ارسال به دیگران پرینت

خلاصه اخبار | خلاصه اخبار ۳۱ مرداد

خلاصه اخبار نیم روزی ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ | خلاصه اخبار امروز ۳۱ مرداد ۱۴۰۳

خلاصه اخبار گوناگون امروز ۳۱ مرداد را در سایت ۵۵ آنلاین میخوانید .

خلاصه اخبار نیم روزی ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ | خلاصه اخبار امروز ۳۱ مرداد ۱۴۰۳

خلاصه اخبار

خلاصه اخبار گوناگون امروز ۳۱ مرداد را در سایت ۵۵ آنلاین میخوانید .

خبر مهم برای بازنشستگان /حساب بانکی خود را حتما چک کنید

از ساعتی پیش، پرداخت حقوق  مرداد ماه بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری با ارسال پیامک از سوی بانک عامل در تهران و برخی از استانهای کشور آغاز  شده است و این روند تا پایان امشب ادامه دارد.

بر همین اساس، بیش از یک میلیون و ۷۳۰هزار بازنشسته و وظیفه بگیر تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری هستند.

قاتل شرور قبل از فرار به ترکیه دستگیر شد

 رییس پلیس آگاهی پایتخت: شرور سابقه داری که مردی را با ضربات چاقو در کافه ‌باغچه کن به قتل رسانده بود، قبل از ترک ایران به ترکیه دستگیر شد.

حکم اعدام مرد رمال و متجاوز در یزد اجرا شد

رئیس کل دادگستری استان: رمالی که تحت عنوان تخلیه انرژی منفی و بازکردن گره‌های زندگی، به زنان و دختران تعرض می‌کرد در زندان یزد اعدام شد

 

دمای هوا در ۱۰ روز اول شهریور / موج گرما علاوه بر خاورمیانه، سرتاسر اروپا را هم درگیر کرده است

برای ده روز آغازین شهریور که از فردا شروع میشود موج هوای گرمتر از حالت عادی را در خاورمیانه و مشخصا نیمه غربی ایران و در سرتاسر اروپا می بینید.

گفت‌‌وگو با مادر و دختر ۱۴ ساله‌‌ای که ماجرای بازداشتش توسط ماموران طرح نور هنوز ادامه دارد/روزهای سخت نفس

مادر نفس، به پنج مرجع قضایی و انتظامی علیه تیم مامورانی که آن‌‌روز او و دوستش را با خشونت بازداشت کردند و به پایگاه امنیت اخلاقی گیشا بردند، شکایت کرده؛ به دادسرای نظامی، بازرسی ناجا، حفاظت اطلاعات فراجا، بازرسی فراجا و بازرسی کل ناجا. نتیجه شکایات هنوز مشخص نیست...

علیه نفس حاجی‌‌شریف پرونده‌‌ای در دادسرای اطفال با شکایت یکی از ماموران زن طرح نور تشکیل شده به‌‌دلیل آنچه این مامور، «در رفتن یکی از انگشت‌‌های دست» اعلام کرده است.

نفس هنوز هم نمی‌تواند درست بخوابد، نمی‌تواند با دوستانش و حتی مادرش به خیابان برود. صبح‌ها به‌محض اینکه از خواب بیدار می‌شود، مانیتور دوربین امنیتی آپارتمان را روشن می‌کند و زل می‌زند به آن، از ترس اینکه ماموران از راه برسند و او را همانطور که آن روز یکی از ماموران زن داخل ون به او گفت، با خود به زندان ببرند.

مریم عباسی، مادر نفس:

من می‌خواهم این را از آن ماموران بپرسم که چطور دلشان آمد؟ من هنوز باورم نمی‌شود که چنین رفتاری با بچه بکنند؟ از مویش بکشند و ببرند؟ کی ما مردم انقدر نسبت به هم بی‌رحم شدیم؟ من نمی‌خواستم بچه من نسبت به آدم‌های دور و برش انقدر بی‌اعتماد شود.

می‌خواهم به خودم و دخترم ثابت شود که اگر تخلفی جایی ببینیم، قانونی هست، کسی هست که پشتمان بایستد. من اگر می‌خواستم آب در آسیاب کسی بریزم، روز اول می‌دادم به شبکه‌های خارجی. من یک‌ماه‌ونیم صبر کردم تا ببینم اتفاقی می‌افتد یا نه. من ترجیحم بر این بود که قانونی پیگیری کنم و سروصدا نکنم، اما حس کردم اگر فیلم را منتشر نکنم، اگر هم پیگیری شود، این قضیه مسکوت می‌ماند.

جز پلیس امنیت اخلاقی که هرآنچه را خواستند به من گفتند، بقیه جاهایی که مراجعه کردم، رفتار خیلی خوبی با من داشتند. رفتار انسانی و حمایتگرانه داشتند، حتی فیلم را که می‌دیدند متاثر می‌شدند. خودشان هم تعجب می‌کردند از این سطح خشونت. می‌پرسیدند مگر هنوز چنین رفتارهایی هست؟ اما مهم این است که نتیجه داشته باشد.

فردا ادارات کهگیلویه و بویراحمد تعطیل است

 

استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

نظر به ماندگاری گرمای شدید هوا و لزوم مدیریت مصرف برق و انرژی و همچنین مصوبه کمیته مدیریت مصرف برق استان، همه دستگاه‌های اجرایی به غیر از خدمات رسان‌ها و مراکز درمانی فردا پنجشنبه، یکم شهریورماه تعطیل است.

کارکنان ادارات نیز ملزم بوده به نحو دور کار فعالیت کنند.

 

آبله میمونی در مرزهای خوزستان گزارش نشد

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های مرکز بهداشت خوزستان:

این استان همچنان منطقه‌ای امن از شیوع آبله میمونی است.

با توجه به دستورالعمل‌های وزارت بهداشت، مراقبت‌های مرزی برای شناسایی موارد مشکوک احتمالی در اتباع غیرایرانی هنگام ورود به کشور به طور جدی در حال انجام است.

 

اعتصاب پرستاران به تهران رسید

۳۱ مرداد ۱۴۰۳: تجمع اعتراضی پرستاران ، مقابل ساختمان وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در تهران

 

رای بالای وزیر نفت پزشکیان محسن پاک نژاد در کمیسیون های انقلابی

حدود ‌۱۵۰ نماینده مجلس به عنوان موافقین ‎وزیر نفت (در مقابل ۷ مخالف) برای سخنرانی در صحن جهت دفاع از برنامه های محسن پاک نژاد ثبت نام کرده بودند.

با توجه به رای بالای کمیسیون انقلاب به پاک نژاد بایستی از اکنون وی را در قامت وزیر نفت دولت پزشکیان دانست

 

جانی دپ با بازی آل پاچینو فیلم می‌سازد

«مودی؛ سه روز بر بال جنون» که دومین تجربه کارگردانی جانی دپ است، در بخش خارج از رقابت هفتاد و دومین جشنواره فیلم سن سباستین نمایش داده می‌شود.

فیلم دپ یک فیلم زندگینامه‌ای درباره هنرمند ایتالیایی آمدئو مودیلیانی است و در آن آل پاچینو، استفان گراهام و آنتونیا دسپلات حضور دارند. ریکاردو اسکامارسیو نیز در نقش هنرمند بوهمیایی مودیلیانی بازی کرده است.

در خلاصه داستان گفته شده است: داستانی از هنر، عشق و طرد شدن، گردبادی ۷۲ ساعته از رویدادهای پر هرج و مرج در خیابان‌های پاریسی که در طول جنگ جهانی اول از هم پاشیده شده است.

دپ نخستین بار سال ۱۹۹۷ برای ساخت فیلم «شجاع» پشت دوربین ایستاد.

 

بارش رگباری باران در شیراز

بارش رگباری باران در شیرازدقایقی است که آغاز شده است.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری فارس: بارش‌های رگباری ۶۰ میلی‌متری در کمتر از ۱۲ ساعت برای فارس پیش‌بینی شده و حضور در همه تفرجگاه‌های استان به دلیل صدور هشدار قرمز هواشناسی ممنوع است.

 

 یک حرکت بی‌نظیر برای جلوگیری از سکته!

کلا حرکت پنجه پا و راه رفتن با پنجه پا یکی از بهترین حرکات برای گردش خون در پاها «درمان واریس» و فعال بودن عصب پاها «درمان سیاتیک» هست. کمک زیاد به درمان دیابت و فشار خون، جلوگیری از لخته خون در پاها و سکته ها می‌کند..

ماجرای تبلیغ 4 بازیکن لیگ برتری برای کوروش کمپانی

نورشرق، رئیس کمیته تعیین وضعیت:

من اجمالا در جریان این نامه‌ها بودم.

این نامه‌ها در تاریخ مشخصی به فدراسیون واصل شد و سپس به سازمان لیگ ابلاغ شد.

برداشت از این نامه این است که با نظر مرجع قضایی، دوستان وجوهی را که برای تبلیغ آن شرکت (کوروش کمپانی) دریافت کرده بودند، مسترد کنند.

 ابلاغ مرجع قضایی برای فدراسیون فوتبال لازم‌الاجراست.

اگر سببی که در نامه ذکر شده، یعنی استرداد وجوه انجام شود، بازیکن مشکلی برای عقد قرارداد نخواهد داشت.اینکه آیا این بازیکنان برای رفع این مشکل اقدام کردند یا خیر، بنده اطلاعی ندارم  .تا این لحظه هم هیچ ابلاغ ثانویه‌ای برای فدراسیون فوتبال واصل نشده است

کولاک شاگردان سوریان در ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا

در مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان در اردن، آرمین شمسی پور در وزن 48 کیلوگرم و امیرمهدی سعیدی نوا در وزن 65 کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند. عمادرضا محسن نژاد در وزن 80 کیلوگرم و علی اصغر دادبخش در وزن 110 کیلوگرم صاحب مدال برنز شدند و امیرعلی حیدری در وزن 55 کیلوگرم نیز پنجم شد

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تراکتور:

مطمئنا بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر در بازی فردا احساساتی خواهند شد و این بازی به لحاظ احساسی بازی سنگینی برای آنها خواهد بود اما مطمئنم این بازیکنان بسیار حرفه‌ای هستند و الان با تمام توان برای تراکتور کار می‌کنند.

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه