ارسال به دیگران پرینت

ترور السنوار | ترور السنوار توسط اسرائیل

ادعای دوباره اسرائیل درباره ترور یحیی السنوار: بررسی احتمال اقدام نظامی در غزه

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که ارتش و شاباک اسرائیل در حال بررسی گزینه‌های ترور یحیی السنوار، رئیس دفتر سیاسی حماس، در پی تبادل آتش اخیر با نظامیان صهیونیست در منطقه تل السلطان شهر رفح، واقع در جنوب نوار غزه هستند.

ادعای دوباره اسرائیل درباره ترور یحیی السنوار: بررسی احتمال اقدام نظامی در غزه

ادعای دوباره اسرائیل درباره ترور یحیی السنوار: بررسی احتمال اقدام نظامی در غزه

 رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که ارتش و شاباک اسرائیل در حال بررسی گزینه‌های ترور یحیی السنوار، رئیس دفتر سیاسی حماس، در پی تبادل آتش اخیر با نظامیان صهیونیست در منطقه تل السلطان شهر رفح، واقع در جنوب نوار غزه هستند. این ادعاها در حالی مطرح می‌شود که تنش‌ها در منطقه همچنان بالا است.

ارتش و سازمان امنیت و اطلاعات داخلی (شاباک) رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کردند در حال بررسی این گزینه هستند که آیا «یحیی سنوار»، رئیس دفتر سیاسی حماس را در شهر رفح در جنوب نوار غزه هدف ترور قرار گرفته شده است یا خیر؟

در بیانیه مزبور ادعا شده است که احتمالا یحیی سنوار در درگیری و تبادل آتش با نظامیان ارتش اسرائیل در رفح هدف قرار گرفته است.

صهیونیست‌ها افزودند: در اطراف این محل نشانی از اسرای صهیونیست دربند مقاومت فلسطین دیده نمی‌شود.

عملیات ترور السنوار روز گذشته انجام شده بود | رسانه‌های عبری: آزمایش DNA یحیی سنوار مثبت بوده | ترور طراح طوفان الاقصی و مغز متفکر حماس موفقیت آمیز بود

همزمان نیویورک تایمز به نقل از یک مقام ارشد آمریکایی مدعی شد که اسرائیل دقایقی قبل به آنها اطلاع داده با موفقیت توانسته اند یحیی السنوار، رئیس دفتر سیاسی حماس و رهبر این گروه در غزه را در منطقه تل السلطان در شمال شهر رفح، واقع در جنوب غزه هدف قرار دهند و جسد وی را به سرزمین های اشغالی انتقال دهند!

 تا به این لحظه این خبر بصورت رسمی از سوی هیچ از یک منابع رسمی خبری و رسانه های وابسته به جنبش اسلامی حماس تایید نشده است.

 

منبع : اقتصادآنلاین
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه