ارسال به دیگران پرینت

خلاصه اخبار | خلاصه اخبار ۱۸ شهریور

خلاصه اخبار نیم روزی ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ | خلاصه اخبار امروز

خلاصه اخبار گوناگون امروز ۱۸ شهریور را در سایت ۵۵ آنلاین میخوانید .

خلاصه اخبار نیم روزی ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ | خلاصه اخبار امروز

خلاصه اخبار

خلاصه اخبار گوناگون امروز ۱۸ شهریور را در سایت ۵۵ آنلاین میخوانید .

برخورد با بانک‌های متخلف در دریافت ضامن

 

پژمانفر، رئیس کمیسیون اصل نود مجلس در نامه‌ای به رئیس بانک مرکزی نسبت به دریافت بیش از یک ضامن، چک، کسر از حقوق در تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری تذکر کتبی داد.بانک مرکزی نیز در نامه‌ای خطاب به مدیران عامل کلیه بانک‌ها ضمن تاکید بر بخشنامه‌های گذشته خواستار نظارت گسترده و ارائه گزارش بانکها به بانک مرکزی شد.

آیا خانم‌ها می‌توانند هرماه تخمک اهدا کنند؟

 

یکی از کارهایی که افراد متخلف در فضای مجازی برای راضی کردن خانم‌ها و در مواردی دخترهای مجرد به منظور فروش تخمک انجام می‌دهند، دادن اطلاعات غیرعلمی و مشاوره‌های غیراصولی به خانم‌های کنجکاو و مایل به انجام این کار است که به آنها می‌گویند: «بدن شما هرماه تخمک تولید می‌کند و اگر آنها را بفروشید مشکلی پیش نخواهد آمد.» آیا این ادعا دارای پشتوانه علمی است؟ آیا خانم‌ها می‌توانند هرماه تخمک اهدا کنند؟

مشخص است فردی که چنین حرف و پیامی را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته است، اصلاً از اصول پزشکی و انجام چنین درمان‌هایی اطلاعات ندارد.تمام این صفحات مجازی قلابی است؛ اینکه می‌گویند خانم‌ها هر ماه یک تخمک آزاد می‌کنند و به‌جای عادت‌ماهانه می‌توانند این تخمک را هر ماه اهدا کنند، علمی نیست. امکان‌پذیر نیست که خانمی هر ماه بتواند تخمک اهدا کند.

هر خانمی در هر ماه یک تخمک آزاد می‌کند که این تخمک هم به‌راحتی قابل استحصال نیست و اگر هم فردی بتواند آن را استحصال کند به هیچ دردی نخواهد خورد. زیرا در درمان ناباروری و در فرآیند اهدا باید تعداد بیشتری تخمک از یک فرد به دست آورد؛ که این اقدام هم کار ساده‌ای نیست.

در روند دریافت تخمک، فرد اهداکننده باید دوره‌های درمانی طولانی مدتی را طی کند و تحت نظر پزشک باشد.

تخمک باید از طریق جراحی به دست بیاید. مگر می‌شود یک خانمی هر ماه جراحی کند تا از آن تخمک گرفته شود؟

ادعای «اهدای تخمک در هر ماه» نشانه بی‌اطلاعی آن فرد است که حتی نمی‌داند چگونه تخمک از بدن فردی استخراج و به فرد دیگر اهدا می‌شود.

باشگاه پرسپولیس خواستار عدم ثبت قرارداد مهرداد محمدی با استقلال شد

پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ ضمن شکایت از استقلال خواهان رسیدگی به تخلفات نقل و انتقالاتی این باشگاه شدباشگاه پرسپولیس خواستار ممانعت از ثبت قرارداد جدید مهرداد محمدی و تغییر رویه‌های کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ شد

روزنامه اعتماد نوشت: رکورد ۱۲ ساله مرگ و میر

 

تصادفات جاده‌ای شکست و سال گذشته ۲۰ هزار نفر در جاده‌ها جان باختند.

هشدار هواشناسی به تهرانی‌ها؛

امروز مراقب باشید، باد نسبتا شدید در راه است.

 یورو به عوارض خروج از کشور اضافه شد

سازمان هواپیمایی کشور در بخشنامه‌ای اعلام کرده است از ۱۱ شهریور، از مسافران پروازهای خارجی عوارضی معادل ۱۰ یورو به نرخ مرکز مبادله، برای هر مسافر گرفته می‌شود. کودکان زیر ۲ سال و مسافران شهرهای بغداد، نجف، مدینه، جده و دمشق از پرداخت این عوارض معاف‌اند.جعفر یازرلو، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور، در گفت‌وگو با ایسنا تأکید کرده است که این عوارض با عوارض خروج از کشور تفاوت دارد و روی بلیت مسافران اعمال می‌شود.یازرلو گفته: هدف از دریافت این عوارض توسعه زیرساخت‌های فرودگاه‌های کشور و خدمات مسافری است.

غلامحسین کرباسچی:

جناب ⁧پزشکیان ⁩درهمین هفته‌ای که گذشت بنابر گزارش پلیس در ⁧ تصادفات ⁩جاده‌ای بیش از ۳۰۰ نفر کشته شده‌اند و ۸۰۰۰ نفر زخمی.خسارات وقتی و مالی مردم که وحشتناکه بجای خود. در لیست امور ⁧فوری ⁩جنابعالی و ⁧وزیر راه ⁩ارجمند و بازدیدها و دستوراتتان جائی برای این مسأله حاد و فوری وجود دارد؟

زیلیکیچ و کوهی از حاشیه، برای ۹ میلیارد!

رقم قرارداد جنجالی‌ترین بازیکن استقلال مشخص شد

یکی از مدیران استقلال به ورزش سه می گوید که رقم قرارداد آلمدین زیلیکیچ بسیار کمتر از سایر بازیکنان این تیم است.پیوستن آلمدین زیلیکچ به استقلال، حواشی بسیاری را به دنبال داشت. بازیکن اهل بوسنی که بدون اطلاع جواد نکونام و با تصمیم مستقیم هلدینگ خلیج فارس به این تیم پیوست، به یک بحران میان کادرفنی و مالکیت باشگاه تبدیل شد.روز گذشته نیز عنوان شد که رقم قرارداد این بازیکن با آبی ها ۳۸۰ هزار دلار است که حالا یکی از مدیران استقلال ضمن تکذیب این خبر، به ورزش سه می گوید که رقم قرارداد آلمدین زیلیکیچ، ۱۵۰ هزار دلار یا حدود ۹ میلیارد تومان است و ارقام مطرح شده در این زمینه صحت ندارد.

 عطریانفر: فهم مشترکی در مورد مسائل مردم بین رهبری و نهاد دولت وجود دارد/ هر کس دلسوز کشور است به پیشبرد برنامه‌های دولت کمک کند/ ما نباید نیروهای خودمان را تضعیف کنیم

محمد عطریانفر عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه در سال‌های اخیر به دلیل مشکلاتی که در حوزه سیاست خارجی، تحریم ها و مناسبات بانکی، موضوع اقتصاد اولویت پیدا کرده است، اظهار کرد: به دلیل اینکه فهم مشترکی در مورد مسائل مردم بین رهبری و نهاد دولت وجود دارد، دیدگاه‌های رهبری و دولت‌های مستقر در موضوع‌شناسی و مسأله‌یابی با هم منطبق است. بر این اساس توصیه‌هایی که رهبری در حوزه اقتصاد بیان فرمودند، همان چیزی است که دولت دنبال می‌کند.

مرد طلایى دیسکالیفه شد!

پس از این رکوردشکنی و مدال طلای صادق بیت‌سیاح، مسئولان برگزاری بازی‌ها در اتفاقى عجیب بیت‌سیاح را دیسکالیفه کردند و مدال طلا به نماینده هند رسید!

مسئولان تیم پارادوومیدانی ایران اعتراض خود را نسبت به این موضوع به کمیته برگزاری بازی‌ها اعلام کردند و منتظر تصمیم نهایی هستند.

اینستاگرام روی قابلیت‌های جدیدی برای بخش پیام‌های دایرکت کار می‌کند

کاربران اینستاگرام به‌زودی می‌توانند قبل از ارسال عکس در دایرکت، آن را طراحی کنند یا حتی در تصویر استیکر بسازند. چنین قابلیت‌هایی پیشتر در بخش استوری اینستاگرام به کاربران عرضه شده بود. همچنین اینستاگرام اعلام کرده کاربران می‌توانند از تصاویر موجود استیکر اختصاصی بسازند و در دایرکت برای مخاطبان خود ارسال کنند.علاوه‌بر این تغییرات، اینستاگرام تم‌های جدیدی نیز به صفحه چت دایرکت اضافه خواهد کرد تا به کاربران اجازه دهد صفحه چت را براساس سلیقه خود تغییر دهند. همچنین کاربران می‌توانند آیکون کیک تولد را به قسمت Notes اضافه و فرارسیدن تولد خود را به دیگران یادآوری کنند.

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه