ارسال به دیگران پرینت

خلاصه اخبار | خلاصه اخبار ۳۱شهریور

خلاصه اخبار نیم روزی ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ | خلاصه اخبار امروز

خلاصه اخبار نیم روزی ۳۱ شهریور را در سایت ۵۵ آنلاین میخوانید .

خلاصه اخبار نیم روزی ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ | خلاصه اخبار امروز

خلاصه اخبار

خلاصه اخبار نیم روزی ۳۱ شهریور را در سایت ۵۵ آنلاین میخوانید .

برنج خارجی چقدر افزایش قیمت داشت؟/ لپه کمیاب شد/ شکر به آرامش رسید

         

رضا کنگری رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی:

بازار برنج پاکستانی و هندی بدلیل کمبود با نوسان قیمت روبرو شده است.اخیرا لپه در بازار کمیاب شده به طوریکه قیمت آن ظرف ۲۰ روز گذشته از ۵۵ به ۷۸ هزارتومان رسیده است و نرخ شکر هم مشخص شد. ورود اتحادیه بنکداران به بحث توزیع شکر برای صنف موجب شده تا بازار به آرامش برسد. هم اکنون هرکیلو شکر با نرخ ۳۸ هزار و ۵۰۰ تومان در اختیار بنکداران  و ۴۲ هزار و ۵۰۰ تومان بدست مصرف کننده نهایی می رسد، براین اساس بصورت امتحانی چند واحد صنفی را به بازارگاه معرفی کردیم  و این چالش به مرور بهبود می یابد.

لیتر سهمیه بنزین مهرماه امشب شارژ می‌شود

۶۰ لیتر سهمیه بنزین مهرماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد یکشنبه (یکم مهرماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ 

ماجرای حذف سکه‌های همستر چیست؟

شب گذشته همستر کامبت ویژگی‌های آشنای خود در طول اینترلود را حذف کرد و بازیکنان را از کسب سکه‌های درون بازی یا دسترسی به منوی Mine باز داشت.

 این بازی همزمان با آماده شدن برای راه اندازی توکن و ایردراپ HMSTR خود در ۲۶سپتامبر که"فصل میانی" نام‌گذاری شده است، مقرر کرد بسیاری از ویژگی‌های آشنا از بین می‌رود و بازیکنان دیگر مانند سابق با ضربه زدن روی سکه‌ها صاحب امتیاز نمی‌شوند و و منوی Mine با ارتقای صرافی‌های رمزنگاری حذف شده است.

در عوض، بازیکنان می‌توانند با شرکت در بازی‌های بومی، دعوت از دوستان، دنبال کردن حساب‌های رسانه‌های اجتماعی و تماشای ویدیوهای همستر کمبت در یوتیوب، الماس درون بازی را به دست آورند.

یک زیر منوی جدید در منوی Playground موجود است که به بازیکنان امکان می‌دهد کارت‌هایی با موضوع استارتاپ را با الماس خود خریداری کنند و با ارتقاء آنها به الماس‌های بیشتری دست یابند.

تیم توسعه‌ای همستر قول داده که در فصل آینده تمرکز بیشتری روی جوایز بازی برای کسب درآمد پس از ایردراپ داشته باشند.

مخاطبان باید در نظر داشته باشند که فعال شدن توکن HMSTR، زمینه را برای اتفاقات بعدی آماده می‌کند.

 به دلیل داشتن بیش از ۳۰۰میلیون بازیکن و داشتن ۱۰۰میلیون بازیکن فعال توسعه دهندگان TON می‌ترساند که تقاضای بالا برای ایردراپ ممکن است بر عملکرد شبکه تأثیر بگذارد.با افزایش هیجان، بازیکنان مشتاقند ببینند این تغییرات چگونه تجربه بازی آنها را در همستر کمبت افزایش می‌دهد.

رای کمیسیون اجتماعی برای تعطیلی پنجشنبه‌ها به دلیل ملاحظات مراجع بود/ با فناوری‌های جدید مشکل مراودات اقتصادی نخواهیم داشت

مهدی اسماعلیی،‌ عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

به دلیل ملاحظات و صحبت‌هایی که برخی از مراجع معظم تقلید داشتند، در جلسه اخیر کمیسیون اجتماعی به هرحال به کلیت تعطیلی پنجشنبه و جمعه به عنوان تعطیلات آخر هفته به نوعی رأی داده شد.البته برخی از مسئولین و متولیان جامعه کارگری دغدغه‌ها، ایرادات و اشکالاتی را در آنجا مطرح کردند، تاکید ما هم همین است که یک تصمیمی بگیریم و قانونی را به تصویب برسانیم که شمولیت لازم را داشته باشد.

گلکسی S۲۴ اولترا قهرمان نبرد باتری‌ها با آیفون ۱۶!

در تازه‌ترین آزمایش‌ها، دو غول فناوری اپل و سامسونگ، با پرچمداران خود یعنی آیفون ۱۶ پرو مکس و گلکسی S۲۴ اولترا، در برابر یکدیگر قرار گرفتند.

نتایج این آزمایش ها نشان می‌دهد که گلکسی S۲۴ اولترا با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خود، توانسته است با ۱۲ ساعت و ۳۱ دقیقه عمر باتری، برتری خود را نسبت به آیفون ۱۶ پرو مکس به اثبات برساند.

این در حالی است که آیفون ۱۶ پرو مکس با باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی عرضه شده که با وجود تراشه ۳ نانومتری نسل دوم و بهینه‌سازی‌های iOS، هنوز در این رقابت از نظر ظرفیت و طول عمر باتری کمی عقب‌تر است.

یکی از نقاط قوت گلکسی S۲۴ اولترا، سرعت بالای شارژ آن است. این گوشی از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند که در مقایسه با سرعت شارژ ۲۰ واتی آیفون ۱۶ پرو مکس، برتری محسوسی دارد.آیفون ۱۶ پرو مکس با بهره‌مندی از فناوری MagSafe، توانسته سرعت شارژ بی‌سیم خود را به ۲۵ وات برساند که در همان مدت زمان، ۵۰ درصد شارژ باتری را تکمیل می‌کند.

وزیر خارجه لبنان:

 پس از انفجار پیجر‌ها توسط اسرائیل دیگر هیچ‌کس در جهان امن نیست. حملات فراتر از حد تصور است. اسرائیل هرگز نمی‌تواند شهرک نشینانش را با زور سلاح به شهرک‌های شمال بازگرداند

ایلان ماسک خودروی رهبر چچن را از کار انداخت

رمضان قدیروف در تلگرام نوشت:

به تازگی، ماسک سایبرتراک را از راه دور غیرفعال کرده است. این کار خوبی از طرف ایلان ماسک نیست. او از صمیم قلب هدایای گران‌قیمت می‌دهد و سپس از راه دور آن‌ها را خاموش می‌کند.قدیروف مدعی شد که این خودرو را از ایلان ماسک دریافت کرده است، ادعایی که، مالک تسلا، در شبکه ایکس (توییتر سابق) آن را «دروغ» خواند.

دنبال دخالت در انتصابات دولت نیستیم

ابراهیم رضایی، نماینده مجلس:

 ما نگران پروسه انتصابات در دولت هستیم و به نظر می‌رسد مدیریت اجرایی کشور برخورد صادقانه‌ای در این مورد نداشته است. امروز شاهد یک تصمیم‌ گیری خطی هستیم و دولت در انتصابات بعدی خودش خطی و جناحی عمل می‌کند.عناصری که اساساً اعتقادی به نظام جمهوری اسلامی ایران ندارند، طبیعتاً در نظام، مکانیسم و چارچوب‌های فعلی کشور نمی‌توانند کار کنند.

آغاز روند افزایش دما در کشور از امروز

اصغری، کارشناس هواشناسی:

شمال غرب کشور و سواحل دریای خزر شاهد بارندگی خواهد بود و از فردا این بارش ها کاهش پیدا می‌کند.از امروز تا سه شنبه روند افزایش دما ادامه خواهد داشت و بالاترین دما را در این هفته روز سه شنبه تجربه می‌کنیم.وزش باد شدید در شرق کشور از پدیده های قابل توجه خواهد 

زنان بدون گواهینامه موتور سواری میکنند و اگر دراثر تصادف خسارتی وارد شود،هیچ بیمه ای متقبل نمی شود.

اشکال از زنان نیست که آنان را مجرم بنامیم؛ ایراد از سامانه تقنینی است که خود را با نیازها، روزآمد نمی کند.دولت زودتر لایحه ای بفرستد یا هیئت وزیران معضل را حل کند

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه