ارسال به دیگران پرینت

نمایشگاه انفرادی؛

نمایشگاه «سابقیه ۲» بهرام غنچه‌پور؛ پیوندی میان هنر معاصر و معماری ایران قدیم

نمایشگاه انفرادی «سابقیه ۲» از نقاشی‌های بهرام غنچه‌پور، هنرمند معاصر ایرانی، در تاریخ ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ در گالری ایرانشهر تهران افتتاح شد و تا ۳ مهر ادامه خواهد داشت.

نمایشگاه «سابقیه ۲» بهرام غنچه‌پور؛ پیوندی میان هنر معاصر و معماری ایران قدیم

نمایشگاه انفرادی «سابقیه ۲» از نقاشی‌های بهرام غنچه‌پور، هنرمند معاصر ایرانی، در تاریخ ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ در گالری ایرانشهر تهران افتتاح شد و تا ۳ مهر ادامه خواهد داشت. این نمایشگاه در امتداد مجموعه پیشین او با عنوان «سابقیه ۱» برگزار می‌شود و نقاشی‌های او به مدت ده روز در این گالری به نمایش در خواهند آمد. مراسم افتتاحیه این نمایشگاه روز جمعه، ۲۳ شهریور، از ساعت ۱۶ تا ۲۱ برگزار شد. بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است.

بهرام غنچه‌پور، متولد سال ۱۳۶۳ در همدان، نقاشی است که آثارش به شدت تحت تأثیر معماری و تفکر سنتی ایران قدیم قرار دارد. او دارای مدرک کارشناسی ارشد نقاشی از دانشگاه هنر و کارشناسی نقاشی از دانشکده هنر شاهد است. تکنیک اصلی آثار او اکریلیک و رنگ روغن روی بوم است و سبک کاری‌اش ارتباطی عمیق با تاریخ و فرهنگ ایران دارد.

غنچه‌پور در طول دوران فعالیت هنری خود جوایز متعددی در زمینه هنرهای تجسمی دریافت کرده است. از جمله مهم‌ترین افتخارات او می‌توان به فینالیست شدن در مسابقه نقاشی گالری ساعتچی لندن در سال ۱۳۹۰، کسب مقام اول بخش بین‌المللی جشنواره هنرهای تجسمی دانشجویان در سال ۱۳۸۹، و کسب مقام سوم در جشنواره هنر جوان در بخش منظره ایرانی در سال ۱۳۸۷ اشاره کرد. او همچنین در نمایشگاه‌ها و آرت‌فیرهای مختلفی در داخل و خارج از ایران شرکت داشته است، از جمله حضور در آرت‌فیر پاریس و شرکت در چندین دوره بی‌ینال نقاشی و مجسمه‌سازی تهران.

این دومین نمایشگاه انفرادی او در گالری ایرانشهر است و نمایشگاه اول او شش سال پیش در همین گالری برگزار شده بود. علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی می‌توانند از شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۱۲ تا ۲۰ و روزهای جمعه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ از این نمایشگاه بازدید کنند. گالری ایرانشهر در خیابان کریم‌خان زند، خیابان ویلا، کوچه ششم، پلاک ۱۵ واقع شده است.

این نمایشگاه فرصتی منحصر به فرد برای تماشای آثار بهرام غنچه‌پور و ارتباط با هنر ایرانی در قالب نقاشی‌های معاصر است که معماری و فرهنگ ایران قدیم را در قالبی نوین به تصویر می‌کشد.

 
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه