ارسال به دیگران پرینت

مدیرعامل بانک ها | سوابق مدیرعامل بانک ها

لیست سن و سوابق مدیرعامل بانک ها | افراط و تفریط شدید در نظام بانکی

در این خبر به بررسی سابقه و سن مدیرعامل هر بانک می‌پردازیم. با نگاهی چشمی به این جدول به حضور افرادی با سن بالای 70 سال و همچنین 19 سال سابقه مدیرعاملی مستمر در یک بانک برمی‌خوریم.

لیست سن و سوابق مدیرعامل بانک ها | افراط و تفریط شدید در نظام بانکی

لیست سن و سوابق مدیرعامل بانک ها

در این خبر به بررسی سابقه و سن مدیرعامل هر بانک می‌پردازیم. با نگاهی چشمی به این جدول به حضور افرادی با سن بالای 70 سال و همچنین 19 سال سابقه مدیرعاملی مستمر در یک بانک برمی‌خوریم

در ایران بانک های فراوانی تحت نظارت بانک مرکزی در حال فعالیت می باشند که دارای نقاط قوت و ضعف هایی می باشند، دراین خبر به بررسی یکی از مولفه های مهم یعنی مدیرعامل می پردازیم.

مدیرعامل بانکها

نزدیک به 30بانک با عناوین مختلف تحت نظارت بانک مرکزی در حال فعالیت می باشند که هر کدام از این بانک‌ها نقش پر رنگی در اقتصاد کشور دارند. نکته‌ای که در مدیریت هر بانک بسیار حائز اهمیت است تصمیمات هیئت مدیره و به خصوص مدیرعامل هر بانک می باشد .

در این خبر به بررسی سابقه و سن مدیرعامل هر بانک می‌پردازیم. با نگاهی چشمی به این جدول به حضور افرادی با سن بالای 70 سال و همچنین 19 سال سابقه مدیرعاملی مستمر در یک بانک برمی‌خوریم و از سمت دیگر فردی با  36 سال سن و سه سال سابقه مدیرعاملی می‌بینیم که نشان دهنده افراط و تفریط شدید در نظام بانکی است.

سکان داران این بانک‌ها در حال هدایت کشتی‌های اقتصادی این نظام در هوای طوفانی تحریم‌ها هستند و یقینا مدیرعامل بانک‌ها نقش بسیار پرنگی دارند و باید در مولفه‌های انتخاب این مدیران بازنگری‌های اساسی شکل بگیرد.

مدیرعامل بانکها

سن برخی از مدیران عامل بانکها حدودی درج گردیده است و اطلاعات کاملی در بیوگرافی موجود نبود.

منبع : شمانیوز
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه