ارسال به دیگران پرینت

کریستیانو رونالدو | کریستیانو رونالدو فوتبالیست

تصمیم کریستیانو رونالدو درباره آینده ورزشی‌ خود | زمان بازنشستگی‌ کریستیانو رونالدو نزدیک است؟

کریستیانو رونالدو: نمی‌دانم که زمان بازنشستگی‌ام نزدیک است؛ شاید ۲ یا سه سال دیگر اما احتمالا همینجا در النصر بازنشسته خواهم شد. کریستیانو رونالدو در ادامه گفت: اینجا خیلی خوشحالم و در این کشور هم احساس خوبی دارم.

تصمیم کریستیانو رونالدو درباره آینده ورزشی‌ خود | زمان بازنشستگی‌ کریستیانو رونالدو نزدیک است؟

زمان بازنشستگی‌ کریستیانو رونالدو نزدیک است؟

کریستیانو رونالدو: نمی‌دانم که زمان بازنشستگی‌ام نزدیک است؛ شاید ۲ یا سه سال دیگر اما احتمالا همینجا در النصر بازنشسته خواهم شد. کریستیانو رونالدو در ادامه گفت: اینجا خیلی خوشحالم و در این کشور هم احساس خوبی دارم. خوشحالم که در عربستان بازی می‌کنم و می‌خواهم ادامه بدهم.

کریستیانو رونالدو، ستاره اسبق تیم‌های منچستریونایتد و رئال مادرید که حالا فوتبالش را در آسیا و در باشگاه النصر پیگیری می‌کند، گفته است که ظرف سه سال آینده کفش‌هایش را می‌آویزد.

با این حال، رونالدو به‌رغم ورود به مرحله پایانی دوران حرفه‌ای، گفته که هنوز کارش با فوتبال تمام نشده است! مرد پرتغالی گرچه با کوچ به آسیا، از کانون توجه اروپا خارج شد اما حضورش همچنان در قاره سبز احساس می‌شود. او تابستان امسال برای پرتغال در یورو ۲۰۲۴ به میدان رفت. البته به نظر می‌رسد که این حضور، وداع او با رقابت‌های اروپایی بود.

حواشی جورجینا تمومی نخواهد داشت! | عصبانیت کریستیانو رونالدو از جورجینا +تصویر

رونالدو درباره زمان بازنشستگی‌اش گفت: نمی‌دانم که زمان بازنشستگی‌ام نزدیک است؛ شاید ۲ یا سه سال دیگر اما احتمالا همینجا در النصر بازنشسته خواهم شد. اینجا خیلی خوشحالم و در این کشور هم احساس خوبی دارم. خوشحالم که در عربستان بازی می‌کنم و می‌خواهم ادامه بدهم.

رونالدو همچنین اشاره کرده که فوتبال ملی‌اش رو به اتمام است اما تا اینجای کار، همچنان روی بازی کردن متمرکز است و به مربیگری فکر نمی‌کند.

وی دراین‌باره گفت: وقتی که بخواهم با تیم ملی خداحافظی کنم، به هیچ‌کس درباره تصمیمم حرفی نخواهم زد و به نظرم تصمیمی ناگهانی خواهد بود هرچند به دقت درباره‌اش فکر می‌کنم. در حال حاضر آنچه می‌خواهم این است که بتوانم به تیم ملی کمک کنم. ما لیگ ملت‌ها را داریم و واقعا دوست دارم در آن بازی کنم. در شرایط فعلی، به هیچ عنوان درباره سرمربیگری تیم ملی یا هیچ تیم دیگری فکر نمی‌کنم.

پنج بار برنده توپ طلای جهان، افزود: حتی به ذهنم خطور نکرد و هرگز درباره‌اش فکر نکرده‌ام. چنین آینده‌ای را برای خودم تصور نمی‌کنم بلکه فکر می‌کنم به کارهای غیر فوتبالی مشغول شوم البته فقط خدا می‌داند که آینده چه خوابی برای انسان دیده است!

منبع : ایرنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه