ارسال به دیگران پرینت

نوآوری در هنر دیجیتال؛

نمایشگاه «سطوح استعلایی» یوشا بشیر در گالری مدار موازی

نمایشگاه انفرادی «سطوح استعلایی» از یوشا بشیر، هنرمند نوآور در عرصه نقاشی دیجیتال، از تاریخ ۲ تا ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ در گالری مدار موازی برپا شده است.

نمایشگاه «سطوح استعلایی» یوشا بشیر در گالری مدار موازی

نمایشگاه انفرادی «سطوح استعلایی» از یوشا بشیر، هنرمند نوآور در عرصه نقاشی دیجیتال، از تاریخ ۲ تا ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ در گالری مدار موازی برپا شده است. این نمایشگاه که در خیابان حافظ، نرسیده به خیابان انقلاب تهران جای گرفته، به مخاطبین فرصتی می‌دهد تا از نزدیک شاهد آخرین دستاوردهای بشیر در قلمرو نقاشی دیجیتال باشند.

یوشا بشیر در این مجموعه به گسترش بینش‌های نظری خود پرداخته و منظره‌های دیجیتالی را به نحوی نوین به تصویر می‌کشد. آثار او ناظران را به چالش می‌کشند تا دریابند که هر تصویری، فارغ از زمینه‌ای که در آن خلق شده، می‌تواند به مثابه پنجره‌ای به فضاهای نوظهور بازنگری شود.

این نمایشگاه در بر گیرنده سه مجموعه‌ است: «فضای دوم/فضای سوم»، «اشکال برافراشته: مناظر نامحدود» و «افق‌های بی‌شمار». بشیر با استفاده از تکنیک‌های نوین دیجیتال و ادغام آن‌ها با عناصر انتزاعی، صحنه‌هایی خلق کرده که تابش نور و حرکت را به گونه‌ای استادانه با یکدیگر تلفیق می‌کند.

ساعت‌های بازدید از نمایشگاه در روزهای جمعه از ۱۳ تا ۲۰ و در سایر روزها از ۱۱ تا ۱۹ می‌باشد. گالری در روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل است، اما علاقمندان می‌توانند در سایر ایام هفته از این نمایش دیدن کنند.


 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه