ارسال به دیگران پرینت

جنگل های هیرکانی

تخریب ۸۰ متر از جنگل‌های هیرکانی | حضور فوری یگان حفاظت

در پی گزارش تخریب ۸۰ متر مربع از جنگل‌های هیرکانی الیمالات نور به‌منظور نصب سازه‌های فلزی، یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران و شهرستان به سرعت در محل حاضر شدند و اقدامات لازم را انجام دادند.

تخریب ۸۰ متر از جنگل‌های هیرکانی | حضور فوری یگان حفاظت

تخریب جنگل های هیرکانی

در پی گزارش تخریب ۸۰ متر مربع از جنگل‌های هیرکانی الیمالات نور به‌منظور نصب سازه‌های فلزی، یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران و شهرستان به سرعت در محل حاضر شدند و اقدامات لازم را انجام دادند.موسی مقیمی مهر سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران  در مورد ماجرای تخریب جنگل‌های هیرکانی الیمالات نور گفت که در فضای مجازی فیلمی منتشر شد مبنی بر  ریشه کن کردن  یک اصله درخت با قطر بالا که ربطی به ان مجموعه ندارد.

 
به گزارش «انتخاب»؛ وی در گفت و گو با صداوسیما اظهار کرد: گزارشات پیمانکار، پیرو تخلفات اقدام به خاک برداری و تخریب عرصه منابع ملی به مساحت 80 متر مربع به منطور استقرار سازه های فلزی در آنجا کرده  که بلافاصله پس از وصول این گزارش  یگان حفاظت استان و شهرستان در عرصه حضور پیدا کردند. 
 
موسی مقیمی مهر افزود:  خودم هم  بلافاصله حضور پیدا کردم و دستور خروج سازه های فلزی و تنظیم تخلف را دادم. سازه های فلزی از عرصه خارج شد و تخلف تنظیم و تسلیم مراجع قضایی شدوی در ادامه گفت: در فضای مجازی فیلمی منتشر شد مبنی بر  ریشه کن کردن  یک اصله درخت با قطر بالا که ربطی به ان مجموعه ندارد؛ اصلا در آن فضای 80 متری درختی وجود نداشت
منبع : انتخاب
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه