ارسال به دیگران پرینت

خلاصه اخبار | خلاصه اخبار ۲۲ شهریور

خلاصه اخبار نیم روزی ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ | خلاصه اخبار امروز

خلاصه اخبار گوناگون ۲۲ شهریور را در سایت ۵۵ آنلاین میخوانید .

خلاصه اخبار نیم روزی ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ | خلاصه اخبار امروز

خلاصه اخبار

خلاصه اخبار گوناگون ۲۲ شهریور را در سایت ۵۵ آنلاین میخوانید .

هلند سفیر ایران را احضار کرد

وزیر خارجه هلند از احضار سفیر ایران در این کشور به بهانه ادعائی ارسال موشک های بالستیک از سوی تهران برای مسکو خبر داد.

 

سایت «فلایتیو» به دلیل گران‌فروشی تعلیق شد

 

سازمان هواپیمایی کشوری سایت فلایتیو را به دلیل گران‌فروشی بلیت به مدت یک‌ماه تعلیق کرد.

نخست وزیر طالبان:

با اجرای خط لوله تاپی ؛ برق ۲۴ ساعته و اینترنت ارزان برای مردم خواهیم داشت

زمان واریز حقوق بازنشستگان اعلام شد

 

پرداخت حقوق شهریور ماه بازنشستگان تا یکم مهر و براساس حروف الفبا طبق جدول ذیل انجام خواهد شدIMG_20240912_135625_749

شکر کام مردم را تلخ می‌کند؟

اوج‌گیری دوباره قیمت شکر با توجه افزایش قیمت شکر در بازار،  وضعیت این کالای اساسی به یک موضوع مهم تبدیل شده است.

پس از تغییرات در نظام توزیع و عدم تأمین مناسب از طریق سامانه‌های جدید، بازار شکر با مشکلاتی نظیر نوسانات قیمتی و چندنرخی شدن مواجه شده است.

در نتیجه شکر که قبلا با قیمت پایین‌تری عرضه می‌شد، حال افزایش قیمت پیدا کرده است. این افزایش قیمت، که به دلایل مختلف  افتاده، تأثیرات عمیقی بر زندگی مردم خواهد داشت.

چند نرخی شدن محصولات مختلف از جمله شکر، می‌تواند تأثیرات زیادی بر بازار این محصول داشته باشد.از مهم‌ترین این تأثیرات می‌توان به نوسانات قیمتی اشاره کرد. در چنین شرایطی برای یک کالا نرخ‌های متفاوتی وجود دارد که این عاملی برای عدم ثبات بازار و سردرگمی مصرف‌کنندگان است.

سیلاب‌های محلی مازندران را در بر می‌‌گیرد/ هشدار صادر شد

 

احمد اسدی، معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران:

بعدازظهر جمعه ۲۳ شهریور تا اواخر یکشنبه ۲۵ شهریور، سامانه بارشی در استان فعال خواهد بود. این سامانه باعث بارش باران، رگبار و رعدوبرق، وزش باد نسبتاً شدید و کاهش محسوس دما می‌شود.این شرایط می‌تواند منجر به آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن رودخانه‌ها و کاهش دید شود. همچنین، به مسافران توصیه می‌شود از اتراق در حاشیه جاده‌ها و محورهای کوهستانی خودداری کنند و دامداران از چرای دام در نزدیکی رودخانه‌ها و نواحی مرتفع پرهیز نمایند.

دادگاه متهمان قتل داریوش مهرجویی و همسرش برگزار می‌شود

طبق اطلاعات رسیده به «سینما اعتماد» شنبه و یکشنبه؛ ۲۴ و ۲۵ شهریور ماه جاری دادگاه متهمان پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش؛ وحیده محمدی فر جهت رفع ابهامات پرونده برگزار خواهد شد. 

این در حالی است که تیر ماه سال جاری دیوان عالی کشور ایرادات وکیل خانواده مهرجویی را پذیرفته و با اعلام نقص تحقیقات، دستور تکمیل تحقیق در‌خصوص ایرادات مطروحه را صادر کرده و پرونده مجددا جهت رفع این ایرادات به دادسرای فردیس ارجاع شده بود. مهرجویی و همسرش شامگاه ۲۲ مهر ماه ۱۴۰۲ در ویلای شخصی‌شان به قتل رسیدند. رییس پلیس آگاهی فراجا در این باره اعلام کرد که عاملان این جنایت وحشتناک چهار نفر از اتباع بیگانه بودند که دو نفر از آنها با مرحوم مهرجویی خصومت شخصی داشته اند. این در حالی است که شنیده های «اعتماد» حاکی از آن است که عاملان این جنایت توسط فرد یا افرادی اجیر شده اند.همچنین متهم اصلی این پرونده نیز در دادگاه منکر این جنایت شده است.

همین یک عکس برای محبوبیت علی دایی کافی است!

این تصویر مربوط به لحظه تشویق دایی توسط مردم است که احترام ویژه آن‌ها به او بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت.IMG_20240912_135405_904

اینترنت پرسرعت در این شهر ایران رایگان شد!

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد کیش گفت:

برای اولین بار در کشور چتر اینترنت وای‌فای رایگان پر سرعت در این جزیره راه‌ندازی شد. این چتر اینترنتی دارای سرعت نسل ۶ است و رایگان در اختیار مردم قرار گرفت.مکان استفاده از این چتر اینترنتی برای تمامی گوشی‌های هوشمند تلفن همراه فراهم است گوشی‌های نسل جدید هوشمند نیز از سرعت نسل ۶ ارائه شده در قالب این طرح بهره‌مند خواهند شد. وای فای این چتر اینترنتی بخش زیادی از معابر عمومی مرکز شهر را پوشش می‌دهد.

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل فولاد: چهار تیم حاضر در آسیا مگر دو تا بازی بیشتر در آسیا دارند که بیشتر خرج کنند؟!

مگر می‌شود به چهار تیم بگوییم برو بیشتر خرج کن و بازیکن بهتر بگیر و به ۱۲ تیم دیگر بگوییم تو خرج نکن چون آنها دو تا بازی بیشتر در آسیا دارند؟! این چه منطقی است؟

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه