ارسال به دیگران پرینت

زندگینامه | بازیگران

سرنوشت تلخ سه رفیق | پایان زودهنگام زندگی قهرمانان فیلم 'برخورد

در سال ۱۳۷۰، سیروس الوند برای ساخت فیلم "برخورد" به دنبال دو بازیگر جوان و ناشناخته بود. خشایار الوند ابتدا حسن جوهرچی را که پیش‌تر در فیلم "فیل در تاریکی" بازی کرده بود، به برادرش معرفی کرد.

سرنوشت تلخ سه رفیق | پایان زودهنگام زندگی قهرمانان فیلم 'برخورد

سرنوشت تلخ بازیگران

در سال ۱۳۷۰، سیروس الوند برای ساخت فیلم "برخورد" به دنبال دو بازیگر جوان و ناشناخته بود. خشایار الوند ابتدا حسن جوهرچی را که پیش‌تر در فیلم "فیل در تاریکی" بازی کرده بود، به برادرش معرفی کرد. سپس، خشایار که به ماشین و سرعت علاقه زیادی داشت، به یاد امیر صادقیان، قهرمان رالی و فرزند یکی از نمایندگان تعمیرات مرسدس بنز، افتاد. با امیر صحبت کرد و او نیز پذیرفت.

حضور حسن جوهرچی و امیر صادقیان در این فیلم، زمینه‌ساز دوستی صمیمانه میان این سه نفر شد که سال‌ها ادامه یافت. با این حال، امیر صادقیان پس از چهار تجربه بازیگری، این حرفه را کنار گذاشت و به کسب و کار خانوادگی پرداخت.سرانجام، این سه دوست که هر سه در تابستان به دنیا آمده بودند، طی دو سال و اندی از دنیا رفتند. خشایار الوند در ۵۱ سالگی بر اثر سکته قلبی، حسن جوهرچی در ۴۸ سالگی به دلیل ایست قلبی، و امیر صادقیان در ۵۰ سالگی بر اثر سکته مغزی دار فانی را وداع گفتند.

منبع : خبر پو
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه