ارسال به دیگران پرینت

کیوریتور: سعید باباوند؛

"در کوچه باد می‌آید": نمایشگاه گروهی نقاشی در گالری نگر، جستجوی هنر در خیابان‌های شهر

نمایشگاه گروهی نقاشی «در کوچه باد می‌آید» با تمرکز بر موضوع خیابان به عنوان محیطی که تاثیر چشمگیری بر تحول و تکامل انسان مدرن دارد، از امروز در گالری نگر برپا شد.

"در کوچه باد می‌آید": نمایشگاه گروهی نقاشی در گالری نگر، جستجوی هنر در خیابان‌های شهر

نمایشگاه گروهی نقاشی «در کوچه باد می‌آید» با تمرکز بر موضوع خیابان به عنوان محیطی که تاثیر چشمگیری بر تحول و تکامل انسان مدرن دارد، از امروز در گالری نگر برپا شد. این نمایشگاه تلاش می‌کند تا به تجسم و تحلیل حضور انسان در فضاهای شهری بپردازد و به نمایش گذارد که چگونه خیابان‌ می‌تواند همزمان زمینه‌ساز ظهور و گاهی از بین برنده‌ی وجود انسان‌ها باشد.

کیوریتوری این نمایشگاه بر عهده‌ی سعید باباوند است و شامل آثار هنرمندانی چون زهرا امیریگانه، محمود باجلان، ابراهیم برفرازی، یاسمن ثروتیان، مهدی چیت‌سازها، ابوالفضل رفیعی، مهسا شمشیان، سحر صالحی، مائده طاهری، مانی غلامی، فریبا فرقدانی، سیما کهکی، و ندا مرادی نظری می‌باشد. این نمایشگاه از نهم تا بیست‌وششم شهریورماه از ساعت چهار تا نه شب دایر است و در روزهای شنبه گالری تعطیل می‌باشد. محل برگزاری نمایشگاه در خیابان قائم‌مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، کوچه‌ی بهرامی، شماره‌ی پنج قرار دارد. این نمایشگاه فرصتی است برای کسانی که به هنر مدرن و نقش آن در تحلیل فضاهای شهری علاقه‌مند هستند.

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه

    توسعه