ارسال به دیگران پرینت

داربی برگشت | رکورد استقلال

حسرت ۱۳ داربی بدون برد برای حسین حسینی | نزدیک به ثبت بدترین رکورد استقلال

حسین حسینی، کاپیتان استقلال، در سیزدهمین حضور خود در داربی تهران نیز از کسب پیروزی ناکام ماند. با شکست استقلال در آخرین داربی، آمار منفی حسینی در این رقابت‌ها تشدید شد. او با ۱۳ داربی بدون برد، رکورددار بیشترین تعداد بازی بدون پیروزی در تاریخ داربی است. همچنین، این دروازه‌بان با ۵ شکست، تنها یک باخت دیگر با رکورد ۶ شکست ناصر حجازی فاصله دارد. از نظر تعداد گل خورده نیز، حسینی با دریافت ۱۴ گل، پس از ناصر حجازی در جایگاه دوم بیشترین گل‌های خورده در داربی قرار دارد. حسینی در دیگر بازی‌هایش برابر پرسپولیس، چه در استقلال و چه در ملوان، هرگز طعم برد را نچشیده و تنها ۲ کلین‌شیت در ۱۱ بازی داشته است.

حسرت ۱۳ داربی بدون برد برای حسین حسینی | نزدیک به ثبت بدترین رکورد استقلال

شکست استقلال در دربی 

حسین حسینی، کاپیتان استقلال، در سیزدهمین حضور خود در داربی تهران نیز از کسب پیروزی ناکام ماند. با شکست استقلال در آخرین داربی، آمار منفی حسینی در این رقابت‌ها تشدید شد. او با ۱۳ داربی بدون برد، رکورددار بیشترین تعداد بازی بدون پیروزی در تاریخ داربی است. همچنین، این دروازه‌بان با ۵ شکست، تنها یک باخت دیگر با رکورد ۶ شکست ناصر حجازی فاصله دارد. از نظر تعداد گل خورده نیز، حسینی با دریافت ۱۴ گل، پس از ناصر حجازی در جایگاه دوم بیشترین گل‌های خورده در داربی قرار دارد. حسینی در دیگر بازی‌هایش برابر پرسپولیس، چه در استقلال و چه در ملوان، هرگز طعم برد را نچشیده و تنها ۲ کلین‌شیت در ۱۱ بازی داشته است.حسین حسینی در سیزدهمین حضور خود در مسابقه داربی هم برابر پرسپولیس موفق به پیروزی نشد.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، حسین حسینی کاپیتان استقلال، آمار بدی در داربی داشت و با شکست استقلال در داربی اخیر این آمار بدتر شد. حسینی یکی از ضعیف‌ترین چهره‌های تاریخ داربی از نظر کمترین تعداد برد، بیشترین تعداد باخت و بیشترین میزان گل خورده است.
۱۳ داربی در حسرت برد
با پیروزی پرسپولیس برابر استقلال، تعداد بازی‌های متوالی بدون برد استقلال در داربی به عدد ۱۷ رسید. این طولانی‌ترین زمانی است که یک تیم در تاریخ داربی موفق به پیروزی نشده است و طبیعتاً بازیکنانی که در این مقطع در استقلال حضور داشته‌اند،‌ آمار ضعیفی از خود به جای گذاشته‌اند. 
حسین حسینی بیشترین تعداد بازی را در داربی‌های بدون برد استقلال داشته است. این بازیکن با حضور در ۱۳ داربی طعم برد را نچشیده است که این بیشترین تعداد بازی بین بازیکنان بدون برد تاریخ داربی است. پس از حسینی، آرش رضاوند دیگر بازیکن استقلال قرار دارد که در ۱۱ بازی که در داربی حضور داشته، موفق به پیروزی نشده است.
تنها یک باخت فاصله تا بدترین رکورد
شکست اخیر حسینی در داربی، پنجمین باخت این دروازه‌بان در این رقابت بود. رکورد بیشترین تعداد شکست در داربی با پیراهن استقلال به ناصر حجازی تعلق دارد که در ۶ بازی از ۱۶ داربی که به میدان رفته بازنده شده و حالا حسینی تنها یک باخت با حجازی فاصله دارد. رکورد بیشترین باخت در تاریخ داربی برای علی پروین است که ۸ بار در این بازی شکست خورد
عبور از رحمتی
حسینی از نظر گل خورده آمار خوبی در داربی ندارد. گلی که حسینی از روی نقطه پنالتی از محمدحسین کنعانی‌زادگان دریافت کرد، چهاردهمین گل خورده این دروازه‌بان در تاریخ داربی بود و حالا حسینی پس از ناصر حجازی که ۱۷ گل در داربی دریافت کرده بود، بیشترین آمار گل خورده را دارد و از مهدی رحمتی که در ۱۵ داربی، ۱۳ بار دروازه‌اش باز شد کارنامه بدتری دارد. حسینی در این ۱۳ داربی تنها ۳ بار موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش شده است!
ناکام مثل حسینی برابر پرسپولیس
آمار بد حسینی برابر پرسپولیس تنها منحصر به داربی نمی‌شود و این بازیکن در زمان حضور در ملوان هم توفیقی مقابل پرسپولیس نداشت. حسین حسینی در مقطعی برای گذراندن خدمت سربازی از استقلال جدا شد و به ملوان پیوست. حسینی در ۱۱ تقابل با پرسپولیس در لیگ برتر، هیچ‌وقت موفق به پیروزی نشده است. حسینی در این ۱۱ بازی تنها ۲ کلین‌شیت داشته است. این دروازه‌بان تنها در ۱۸ درصد بازی‌ها موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش شده که این کمترین میزان بین تیم‌هایی است که بیش از ۳ بار با آن در لیگ برتر روبرو شده است.
منبع : فرارو
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه