ارسال به دیگران پرینت

غزه | کشتار ۹۰۲ خانواده اهل غزه

الجزیره: اسرائیل ۹۰۲ خانواده اهل غزه را به طور کامل نابود کرده است

در پی یک سال جنگ و خشونت در غزه، رژیم صهیونیستی با به شهادت رساندن تمامی اعضای ۹۰۲ خانواده فلسطینی، جنایتی بی‌سابقه را رقم زده است.

 الجزیره: اسرائیل ۹۰۲ خانواده اهل غزه را به طور کامل نابود کرده است

الجزیره: اسرائیل ۹۰۲ خانواده اهل غزه را به طور کامل نابود کرده است

کشتار هولناک: نابودی کامل ۹۰۲ خانواده فلسطینی در غزه

در پی یک سال جنگ و خشونت در غزه، رژیم صهیونیستی با به شهادت رساندن تمامی اعضای ۹۰۲ خانواده فلسطینی، جنایتی بی‌سابقه را رقم زده است. گزارش‌های الجزیره نشان می‌دهد که این کشتار نه تنها جان انسان‌ها را گرفته، بلکه نام و تاریخ این خانواده‌ها را نیز از صفحه روزگار محو کرده است. ابعاد این جنایات، زنگ خطری برای جامعه جهانی به شمار می‌رود.

یکی از ابعاد تکاندهنده جنایات صهیونیست‌ها در غزه نابودی خانواده‌های فلسطینی در ابعاد همه اعضای خانواده است.

«جنگ نزدیک است؟» سر مقاله امروز «دنیای اقتصاد» | بررسی شواهد تاریخی جنگ‌ها توسط دکتر هادی خسروشاهین

الجزیره گزارشی تحقیقی در مورد حجم جنایات انسانی اسرائیل در غزه تهیه کرده که به شدت تکاندهنده است. تنها در یک مورد آن، اسرائیل از آغاز تهاجم به غزه در هفتم اکتبر سال ۲۰۲۳ میلادی ۹۰۲ خانواده اهل این باریکه را به طور کامل از هستی ساقط کرده است.

۱۰ خانواده فلسطینی ساکن غزه که با بیشترین تعداد اعضا از صفحه روزگار محو شده‌اند به ترتیب زیر است:

۱- خانواده النجار  ۳۹۳ عضو

۲- خانواده المسیر ۲۲۶ عضو

۳- خانواده العثتال ۲۲۵ عضو

۴-خانواده العاشور – ۱۶۶ عضو

۵- خانواده الشاهین – ۱۶۴ عضو

۶- خانواده الحمدان – ۱۵۱ عضو

۷- خانواده المدحون – ۱۴۶ عضو

۸-خانواده الاحمد – ۱۴۵ عضو

۹- خانواده العبید – ۱۴۴ عضو

۱۰- خانواده الحجازی – ۱۴۱ عضو

تک تک اعضای این خانواده‌ها و صدها خانواده دیگر در غزه به طور کامل نابود شده‌اند. این درحالی است که حداقل ۱۳۶۴ خانواده فلسطینی تنها با یک عضو باقی مانده اند، در حالی که ۳۴۷۲ خانواده فلسطینی به تنها دو عضو بازمانده کاهش یافته است.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در غزه، اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در طول یک سال تجاوز و نسل‌کشی در نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون، تمام اعضای ۹۰۲ خانواده فلسطینی را از صفحه روزگار محو کرده است.

در بیانیه این دفتر که در روزنامه العربی الجدید نیز منتشر شد، آمده است که علاوه‌برآن تمام اعضای هزار و ۳۶۴ خانواده فلسطینی جز یک نفر به شهادت رسیده‌اند. ۳ هزار و ۴۷۲ خانواده فلسطینی نیز هستند که همه اعضایشان به استثنای دو نفر شهید شده‌اند.

چند ماه پیش نیز آسوشیتد‌پرس درباره نسل‌کشی وحشتناک در نوار غزه هشدار داده و اذعان کرده بود که برخی خانواده‌ها در نوار غزه به صورت کامل از صفحه روزگار محو شده و در برخی موارد چهار نسل در یک خانواده از بین رفته‌اند.

در بیانیه دفتر اطلاع‌رسانی دولتی فلسطین آمده است که رژیم اسرائیل این جنایات مستمر علیه مردم فلسطین را تحت حمایت کامل آمریکا و با مشارکت گروهی از کشور‌های اروپایی و غربی که اشغالگران را به سلاح‌های مرگبار و ممنوعه بین‌المللی تجهیز می‌کند، صورت می‌گیرد. کشورهایی، چون آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه و….

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی فلسطین در ادامه از همه کشور‌های جهان خواست که این جنایات سازمان‌دهی شده علیه شهروندان فلسطینی به‌ویژه زنان و کودکان را محکوم کنند.

این نهاد با تأکید بر ضرورت محاکمه و مجازات جنایتکاران اسرائیلی در دادگاه‌های بین‌المللی از نهاد‌ها و مجامع بین‌المللی و کلیه سازمان‌های جهانی خواست که برای توقف نسل‌کشی در غزه وارد عمل شوند.

 

 

منبع : جوان آنلاین
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه