ارسال به دیگران پرینت

خدمت سربازی | معافیت فرزند استاندار

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بی خیال مراقبت خودش شد | درخواست او از باطل کردن کارت معافیت پسرش

استاندار کهگیلویه و بویر احمد هم به فرمانده فراجا نامه نوشته و درخواست ابطال کارت معافیت پسرش رو کرده است .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بی خیال مراقبت خودش  شد | درخواست او از باطل کردن کارت معافیت پسرش

ابطال معافیت سربازی

استاندار کهگیلویه و بویر احمد هم به فرمانده فراجا نامه نوشته و درخواست ابطال کارت معافیت پسرش رو کرده است .

موضوع معافیت فرزند استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنان یکی از مهم‌ترین جست‌وجوهای خبری بین کاربران در کهگیلویه و بویراحمد در چند روز اخیر به شمار می‌آید.

نوع واکنش‌ها از طرف کاربران مجازی نسبت به این موضوع متفاوت است، با توجه به پاسخ استاندار کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر داشتن بیماری دیابت و نیازمندی به مراقبت و استفاده فرزندش از این موضوع برای معافیت از سربازی، برخی کاربران در واکنش به این موضوع ابراز داشته‌اند کسی که خود نیاز به مراقبت دارد، چگونه توانایی مدیریت کلان در یک استان را دارد.

با پاسخ استاندار تنور جواب و واکنش داغ‌تر شد و برخی مطرح شدن «قانونی» بودن موضوع از زبان استاندار را تاب نیاوردند و بیش از پیش هجمه نقد را باز کردند.

با انداختن توپ پاسخگویی از طرف احمدزاده به زمین سازمان وظیفه عمومی فراجا و در پی آن واکنش این سازمان و تأیید معافیت با بند قانونی بودن، مجدد موجی از انتقادات و بعضاً دفاعیه‌ها در فضای مجازی دست‌به‌دست شد.سمج شدن منتقدان استاندار کهگیلویه و بویراحمد در چند روز اخیر باعث شد تا سیدعلی احمدزاده در نامه‌ای خطاب به سردار احمدرضا رادان، فرمانده نیروی انتظامی کشور، خواستار ابطال معافیت کفالت فرزند خود و اعزام وی به خدمت سربازی شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد قید مراقبت از خود را زد؛ فرزندم را به سربازی ببرید

متن این نامه‌ی به شرح زیر است:

«برادر گران‌قدر سردار پاسدار جناب آقای رادان

فرمانده محترم فراجاسلام‌علیکم

با احترام به استحضار دارند که فرزند اینجانب به نام سیدمحمدمهدی احمدزاده با درخواست معافیت از سربازی و بر مبنای قوانین وظیفه عمومی و پس از طی تشریفات اداری از خدمت سربازی معاف شده است.

پرونده مذکور با درخواست اینجانب و با دستور فرمانده محترم فراجای استان مورد بررسی قرار گرفت و یک‌بار هم ظاهراً با دستور بازرسی ناجا بررسی شد و هیچ‌گونه تخلفی از قوانین و غیر آن در آن مشاهده نشد.

اخیراً پس از پخش مطالبی دراین‌خصوص در رسانه‌ها این پرونده در فراجای کشور مجدداً بررسی شد، اطلاعیه‌ای دال بر نبود هرگونه تخلف در روند آن صادر شده است، فرزند بنده در سن کمتر از ۱۸ سالگی در حشدالشعبی عراق مشغول جنگ با داعش بوده و ابایی از رفتن به سربازی نداشته است و صرفاً از ظرفیت قانون وظیفه عمومی برای معافیت استفاده کرده و عضو فعال بسیج در تهران بوده است.

با عنایت به تبلیغات ایجاد شده و توجه به افکار عمومی برای اینکه هیچ‌گونه شائبه‌ای مبنی بر سوءاستفاده از موقعیت شغلی اینجانب در روند پرونده و موضوع وجود نداشته، خواهشمند است دستور فرمایند برای رفع این شائبه‌ها در صورت امکان و صلاحدید نسبت به ابطال کارت معافیت و اعزام به سربازی ایشان اقدام کنند.

از بذل عنایت و توجه حضرت‌عالی کمال تقدیر و تشکر را دارد.سیدعلی احمدزاده / ‌ ۹ / /۶ / ۱۴۰۳»

اگرچه استاندار کهگیلویه و بویراحمد قید معافیت کفالت فرزند خود را زده و با ارسال مکاتبه‌ای به فرمانده انتظامی کشور خواستار ابطال معافیت و اعزام فرزندش به خدمت سربازی شده‌است، اما منتقدان این حرکت را نوعی فرار رو به جلو از طرف استاندار دانسته‌اند و برخی نیز از موضوع ابطال معافیت و رفتن به خدمت سربازی فرزند استاندار استقبال کرده و این موضوع را نوعی برخورد با بی‌عدالتی و تحقق مطالبه‌گری به‌حق می‌دانند.

منبع : ایمنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه