ارسال به دیگران پرینت

سرمربی جدید استقلال | استقلال

استقلال در مسیر تحول | از سه ستاره تا دو ستاره آبی!

سرمربی جدید استقلال در اولین مصاحبه خود پس از حضور در ایران به سوالات مختلفی پاسخ داد. او در بخشی از صحبت‌های خود به دو ستاره روی پیراهن استقلال اشاره کرد و نشان داد که به خوبی از اهمیت این نماد آگاه است.

استقلال در مسیر تحول | از سه ستاره تا دو ستاره آبی!

موسیمانه: می‌دانم دو ستاره استقلال یعنی چه و برای موفقیت تلاش می‌کنم

سرمربی جدید استقلال در اولین مصاحبه خود پس از حضور در ایران به سوالات مختلفی پاسخ داد. او در بخشی از صحبت‌های خود به دو ستاره روی پیراهن استقلال اشاره کرد و نشان داد که به خوبی از اهمیت این نماد آگاه است.

موسیمانه با بیان اینکه پیش از حضور در ایران تحقیقات جامعی انجام داده و با برخی از دوستان و آشنایان خود مشورت کرده است، گفت: «من با کی‌روش صحبت کردم و برخی مسائل را با او در میان گذاشتم. همچنین با آیاندا پاتوسی که سابقه بازی در ایران را دارد، گفتگو کردم و اینگونه بود که تصمیم به حضور در ایران گرفتم.»

جایگزین جواد نکونام کیست؟ | گزینه‌های سرمربیگری استقلال

سرمربی جدید استقلال با اشاره به انتظارات بالای هواداران از این تیم، تاکید کرد: «من می‌دانم که کجا هستم و می‌دانم چه انتظاراتی وجود دارد. راهی طولانی برای بازگشت استقلال به روزهای اوج در پیش داریم اما با تلاش و برنامه‌ریزی دقیق می‌توانیم به این هدف دست پیدا کنیم.»

موسیمانه در خصوص اولین تمرین خود در استقلال گفت: «دیروز اولین تمرین را پشت سر گذاشتم و فردا هم بازی داریم. می‌دانم که زمان زیادی نگذشته تا بتوانیم شناخت کاملی از تیم به دست آوریم اما با این حال سعی می‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن تیم را به شرایط ایده‌آل برسانیم.»

وی همچنین به نقاط ضعف و قوت تیم فعلی استقلال اشاره کرد و گفت: «باید در بخش هجومی، شرایط خود را بهبود ببخشیم و بازی هجومی‌تری را ارائه دهیم. همچنین میانگین سنی تیم کمی بالا است و نیاز است تیم کم کم جوان‌تر شود و دوندگی و اشتیاق تیم هم بیشتر شود. البته ما به تجربه بازیکنان با تجربه هم نیاز داریم.»

موسیمانه با ابراز اطمینان از توانایی کادر فنی تیم، گفت: «باورم این است که دستیاران ایرانی خوبی کنار من هستند و همه ما برای برند استقلال باید تلاش کنیم. در لوگوی استقلال دو ستاره است و من می‌دانم آن دو ستاره چیست چون خودم سه ستاره کسب کرده‌ام و در جام جهانی هم حضور داشته‌ام.»

سرمربی جدید استقلال در پایان صحبت‌های خود از هواداران خواست تا تیم را در ورزشگاه‌ها حمایت کنند: «من بهترین خود را در اینجا می‌گذارم. من با کادر خود یازده سال است کار می‌کنم و همه تلاش خود را برای این تیم می‌کنیم. امیدوارم هواداران استقلال ما را در ورزشگاه حمایت کنند و به تیم انگیزه دهند و ما این را حس کنیم. اگر این انرژی ایجاد شود، تغییرات را می‌توانیم رقم بزنیم.»

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه