ارسال به دیگران پرینت

خلاصه اخبار | خلاصه اخبار ۷ مهر

خلاصه اخبار نیم روزی ۷ مهر ۱۴۰۳ | خلاصه اخبار امروز

خلاصه اخبار نیم روزی ۷ مهر را در سایت ۵۵ آنلاین میخوانید .

خلاصه اخبار نیم روزی ۷ مهر ۱۴۰۳ | خلاصه اخبار امروز

خلاصه اخبار 

خلاصه اخبار نیم روزی ۷ مهر را در سایت ۵۵ آنلاین میخوانید .

شکایت بیرانوند از پرسپولیس بابت جعل اسناد

«علیرضا بیرانوند» از باشگاه پرسپولیس به اتهام «جعل در اسناد مالی» به کمیته انضباطی شکایت کرد.

 در اسناد مالی باشگاه پرسپولیس در رابطه با پرداختی‌های این باشگاه به علیرضا بیرانوند، مبلغ ۳۰۰ میلیون به‌عنوان پاداش ذکر شده بود که این اسناد در پیوست دادخواست شکایت این باشگاه از علیرضا بیرانوند نیز وجود دارد. مطابق ادعای مورد شکایت وکلای بیرانوند، باشگاه پرسپولیس با تغییر سر برگ مربوط به پاداش‌های این بازیکن، این مبلغ را به‌عنوان آپشن و آفرها ذکر کرده است.

تاثیر خبر ترور سیدحسن نصرالله بر بازار طلا ؛ انواع سکه و طلای ۱۸ عیار چقدر گران شد؟

قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۴ میلیون و ۳۷ هزار تومان و قیمت سکه طرح جدید ۴۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اعلام شد.

علت افزایش قیمت طلا و سکه اعلام شد/ بازار آرام است

بذرافشان، رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران

تنش های سیاسی بین المللی عامل اصلی افزایش قیمت ها در بازار داخلی است و این نوسانات منشا اقتصادی ندارد بلکه صرفاً هیجانات بازار است.نکته مهم آنکه در حال حاضر بازار طلا و سکه التهابی ندارد و افزایش تقاضا نیزنداریم. بازار روال عادی را طی می کند و امیدواریم آرامش به بازار برگردد.

اصابت گلوله به آریا ۵ ساله در درگیری مسلحانه خلافکاران

مجرم سابقه‌دار که در جریان درگیری با چند مرد خلافکار دست به شلیک زده و در این میان پسر بچه ۵ ساله را تا یک قدمی پرتگاه مرگ کشانده بود پای میز محاکمه ایستاد‌. وی با حکم قضایی به زندان و پرداخت دیه محکوم شد. رسیدگی به این پرونده از شامگاه بیست و هشتم اسفند ماه سال ۹۷ آغاز شد. درگیری چند مرد خلافکار که در زمینه خرید و فروش مواد مخدر فعالیت داشتند از حوالی پل گیشا آغاز شد .آنها سوار بر دو خودرو BMW و  و ۲۰۶ به تعقیب یکدیگر پرداختند.  تعقیب و گریز  در شب چهارشنبه سوری به حوالی اتوبان چمران کشیده شد و سرنشین خودرو ۲۰۶ که مرد ۲۷ ساله به نام میثم بود به سمت دو برادر که در خودرو BMW در حال فرار بودند حمله ور شد و به سمت آنها شلیک کرد. اما در ترافیک شبانه یکی از گلوله‌ها با پیشانی پسر ۵ ساله‌ای به نام آریا که روی صندلی جلو در خودرو پراید پدرش نشسته بود برخورد کرد و سرنشینان ۲۰۶ و BMWگریختند.

در حالی که میثم اتهام تیراندازی را نپذیرفته بود حدود دو ماه بعد آریا به طرز معجزه آسایی به هوش آمد و به زندگی برگشت.  پزشکان اعلام کردند گلوله بدون آسیب به مغز آریا از جمجمه‌اش عبور کرده است.  به این ترتیب میثم حدود ۸ ماه بعد با قرار وثیقه یک میلیاردی از زندان آزاد شد IMG_20240928_140918_033

 صف سنگین فروش همستر/ ۵دلیل کاهش بیشتر قیمت همستر کامبت

 طی دو روز گذشته ، به دنبال بزرگترین ایردراپ تیم همستر در بلاک چین Ton قیمت آن با کاهش ۳۰درصدی رو به رو شده است. 

 از درحال حاضر قیمت این توکن ۰.۰۰۶۸۱۰ دلار تعیین شده که از سوی کاربران فشار حجم فروش بسیار سنگین است. در دو روز گذشته دریافت کنندگان ایردراپ جوایز خود را نقد کرده و به کاهش قیمت کمک می کنند.

 پیش‌بینی‌ها حاکی از کاهش بیشتر قیمت همستر است، ایردراپ عظیم Hamster Kombat بیش از ۶۰ میلیارد توکن را بین ۱۳۱ میلیون کاربر توزیع کرد که سیگنال کاهش بیشتر قیمت را به ۵دلیل ذکر شده به کاربران می‌دهد.

۱. فروش پس از لیست: بسیاری از دریافت کنندگان airdrop توکن‌های خود را بلافاصله پس از فهرست فروختند که باعث کاهش شدید قیمت شد.

۲. مسائل توزیع Airdrop: اینفلوئنسرها مبالغ زیادی را بر اساس ارجاع دریافت کردند که منجر به نارضایتی و بی‌اعتمادی نسبت به شفافیت تیم شد.

۳. حدس و گمان بازار: برآوردهای اولیه قیمت بر اساس عرضه فرضی ۱۰ میلیارد توکن بود. زمانی که عرضه واقعی بسیار بالاتر رفت، منجر به ناامیدی و فشار بیشتر فروش شد.

۴. عدم قطعیت دوره قفل: یک دوره قفل اعلام نشده برای ۱۱ درصد از توکن‌ها عدم اطمینان بیشتری ایجاد کرده که منجر به فروش بیشتر شده؛ زیرا شرکت کنندگان تمایلی به نگه داشتن توکن ندارند.

۵.وضعیت ارزش بازار: در حال حاضر ارزش بازار همستر کامبت ۴۳۷ میلیون دلار است که بسیار کمتر از حدس و گمان‌های اولیه بازار قبل از لیست توکن است. با یک رویداد فروش گسترده پس از TGE، چشم انداز تاریک باقی می‌ماند؛ مگر اینکه تغییر احساسی در بازار رخ دهد. 

اسرائیل جرأت حمله به ایران را ندارد / اخبار درباره شهادت فرماندهان حزب‎الله ضدونقیض است /اقدامات ایران علیه اسرائیل باید حساب شده باشد

اسماعیل کوثری، نماینده تهران در مجلس:

 قطعاً آن‌‌ها (رژیم صهیونیستی) جرأت انجام اقدامی علیه ما را ندارند. ممکن است به صورت موردی به فکر ترور باشند، اما در این زمینه هم جرأت ندارند چون ما پدافندی بسیار قوی، هوشمند و هوشیارانه داریم.

(احتمال ورود ایران در حمایت از جبهه مقاومت): مردم حق دارند و مسئولین هم باید به انتظارات پاسخ دهند. حضرت آقا به صراحت فرموده‌اند که باید ضربه مهلکی به پیکر این رژیم وارد شود. مردم و جبهه مقاومت انتظار دارند که ما حتماً در این زمینه اقدام کنیم. البته این اقدامات باید حساب‌شده و در زمان مناسب انجام شود تا جلوی جنایت‌ها گرفته شود.

اخبار ضد و نقیضی در زمینه شهادت برخی فرماندهان مقاومت در حملات شب گذشته رژیم صهیونیسیتی به ضاحیه بیروت منتشر شده است که امیدوارم این اخبار صحت نداشته باشد، اما اگر چنین اتفاقی افتاده باشد، حتماً به‌طور رسمی اعلام خواهد شد.

خبرنگار شبکه خبر در بیروت: هواپیمای مسافربری ایرانی به دلیل تهدید اسرائیل از فرودگاه بیروت برگشت

خبرنگار شبکه خبر در بیروت:

صهیونیست‌ها تهدبد کرده اند که اگر هواپیماهای مسافربری ایرانی در فرودگاه بیروت فرود بیاید، این فرودگاه را مورد هدف قرار خواهند داد و به همین دلیل مسئولان فرودگاه از یک هواپیمای ایرانی تقاضا کردند تا برگردد

استفاده اسرائیل از ۸۵ تُن بمب برای ترور سید حسن نصرالله

رادیو ارتش اسرائیل گزارش کرد که جنگنده‌های اسرائیلی ۸۵ بمب سنگرشکن که وزن هرکدام یک تُن بوده را در این عملیات برای ترور سیدحسن نصرالله استفاده کردند.

در این حمله ۶ ساختمان به‌طور کامل با خاک یکسان شده و شبکهٔ الجزیره هم در همان زمان گزارش کرده که دست‌کم ۱۰ بمب یک تُنی که برای ازبین‌بردن استحکامات بتنی به‌کار می‌رود، استفاده شده است.

پیام مهم رهبر انقلاب درباره قضایای اخیر لبنان

رهبر انقلاب: سرنوشت این منطقه را نیروهای مقاومت و در رأس آنان حزب‌الله سرافراز رقم خواهد زد.

آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب درباره قضایای اخیر لبنان پیام مهمی صادر کردند.

متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کشتار مردم بیدفاع در لبنان از سوئی بار دیگر خوی درندگی سگ هار صهیونیست را برای همه آشکار کرد، و از سوئی کوته‌نظری و سیاست ابلهانه‌ی سران رژیم غاصب را به اثبات رساند. باند ترور حاکم بر رژیم صهیونیست از جنگ جنایتکارانه‌ی یک ساله‌ی خود در غزه درس نگرفتند و نتوانستند بفهمند که کشتار دستجمعی زنان و کودکان و مردم غیر نظامی نمیتواند در ساخت مستحکم سازمان مقاومت اثر بگذارد و آن را از پا بیندازد. اکنون همان سیاست حماقت‌آمیز را در لبنان می‌آزمایند. جنایتکاران صهیونیست بدانند که بسیار کوچکتر از آنند که به ساخت مستحکم حزب‌الله لبنان صدمه‌ی مهمی وارد کنند. همه‌ی نیروی مقاومت منطقه در کنار حزب‌الله و پشتیبان آن است. سرنوشت این منطقه را نیروهای مقاومت و در رأس آنان حزب‌الله سرافراز رقم خواهد زد. مردم لبنان فراموش نکرده‌اند که در روزگاری نظامیان رژیم غاصب تا بیروت را زیر چکمه قرار میدادند، این حزب‌الله بود که پای آنان را قطع کرد و لبنان را عزیز و سربلند ساخت. امروز هم لبنان به حول و قوه‌ی الهی دشمن متجاوز و خبیث و روسیاه را پشیمان خواهد کرد. بر همه‌ی مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث

آن را یاری کنند.

والسلام على عباد الله الصالحین

سید علی خامنه‌ای

اجتماع مردم قم و قرائت دعای توسل برای سلامتی رزمندگان جبهه مقاومت

زنده خارج شدن یک کودک از زیر آوار بمباران بیروت

رویترز: حسن نصرالله به شدت مجروح شده است اما به طرز شگفت انگیزی زنده مانده است!

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه