ارسال به دیگران پرینت

حادثه لاهیجان

حادثه تلخ لاهیجان چه بود ؟ | دستور رئیس جمهور درباره بررسی جوانب حادثه تلخ لاهیجان

گفتنی است در حادثه لاهیجان، محمد میرموسوی، اهل شهرستان لاهیجان در استان گیلان، پس از بازداشت کشته شد.

حادثه تلخ لاهیجان چه بود ؟ | دستور رئیس جمهور درباره بررسی جوانب حادثه تلخ لاهیجان

حادثه تلخ لاهیجان

گفتنی است در حادثه لاهیجان، محمد میرموسوی، اهل شهرستان لاهیجان در استان گیلان، پس از بازداشت کشته شد.

در پی حادثه تلخ لاهیجان، رئیس جمهور به وزیر کشور دستور داد با تشکیل و اعزام کمیته‌ای به لاهیجان تمامی جوانب حادثه را بررسی و گزارش و نتیجه بررسی را در اسرع وقت به هیات وزیران اعلام کند.IMG_20240829_135528_384

گفتنی است در حادثه لاهیجان، محمد میرموسوی، اهل شهرستان لاهیجان در استان گیلان، پس از بازداشت کشته شد.ابراهیم انصاری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لاهیجان با اشاره به فوت متهمی در تحت نظرگاه فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان لاهیجان تاکید کرد: مقامات قضایی شهرستان بلافاصله پس از این واقعه در محل حاضر و بررسی موضوع را با جدیت در دستور کار قرار دادند.رئیس شورای اطلاع رسانی دولت از بررسی تمامی جوانب حادثه رخ داده در لاهیجان خبر داد.

به گزارش ایسنا، الیاس حضرتی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: در پی حادثه تلخ لاهیجان، رئیس جمهور به وزیر کشور دستور داد با تشکیل و اعزام کمیته‌ای به لاهیجان تمامی جوانب حادثه را بررسی و گزارش و نتیجه بررسی را در اسرع وقت به هیات وزیران اعلام کند.

اخیرا یک متهم در تحت نظرگاه فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان لاهیجان فوت کرد. در پی این حادثه دادستان عمومی و انقلاب لاهیجان از بازداشت پنج افسر نیروی انتظامی در رابطه با پرونده فوت این متهم خبر داد.

 

دستور ویژه فرمانده کل انتظامی کشور در خصوص حادثهِ روستایِ ناصرکیادِه لاهیجان استقرار تیم ویژه بازرسی کل فراجا در محل از ۷۲ ساعت گذشته تأکید سردار رادان بر مجازاتِ مقصران احتمالی

 

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس از دستور ویژه فرمانده کل انتظامی کشور در خصوص بررسی وقوع حادثه در  شهرستان لاهیجان خبر داد.

در پی حادثه فوت فردی مذکر در پاسگاه روستای ناصرکیاده از توابع شهرستان لاهیجان؛ فرمانده کل انتظامی کشور دستور ویژه رسیدگی به موضوع را صادر نموده که به قید فوریت تیم تخصصی بازرسی کل فراجا از هفتاد و دو ساعت گذشته در محل حادثه استقرار یافتند.

همچنین برابر دستور اکیدِ سردار رادان تمامی متهمانِ حادثه تحتِ بازجویی و تحقیق می‌باشند.

در پایان این اطلاعیه آمده که پلیس به‌ هیچ عنوان از خطاهایِ این‌چنین چشم پوشی نکرده، با متخلفینِ احتمالی برخورد و نتیجه اقداماتِ تکمیلی به اطلاعِ عموم خواهد رسید.

 

منبع : انتخاب
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • marandi ارسالی در

      تا به کی باید شاهد این صحنه های دلخراش و خود سرانه باشیم ؟.....سگی بگذار ما هم مردمانیم .....

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه