ارسال به دیگران پرینت

حزب الله | حزب الله لبنان

حادثه هولناک در لبنان | زخمی شدن ده ها تن | هدف رزمندگان حزب الله لبنان بودند +ویدئو

به نظر می رسد که اکنون اسرائیل به این سیستم ارتباطی میان اعضای حزب الله لبنان دسترسی پیدا کرده. گزارش های رسیده به الجزیره حاکی از این است که این انفجارها درحومه جنوبی بیروت و شرق این کشور رخ داده است

حادثه هولناک در لبنان | زخمی شدن ده ها تن | هدف رزمندگان حزب الله لبنان بودند +ویدئو

 حادثه هولناک در لبنان

 

به نظر می رسد که اکنون اسرائیل به این سیستم ارتباطی میان اعضای حزب الله لبنان دسترسی پیدا کرده. گزارش های رسیده به الجزیره حاکی از این است که این انفجارها درحومه جنوبی بیروت و شرق این کشور رخ داده است.

IMG_20240917_185328_416

IMG_20240917_190017_357

اتفاق عجیب در سراسر لبنان با ده‌ها مجروح/ انفجار باتری پیجرها و وسایل ارتباطی/ ادعای منبع عبری: هدف رزمندگان حزب‌الله بوده‌اند

شبکه عبری کان مدعی شد: بعد از زخمی شدن ده‌ها تن از اعضای حزب الله درنتیجه انفجار تجهیزات ارتباطی، وضعیت آماده‌باش در اسرائیل اعلام شد.

منابع رسمی مقاومت لبنان هنوز واکنشی به این اتفاق نشان نداده‌اند.

 پیجر یک وسیله الکترونیکی کوچک است که حمل آن آسان است و برای دریافت پیام های کوتاه یا شماره فردی که می خواهد با دستگاه تماس بگیرد استفاده می شود.

IMG_20240917_190243_300

 IMG_20240917_190239_709

اطلاعیه وزارت بهداشت لبنان: دستگاه های پیجر را از خود دور کنید/ اعلام آماده باش بیمارستان ها

مجروحان انفجارهای جنوب بیروت در پی انفجار سریالی پیجرها و وسایل الکترونیکی

 الجزیره: انفجار دستگاه های ارتباطی اعضای حزب الله، صحنه جنگ با اسرائیل را تغییر می دهد/ سید حسن نصرالله چندماه پیش به نیروهای خود هشدار داده بود

IMG_20240917_182751_624

گفته می شود که اسراییل با نفوذ سایبری به پیجرهای اعضای حزب‌الله در ضاحیه بیروت، باطری آنها را هم‌زمان منفجر کرد. تا به حال بیش از شصت کشته و زخمی در نتیجه این حمله هکری گزارش شده است. وزارت بهداشت لبنان از مردم خواست خون بدهند.

الجزیره در گزارشی در این باره می نویسد: بدون شک، این یک تحول بزرگ در جنگ جاری بین اسرائیل و حزب الله است. پیجر دستگاه ارتباطی مورد استفاده این گروه مسلح لبنانی است که ظاهرا مورد نفوذ و هک قرار گرفته و تعدادی از اعضای حزب الله لبنان زخمی شده اند.

نویسنده این گزارش هک این دستگاه های ارتباطی را یک نقص بزرگ امنیتی خوانده است.

نظر می رسد که اکنون اسرائیل به این سیستم ارتباطی میان اعضای حزب الله لبنان دسترسی پیدا کرده. گزارش های رسیده به الجزیره حاکی از این است که این انفجارها درحومه جنوبی بیروت و شرق این کشور رخ داده است.

 خبرگزاری های داخلی: جراحت سطحی سفیر ایران در لبنان در پی انفجار پیجر در بیروت

خبرگزاری های و مهر فارس از جراحت سفیر ایران در بیروت در پی انفجار پیجر خبر دادند و افزودند که مجتبی امانی جراحت سطحی داشته و در حال حاضر در بیمارستان تحت نظر است

منبع : جماران
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه