ارسال به دیگران پرینت

نمایشگاه انفرادی؛

افتتاحیه نمایشگاه «بال‌های ایکاروس» اثر امیر سقراطی در گالری ثالث

دومین نمایشگاه انفرادی امیر سقراطی با عنوان «بال‌های ایکاروس» از روز جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ در گالری ثالث افتتاح می‌شود و تا روز سه‌شنبه ۲۴ مهر ادامه خواهد داشت. سقراطی پیش‌تر در تیرماه ۱۴۰۱ نمایشگاهی با عنوان «شبه‌خاطرات» در همین گالری برگزار کرده بود.

افتتاحیه نمایشگاه «بال‌های ایکاروس» اثر امیر سقراطی در گالری ثالث

دومین نمایشگاه انفرادی امیر سقراطی با عنوان «بال‌های ایکاروس» از روز جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ در گالری ثالث افتتاح شد و تا روز سه‌شنبه ۲۴ مهر ادامه خواهد داشت. سقراطی پیش‌تر در تیرماه ۱۴۰۱ نمایشگاهی با عنوان «شبه‌خاطرات» در همین گالری برگزار کرده بود.

امیر سقراطی در این مجموعه همچون آثار پیشین خود، فرم بصری نقاشی چاپ سنگی را محور کار خود قرار داده است. او با بهره‌گیری از ترکیب فیگوراتیو و انتزاع، به مفاهیمی همچون دوگانگی شادی و ملال، رهایی و ترس، و تعلیق و سکون پرداخته است. نقاشی‌های او بیشتر گزارش‌هایی از زندگی هنرمند هستند تا اینکه مستقیماً به مسائل سیاسی یا اجتماعی بپردازند. در این آثار، هنرمند تلاشی برای نمایش زندگی با تمام ظرافت‌ها و خشونت‌های آن داشته است.

نمایشگاه «بال‌های ایکاروس» هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود و در روزهای جمعه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ برگزار می‌شود. این نمایشگاه در خیابان کریمخان‌زند، بین ایرانشهر و ماهشهر، شماره ۱۴۸، در گالری ثالث واقع شده است.

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه