پس به او و معصومینش توسل بجو

فال انبیا | فال انبیا فردا 6 مرداد | طالعت به لطف خدا روشن است! + تفسیر دقیق

فال حافظ ۸ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 178 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

برعکس آدمهای این دوره که عشق و عاشقی برایشان بازیچه و سرگرمی ای بیش نیست، انسانی عاشق و صادق هستی. تو که بهترین راه را انتخاب کرده ای نباید با دیدن کارهای دیگران در تصمیمات خود متزلزل شوی. داشتن دل پاک و پرمهر بزرگترین سرمایه است که ازلی و ابدی است. پس از این ثروت گرانبها حفاظت کن و به عشق خود پایدار باش که سعادت تو در آن است.

فال حافظ ۸ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

 

جواب فال شما: غزل شماره 135 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

تصمیم به انجام کاری گرفته ای که راهی بس دشوار دارد که در این راه باید هرآنچه که داری در طبق اخلاص بگذاری و تمام سعی و توانت را به کار گیری. اگر از گذر عمر تاکنون راضی نبوده ای و واقعا قصد تغییر مسیر در زندگیت را داری امروز بهتر از فرداست زیرا این راه تو را به سعادت و نیکبختی دنیوی و اخروی خواهد رساند.

فال حافظ ۸ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 387 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

آنکه در نظر تو دارای قدرت و منزلتی والاست تنها به این دلیل به تو روی آورده است که قلبی پر از مهر و صفا و صمیمیت داری، پس به جای مال دنیا او را از عشق و همدلی بی نیاز بساز تا با کمک او و توکل به خدا بر دشمنان ظفر یابی و به کامیابی برسی.

فال حافظ ۸ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

 

جواب فال شما: غزل شماره 158 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

گر چه انسان عاقل و بالغی هستی ولی همه چیز را همگان دانند و هر انسانی در مواردی نیاز به شور و مشورت دارد. تو نیز برای فائق آمدن بر تردیدی که در انتخاب راه خود به آن دچار شده ای، با افراد مطمئن و با تجربه مشورت کن تا بهترین راه را انتخاب کنی

فال حافظ ۸ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

 

جواب فال شما: غزل شماره 103 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

گذشته ای بسیار خوب و شاد داشته ای واکنون با خاطرات گذشته زندگی می کنی که این هیچ کار خوبی نیست. باید بدانی که زندگی رو به آینده جریان دارد. گذشته هرچه بود گذشت و دریغ آن را خوردن کاری عبث است. اکنون وقت آن رسیده که به فردای خود بنگری و زندگیت را دوباره بسازی. رازی که در دل نهفته داری نزد خود نگه دار که محرم راز بسیار کم پیدا می شود.

فال حافظ ۸ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین دی

 

جواب فال شما: غزل شماره 223 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

تمام وجودت از عشق به معشوقی آکنده است و در فکر و اندیشه ات جایی برای هیچ کس جز او نیست. گویا این عشق با جانت درآمیخته. اما بدان که در راه عشق همیشه مشکلاتی وجود دارد که با صبر و شکیبایی حل خواهد شد. پس بجای بی قراری، شکیبایی به خرج بده که نیکوترین کارها در رسیدن به مقصود است.

فال حافظ ۸ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

 

جواب فال شما: غزل شماره 126 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

زندگی بی عشق تنها زنده بودن است و هر کسی که عشقی در سر ندارد زندگی هم ندارد. از خوشیهای زندگی لذت ببر. به پند و نصایح بزرگان گوش جان بسپار که برایت سودآور و بی ضرر است. فکر زیاده طلبی مال دنیا را از سر بیرون کن که مال هر قدر زیاد هم که باشد، تمام شدنی است. قصه گنج قارون بهترین گواه بر این مدعاست.

فال حافظ ۸ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

 

جواب فال شما: غزل شماره 58 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

عنان و اختیار زندگی خود را به دست دوستی سپرده ای که به او اعتقادی عجیب داری و اکنون هرچه بر سرت می آید به پای ارادت خود به او می گذاری. در انجام تصمیمات مهم زندگی کورکورانه از دیگران تقلید مکن چون هر کسی باید با توجه به شرایط زندگی خود تصمیم بگیرد. نیتی در دل داری، هرچه سریعتر عملی کن که فال تو بسیار نیکوست. از بیهوده گویی بپرهیز که اکنون زمان عمل است.
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه