ارسال به دیگران پرینت

نمایشگاه گروهی؛

آثار منتخب هنرمندان معاصر در سومین نمایشگاه گالری کاغذی هوزاین

گالری کاغذی هوزاین با همکاری گالری اچ، نمایش گروهی منتخبی از آثار سومین شماره‌ی گالری کاغذی "هوزاین" را برگزار می‌کند. این نمایشگاه از روز جمعه ۶ مهرماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۶ الی ۲۱ افتتاح شده و تا جمعه ۲۰ مهرماه ادامه خواهد داشت.

آثار منتخب هنرمندان معاصر در سومین نمایشگاه گالری کاغذی هوزاین

گالری کاغذی هوزاین با همکاری  گالری اچ، نمایش گروهی منتخبی از آثار سومین شماره‌ی گالری کاغذی "هوزاین" را برگزار می‌کند. این نمایشگاه از روز جمعه ۶ مهرماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۶ الی ۲۱ افتتاح شده و تا جمعه ۲۰ مهرماه ادامه خواهد داشت.

در این رویداد، آثار هنرمندان برجسته‌ای همچون حمید بهرامی، ساناز دزفولیان، مائده سالار، محمد طباطبایی، آرش امدادیان، مهسا کریمی، رضا بهمنی، پوریا پرهیزکار، و شقایق احمدیان به نمایش گذاشته خواهد شد. هر یک از این هنرمندان با تکنیک‌ها و مفاهیم خلاقانه خود، مجموعه‌ای متنوع و الهام‌بخش از آثار هنری را به نمایش در می‌آورند.

ساعات بازدید از این نمایشگاه در گالری اچ، واقع در تهران، خیابان شریعتی، روبه‌روی دولت، کوچه میرزا تاراج، شماره ۱۰، هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۱ می‌باشد.

این نمایشگاه، فرصتی منحصربه‌فرد برای علاقه‌مندان به هنر معاصر است تا با آثار جدید و منتخب هنرمندان از نزدیک آشنا شوند و تجربه‌ای خاص از هنرهای تجسمی به‌دست آورند.

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه