ارسال به دیگران پرینت

تهران استانبول

قوانین بار ایرلاین ترکیش در پرواز تهران استانبول

قوانین بار ایرلاین ترکیش در پرواز تهران استانبول

قطعا شما هم برای هزینه‌های سفر خود بودجه‌ای را در نظر دارید. اکنون تصور کنید که در فرودگاه بارهای شما چک می‌شوند و مقداری اضافه بار دارید که باید آن را به‌صورت جریمه بار اضافی بپردازید. حتی بعضی ایرلاین‌ها به‌اندازه‌ای اضافه بار می‌گیرند که ممکن است بودجه موردنیاز و برنامه‌ای که برای هزینه‌ها در نظر داشتید را بهم بریزند.

پس قبل از خرید بلیط هوایی استانبول تهران به ایرلاین مربوطه و قوانین آن دقت کنید. ترکیش ایرلاین یکی از شرکت‌های هواپیمایی است که رفاه حال مسافران خود را در اولویت قرار می‌دهد و هزینه زیادی بابت اضافه بار نمی‌گیرد. در این مطلب همراه ما باشید تا با قوانین بار ایرلاین ترکیش در پرواز تهران استانبول آشنا شوید.

قوانین حمل بار در پرواز تهران استانبول با ایرلاین ترکیش

ایرلاین ترکیش یکی از ایرلاین‌های فعال در وب‌سایت علی بابا است که می‌توانید بلیط‌های هواپیما تهران استانبول آن را در کلاس‌های نرخی متفاوتی بخرید. در هر یک از کلاس‌های نرخی متفاوت این مسیر، میزان بار مجاز برای حمل و باری که می‌توانید در کابین هواپیما ببرید، فرق دارد. میزان بار مجاز در نوع بلیط‌های Ecofly، Extrafly و Primefly به ترتیب 15، 30 و 40 کیلوگرم است. اما در همه انواع کلاس‌های نرخی این بلیط‌ها، میزان باری که می‌توانید همراه خود داخل کابین هواپیما ببرید معادل هشت کیلوگرم است. 

حمل بارهای سنگین با ایرلاین ترکیش

اگر شما هم اولین بار است که با ایرلاین ترکیش به سفر می‌روید، شاید قوانین بار این شرکت هواپیمایی کمی برایتان پیچیده به نظر برسد. زیرا بر اساس مقصد، قوانین حمل بار و وزن و تعداد چمدان‌ها متفاوت می‌شوند. بر اساس قانون محدودیت چمدان‌ها، در صورتی که کشور مبدا یا مقصد شما یکی از کشورهای کانادا، آرژانتین، ژاپن، برزیل، کوبا، مالی، نیجریه، سودان، ونزوئلا، ایالات متحده آمریکا، کامرون، کنگو، گینه، بورکینافاسو و... باشد شما می‌توانید دو عدد چمدان با خود حمل کنید.

4-2

بر اساس قانون دیگر ایرلاین ترکیش می‌توان درباره وزن و اندازه بارها گفت که برای کلاس پروازی اکونومی باید وزن چمدان‌هایی که حمل می‌کنید تا 23 کیلوگرم باشد. همچنین مسافران کلاس پروازی بیزینس باید چمدان‌هایی تا وزن 32 کیلوگرم را با خود حمل کنند. برای پرواز تهران استانبول و بالعکس با ایرلاین ترکیش می‌توانید به تعداد دلخواه چمدان با خودتان ببرید. ولی وزن استاندارد بار مجاز برای کلاس‌های پروازی اکونومی و بیزینس به‌اندازه 20 و 30 کیلوگرم تعیین شده است.

حمل بارهای دستی با ایرلاین ترکیش

قوانین ترکیش ایرلاین برای حمل بارهای دستی مشابه دیگر شرکت‌های هواپیمایی است. هر فرد می‌تواند در پروازهای اکونومی، ساک یا کیف دستی با وزن 8 کیلوگرم را با خود به داخل کابین بیاورد. در کلاس‌های پروازی بیزینس نیز هر فرد می‌تواند دو عدد بار دستی همراه خود داشته باشد. برای مسافرانی که نوزاد یا کودک تا سن دو سال دارند نیز می‌توانند یک ساک دستی اضافی را با خود حمل کنند. حمل کالسکه کودکان نیز بدون دریافت هزینه امکان‌پذیر است.

اضافه بار و قوانین آن در ترکیش ایرلاین

در صورت وجود بار اضافی چه راه‌حلی وجود دارد؟ هزینه اضافه بار نیز بر اساس مقصد یا مبدا شما متفاوت خواهد بود. حتی گاهی توقف در پرواز نیز می‌تواند روی هزینه اضافه بار شما تاثیر بگذارد. البته بعضی از تجهیزات خاص نیز شامل هزینه اضافه بار نمی‌شوند و تمام این هزینه‌ها با استفاده از یک ابزار محاسبه‌گر بار اضافی به دست می‌آید.

کالاهای ممنوعه در ایرلاین ترکیش

ایرلاین ترکیش نیز مانند سایر ایرلاین‌های هوایی رفاه حال مشتریان خود را در نظر می‌گیرد. به همین دلیل به همراه داشتن برخی وسایل و تجهیزات می‌تواند خطرآفرین باشد. پس حمل برخی از تجهیزات ممنوع است و شما نمی‌توانید آن‌ها را داخل چمدان خود بگذارید یا به درون کابین هواپیما ببرید.

4-3

شرایط حمل پت با ترکیش ایرلاین

شما می‌توانید با پرداخت هزینه، حیوان خانگی خود را به سفر ببرید. هر خط هوایی قوانین خاصی برای حمل پت دارد و شما باید چک کنید که شرایط ایرلاین ترکیش چیست و آیا این ایرلاین نژاد حیوان خانگی شما را می‌پذیرد یا خیر. با توجه به محدودیتی که برای هر هواپیما وجود دارد، هر فرد می‌تواند دو قفس حیوان خانگی را با خود حمل کند که یکی از آن‌ها در قسمت بار هواپیما و دیگری را درون کابین قرار می‌دهند.

باکسی که حیوان خانگی را در آن قرار می‌دهید باید حداکثر ابعادی به‌اندازه ارتفاع 23 سانتی‌متر، عرض 30 سانتی‌متر و طول 40 سانتی‌متر داشته باشد. همچنین قانون حمل حیوانات خانگی در ایرلاین ترکیش، وزن حیوانی که به کابین می‌برید را کم‌تر از هشت کیلوگرم تعیین کرده است.

دریافت واکسن هاری برای حیوانات حداقل 30 روز قبل از پرواز و حداکثر یک سال قبل از پرواز الزامی است. مسافر باید کارت واکسیناسیون و گواهی پرواز حیوان خانگی خود را به همراه داشته باشد. باید اطلاعاتی مانند نام مسافر، آدرس، شماره تماس، نام حیوان و تعداد آن‌ها روی برچسب و قفس پت چسبانده شود. پذیرش حیوانات بدبو و حیواناتی که ظاهر کثیفی دارند ممنوع است.

مسیر تهران به استانبول و بالعکس یکی از مسیرهای شلوغی است که ایرلاین ترکیش نیز در این مسیر فعالیت می‌کند. به همین دلیل بعد از خرید بلیط هوایی استانبول  تهران ممکن است مسافرین زیادی با این سوال مواجه شوند که شرایط حمل بار در این ایرلاین چیست؟ در این مطلب به طور کامل توضیح دادیم و قوانین بار مجاز با توجه به کلاس نرخی بلیط هواپیما متفاوت می‌شود. 

 

 

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه