ارسال به دیگران پرینت

بدهی مالیاتی | ۲۰ میلیارد بدهی مالیاتی یک زن

انهدام باند خانوادگی: ثبت ۴۴ شرکت صوری به نام یک زن |۲۰ میلیارد تومان بدهی مالیاتی روی دست این زن ماند

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از شناسایی و انهدام یک باند خانوادگی خبر داد که با ثبت ۴۴ شرکت صوری به نام یک زن، اقدام به خرید و فروش کالاهای وارداتی کرده و بدهی مالیاتی بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان را بر دوش این زن گذاشته‌اند.

انهدام باند خانوادگی: ثبت ۴۴ شرکت صوری به نام یک زن  |۲۰ میلیارد تومان بدهی مالیاتی روی دست این زن ماند

انهدام باند خانوادگی: ثبت ۴۴ شرکت صوری به نام یک زن و ۲۰ میلیارد تومان بدهی مالیاتی

 رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از شناسایی و انهدام یک باند خانوادگی خبر داد که با ثبت ۴۴ شرکت صوری به نام یک زن، اقدام به خرید و فروش کالاهای وارداتی کرده و بدهی مالیاتی بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان را بر دوش این زن گذاشته‌اند. این پرونده نشان‌دهنده ابعاد گسترده فرار مالیاتی و سوءاستفاده از سیستم اقتصادی کشور است.

 سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت بیان داشت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مأموران این پلیس موفق به دستگیری مؤسس شرکت‌های صوری با مبالغ کلان مالیاتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

وی عنوان داشت: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت که سرکرده این باند با سوءاستفاده از مدارک هویتی یک خانم و جعل امضای وی شرکت بازرگانی ثبت و اقدام به خرید و فروش کالاهای وارداتی کرده‌ است.

معافیت مالیاتی انواع شمش طلا با رای دیوان عدالت اداری

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان شرکت ثبت‌شده به نام شاکی را متحمل ۲۰۰ میلیارد ریال بدهی مالیاتی کرده بودند، ادامه داد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد سرکرده این باند با ۷ نفر از اعضای خانواده‌اش ۴۴ شرکت صوری به ثبت رسانده و فرارهای مالیاتی انجام می‌دهد.

سرهنگ افشاری افزود: مخفیگاه و دفاتر اعضای این باند در چندین نقطه از شهر تهران شناسایی و طی اقدامی منسجم اعضای این باند دستگیر شدند. در بازرسی از دفاتر متهمان تعداد زیادی مهر جعلی، فاکتورهای جعلی و آلات و ادوات ثبت فاکتور کشف و توقیف شد.

وی ادامه داد: با همکاری سازمان امور مالیاتی، حدود ۸۵۰ میلیارد ریال برگ تشخیص فرار مالیاتی صادر شده است.

این مقام انتظامی افزود: شرکت‌های انتسابی و میزان تخلفات هر یک از متهمان همزمان با تحقیقات و بازجویی از آنان در حال احصا بوده و شناسایی و دستگیری سایر همدستان ادامه دارد.

وی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه موارد مشابه با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

 

منبع : اقتصادآنلاین
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه