ارسال به دیگران پرینت

حمله اسرائیل | حمله اسرائیل به لبنان

حمله زمینی اسرائیل به لبنان آغاز شد | انتقاد از توصیف عملیات اسرائیل به‌عنوان "محدود

یک مقام ارشد آمریکایی به NPR اعلام کرد که نیروهای عملیات ویژه اسرائیلی در حال انجام حملات زمینی در جنوب لبنان هستند و احتمال اعزام نیروهای بیشتری به منطقه وجود دارد. همچنین متئو میلر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، تأیید کرد که اسرائیل به واشنگتن اطلاع داده در حال اجرای «عملیات‌های زمینی محدود» در مرز لبنان است.

حمله زمینی اسرائیل به لبنان آغاز شد | انتقاد از توصیف عملیات اسرائیل به‌عنوان "محدود

حمله اسرائیل به لبنان

یک مقام ارشد آمریکایی به NPR اعلام کرد که نیروهای عملیات ویژه اسرائیلی در حال انجام حملات زمینی در جنوب لبنان هستند و احتمال اعزام نیروهای بیشتری به منطقه وجود دارد. همچنین متئو میلر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، تأیید کرد که اسرائیل به واشنگتن اطلاع داده در حال اجرای «عملیات‌های زمینی محدود» در مرز لبنان است.یک مقام ارشد آمریکایی به NPR گفت نیروهای عملیات ویژه اسرائیلی در حال انجام حمله زمینی در جنوب لبنان هستند. 

به گزارش­ خبرگزاری صدا و سیما  یک مقام ارشد آمریکایی به NPR گفت نیروهای عملیات ویژه اسرائیلی در حال انجام حمله زمینی در جنوب لبنان هستند. به گفته این مقام ارشد آمریکایی نشانه‌ها حاکی از آن است که اسرائیل ممکن است نیروهای بیشتری به این منطقه اعزام کند.

متئو میلر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشست خبری روزانه گفت که اسرائیل به واشنگتن گفته در حال انجام «عملیات‌های زمینی محدود» در مرز لبنان است.

مایکل یانگ عضو ارشد اندیشکده کارنگی خاورمیانه:

به یاد بیاورید که تهاجم اسرائیل در سال ۱۹۸۲ نیز به عنوان یک «تهاجم محدود» در ابتدا اعلام شد. اما پس از اینکه شارون دریافت، همیشه کسی هست که از تپه بعدی به سوی آن ها شلیک کند، به سمت این رفت که دفاع از خود مستلزم تصرف آن تپه است... تا اینکه به بیروت رسیدند.

البته این بار آن‌ها به سوی بیروت پیشروی نخواهند کرد، اما قوانین دفاع از خود ذاتاً توسعه‌طلبانه هستند و آمریکایی‌ها فریب‌خوردگان بی‌فایده‌ای هستند

من قانع نشده‌ام که این عملیات "محدود" خواهد بود.

اکبر شهید احمد، خبرنگار هافینگتن پست:

از یک مقام بلندپایه آمریکایی درباره توصیف دولت بایدن از عملیات زمینی قریب‌الوقوع اسرائیل در لبنان به‌عنوان "محدود" پرسیدم.

پاسخ: "این عملیات بزرگ خواهد بود. هر کسی که می‌گوید این عملیات 'محدود' خواهد بود، یک مرد سفیدپوست است که فکر می‌کند کشته شدن یک میلیون انسان رنگین پوست، عددی 'محدود' است.

منبع : عصر ایران
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه