ارسال به دیگران پرینت

خلاصه اخبار | خلاصه اخبار ۱۹ شهریور

خلاصه اخبار نیم روزی ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ | خلاصه اخبار امروز

خلاصه اخبار نیم روزی گوناگون را در سایت ۵۵ آنلاین میخوانید .

خلاصه اخبار نیم روزی ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ | خلاصه اخبار امروز

خلاصه اخبار

خلاصه اخبار نیم روزی گوناگون را در سایت ۵۵ آنلاین میخوانید .

علی دایی مدل همسرش شد!

چند روز قبل عکسی با این عنوان که علی دایی مدل شده است در فضای مجازی دست به دست شد.دایی البته این عکس را در اینستاگرام خودش منتشر کرده بود که بازتاب فراوانی هم داشت.نکته اینجاست که علی دایی مدل برند خاصی نشده بود؛بلکه او شرکت همسرش را تبلیغ کرده بود و در واقع مدل همسرش برای توسعه کسب و کار او شده بود.IMG_20240909_140843_772

آغاز بازسازی زمین شماره یک مرکز ملی فوتبال

مراحل احیا زمین شماره یک مرکز ملی فوتبال از امروز آغاز شد. داود پرهیزکار،رئیس مرکز ملی فوتبال در این باره گفت:عملیات عمرانی و زیرسازی زمین شماره یک مرکز ملی فوتبال از امروز برای احیا این زمین آغاز شد.با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته،عملیات کاشت چمن  هم از یک ماه آتی آغاز می شود. در حال حاضر 50 درصد زمین که شرایط یک زمین استاندارد را دارد زیر کشت برده ایم و مراحل بعدی متعاقبا انجام می شود.بر این اساس،تلاش می کنیم این زمین در اسرع وقت میزبان تیم های ملی در کلیه رده ها باشد.

لوکاس ژوائو مهاجم ۳۱ ساله اُم صلال و اهل کشور آنگولا رسما به پرسپولیس پیوست

IMG_20240909_142839_964

ایلان ماسک تا سه سال دیگر نخستین تریلیونر جهان می شود

شاخص میلیاردرهای بلومبرگ حاکی از آن است که ایلان ماسک ۵۳ ساله که در حال حاضر با ثروت ۲۵۱ میلیارد دلار ثروتمندترین مرد جهان است، تا سال ۲۰۲۷ به نخستین تریلیونر دنیا تبدیل می‌شود. نرخ رشد سالانه ثروت ایلان ماسک ۱۱۰ درصد است و در صورتی که این روند ادامه یابد، ماسک تا سه سال دیگر عنوان نخستین تریلیونر جهان را از آن خود می‌کند.

سفر ۲۱ میلیون نفر به مازندران صحت ندارد

دبیر ستاد سفر:

آمار ورود ۲۱ میلیون نفر به مازندران به درستی اعلام نشدهاز هشتم تا شانزدهم شهریور، بیشترین سفرها با ورود حدود چهار میلیون و ۸۰۰ هزار نفر مسافر به مازندران انجام شده است

خاطره‌بازی تینا پاکروان با سریال خاتون و نگار جواهریان و ستاره پسیانی

کارگردان خاتون نوشت: انگار نه انگار کرونا بود و ما حتی از هوا می‌ترسیدیم. خاتون و پروین و دوستی ناب‌شان در بحبوحه جنگ دوم جهانی و اشغال ایران… از امروز به اشتراک می‌گذارم آنچه از لحظه‌هایی که دوست می‌داشتم در خاتون ثبت کردم. این سریال محصول سال ۱۴۰۰ است؛‌ اوج دوران منحوس کرونا

.IMG_20240909_140103_799

هجوم میلیونی افغان ها به ایران به روایت فلاحت پیشه /بعد از طالبان حداقل ۲ میلیون نفر وارد ایران شدند/سوبسیدها به افغان‌ها هم می‌رسد/چرا شناسه ندارند؟

حشمت الله فلاحت پیشه:

اصلاً بحث اخراج افغان ها مطرح نیست بلکه ساماندهی حضور آنهاست و من معتقدم که اگر خود افغان ها هم در این زمینه همکاری کنند، ساماندهی به سود آنها هم تمام می شود .

سیاست انسداد مرز از اینجا معلوم است که هر وقت شرایط تازه ای در افغانستان شکل بگیرد، ما ورود میلیون نفری افغانستانی ها به ایران را داریم که اخیراً یعنی بعد از حضور طالبان در افغانستان حداقل حدود ۲ میلیون نفر وارد ایران شدند.بخشی از افغان ستیزی به خلاء های قانونی برمی گردد؛ اولاً تمام ایرانی ها دارای شناسه هستند یعنی اگر هر ایرانی یک کارت شناسایی دارد، حتماً آدرس، محل کار و زندگی او کامل مشخص است و با این شناسه کاملاً اشراف امنیتی انتظامی بر همه اتباع ایرانی وجود دارد ولی چون بخش عمده ای از مهاجرین در داخل ایران، شناسه ندارند لذا هیچ گونه پوشش و شناسایی از آنها وجود ندارد.

حادثه دلخراش در راه بازگشت از مسابقه / سه والیبالیست نوجوان جان باختند

۳ والیبالیست نوجوان فارس در سانحه رانندگی جان باختند

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان:‌پس از انجام دیدار دوستانه والیبال بین شهرستان های جهرم و خفر این تصادف دلخراش رخ داد.امیر رضا مصلحی نژاد،‌ امیر رضا حیدری و مهدی عباسی سه واالیبالیست نوجوان فارس بودند که در راه باز گشت از مسابقه دچار سانحه رانندگی شدند و جان خود را از دست دادند.

بساط خرید و فروش «حواله‌ها» دوباره پهن شد

با اعلام نتایج قرعه‌کشی محصولات ایران‌خودرو، بازار خرید و فروش حواله‌ دوباره داغ شده و سایت‌ها از آگهی‌های خرید و فروش با قیمت‌های متفاوت پر شده است.در آگهی‌های فروش قیمت‌های پایه از ۱۰۰ میلیون تومان شروع می‌شود و بعضاً آگهی‌های ۹۴۳ میلیون تومانی هم به چشم می‌خورد.در حقیقت هرچه دلشان بخواهد قیمت‌ می‌گذارند و این درحالیست که حواله طرح مادران گران‌تر است.بررسی آگهی‌های نشان می‌دهد که برخلاف تصورها، محصول تازه ایران‌خودرو (ری‌را) چندان مورد استقبال دلالان قرار نگرفته است.

آنلاین مراسم رونمایی «آیفون ۱۶» را تماشا کنید!

مراسم ویژه رونمایی از محصولات تازه کمپانی اپل عصر امروز برگزار می‌شود و در کنار حاضران در این رویداد، امکان تماشای زنده آن بر بستر اینترنت فراهم شده است.سایت «آپارات» این فرصت را برای کاربران و مخاطبان ایرانی فراهم کرده تا در قالب پخش زنده، به تماشای همزمان رونمایی از محصولات تازه این کمپانی پرطرفردار در جهان، بنشینند.اپل، رویداد جدید خود را با شعار "It’s Glow Time" (وقت درخشش است) برگزار می‌کند و در این رویداد، به معرفی و رونمایی از محصولات جدید خود می‌پردازد.پیش‌بینی می‌شود در این مراسم علاوه‌بر گوشی «آیفون ۱۶» از محصولات دیگری همچون «اپل واچ سری ۱۰»، «ایرپاد۴»، «ایرپادمکس۲» و «مک‌مینی m۴» هم رونمایی شود.علاقه‌مندان می‌توانند امروز دوشنبه ۱۹ شهریورماه ساعت ۲۰:۳۰ از طریق سایت آپارات به‌صورت زنده شاهد این مراسم باشند.

شستشوی اموات در بهشت زهرا متوقف شد

از صبح امروز درپی تجمع و تحصن غسال و غساله‌ها در محل عروجیان بهشت زهرا شستشوی اموات متوقف شده است.این افراد (غسال و غساله‌ها) به دلیل عدم ارائه تسهیلات رفاهی از سوی بهشت زهرا از صبح امروز تجمع کرده‌اند.پیگیری‌ها از مدیرعامل سازمان بهشت زهرا در خصوص علت این امر تا کنون به نتیجه‌ای نرسیده است و جواد تاجیک مدیرعامل سازمان بهشت زهرا پاسخگوی تلفن خود نشده است.

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه