ارسال به دیگران پرینت

قیمت طلا | کاهش قیمت طلا

قیمت طلا کاهش یافت | افت قیمت طلا به کمترین سطح دو هفته اخیر

قیمت لحظه‌ای طلا با کاهش 0.2 درصدی به 2488 دلار و معاملات آتی طلا نیز با کاهش مشابه به 2519 دلار به ازای هر اونس رسیدند.

قیمت طلا کاهش یافت | افت قیمت طلا به کمترین سطح دو هفته اخیر

قیمت طلا

قیمت لحظه‌ای طلا با کاهش 0.2 درصدی به 2488 دلار و معاملات آتی طلا نیز با کاهش مشابه به 2519 دلار به ازای هر اونس رسیدند.قیمت‌های طلا به روند نزولی خود در روز چهارشنبه (14 شهریور) ادامه دادند و به کمترین سطح دو هفته اخیر رسیدند، چراکه کاهش شدید ارزش بازارهای سهام باعث افزایش فشار بر فلز زرد شده است، آن هم پیش از انتشار گزارش بازار کار آمریکا طی این هفته.قیمت لحظه‌ای طلا تا ساعت 14:48 به وقت ایران با کاهش 0/2 درصدی به سطح 2488 دلار به ازای هر اونس رسید که کمترین میزان آن از 22 آگوست (1 شهریور) است. معاملات آتی طلا نیز با کاهش 0/2 درصدی  در سطح 2519 دلار به ازای هر اونس ایستاد.

تولیدات کارخانه‌ای در آمریکا در ماه آگوست با کاهش همراه شد، اما در زمینه استخدام بهبودهایی حاصل شده است. با این حال، کاهش بیشتر سفارش‌های جدید و افزایش موجودی نشان می‌دهد که فعالیت کارخانه‌ها می‌تواند در سطح پایین باقی بماند.
یکی از کارشناسان اعلام کرده: «مهم‌ترین ریسک این هفته، داده‌های اشتغال است که روز جمعه در ایالات متحده منتشر می‌شود. با توجه به اینکه چگونه سرمایه‌گذاران ممکن است از این گزارش به عنوان راهنمایی برای کاهش سریع یا آهسته نرخ بهره توسط فدرال رزرو از سپتامبر به بعد استفاده کنند، این داده‌ها می‌تواند قیمت طلا را کاهش دهد.»
معامله‌گران 39 درصد احتمال می‌دهند که نرخ بهره در ماه سپتامبر به میزان نیم درصد توسط فدرال رزرو کاهش یابد و از نظر آن‌ها، احتمال کاهش 0/25 درصدی در سطح 61 درصد است. 
منبع : اقتصاد آنلاین
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه