ارسال به دیگران پرینت

دستگیری موبایل قاپ معروف

موبایل قاپ معروف استاد معین دستگیر شد | دادستان: خبر از دستگیری موبایل قاپ و همدستش را داد

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران از دستگیری یک موبایل‌قاپ معروف در خیابان استاد معین خبر داد.

موبایل قاپ معروف استاد معین دستگیر شد | دادستان: خبر از دستگیری موبایل قاپ و همدستش را داد

دستگیری موبایل قاپ استاد معین 

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران از دستگیری یک موبایل‌قاپ معروف در خیابان استاد معین خبر داد.

به گزارش ایسنا، اخیراً تصاویری از یک سارق با کلاه نقاب‌دار و ماسک منتشر شده که در فضای مجازی فراگیر شده است. این سارق به همراه یک موتورسوار در چندین نقطه از تهران، از جمله خیابان استاد معین و محله گیشا، اقدام به قاپیدن گوشی‌های تلفن همراه مردم کرده بود. به دلیل انتشار اولین ویدیو از این فرد در خیابان استاد معین، او به عنوان «سارق خیابان استاد معین» شناخته شده بود.

پس از انتشار این ویدیوها، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ، به مردم وعده داده بود که این سارق به زودی دستگیر خواهد شد.ساعاتی پیش، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران اعلام کرد که این سارق توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شده است. این فرد به صورت باندی فعالیت می‌کرد و همدستان وی نیز شناسایی و دستگیر شده‌اند.

سرهنگ بابک نمک‌شناس، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران، نیز اعلام کرد که اطلاعات تکمیلی در این خصوص به زودی منتشر خواهد شد.سردار سعید منتظرالمهدی، سخنگوی فراجا، نیز در پستی در فضای مجازی اعلام کرد که این سارقان چهار نفر بوده‌اند.

دادستان تهران نیز تأیید کرد که موبایل‌قاپ معروف تهران به همراه همدستش با دستور قضایی دستگیر شده است. این فرد که به «آرسن لوپن» معروف شده بود، در روزهای گذشته فیلم‌های سرقتش در فضای مجازی منتشر شده بود. دادستان تهران با اشاره به تلاش‌های ماموران پلیس برای دستگیری این تیم، اعلام کرد که پرونده قضایی تشکیل شده و تحقیقات مقدماتی از متهمان آغاز شده است.

منبع : عصر ایران
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه