ارسال به دیگران پرینت

حقوق بازنشستگان | همسان سازی حقوق بازنشستگان

جزئیات همسان سازی حقوق بازنشستگان | بازنشستگان در انتظار صدور احکام متناسب‌سازی

جزئیات همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد .

جزئیات همسان سازی حقوق بازنشستگان | بازنشستگان در انتظار صدور احکام متناسب‌سازی

حقوق بازنشستگان

جزئیات همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد .همسان‌سازی حقوق بازنشستگان به فرآیندی اشاره دارد که طی آن تلاش می‌شود تا تفاوت‌های ناعادلانه در حقوق بازنشستگان با توجه به سابقه خدمت، شغل و میزان حقوق دریافتی در زمان اشتغال کاهش یابد یا از بین برود. این فرآیند با هدف ارتقای عدالت اجتماعی و بهبود وضعیت معیشتی بازنشستگان انجام می‌شود.

در بسیاری از کشورها، به دلیل تغییرات اقتصادی، تورم و افزایش هزینه‌های زندگی، حقوق بازنشستگان ممکن است کافی نباشد. بنابراین، دولت‌ها و سازمان‌های مربوطه با اجرای طرح‌های همسان‌سازی حقوق، سعی در اصلاح این وضعیت دارند تا بازنشستگان بتوانند زندگی بهتری داشته باشند.

جزئیات همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد .آیین‌نامه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان هفته گذشته ابلاغ شد؛ به این ترتیب، بازنشستگان انتظار دارند قبل از پرداخت حقوق مرداد، احکام جدید حقوقی صادر شود.بازنشستگان کشوری می‌گویند: امیدواریم ۴۰ درصد از متناسب‌سازی نود درصدی که قرار است امسال اجرایی شود، با دریافت اشل‌ها و رتبه‌های حقوقی شاغلان به درستی انجام شود.

اما برای بازنشستگان کارگری، همه چیز به نتیجه نشست هیات مدیره کانون عالی بازنشستگان با مدیرعامل و کارشناسان تامین اجتماعی بستگی دارد؛ در این نشست، ردیف‌های حقوقی بازنشستگان مشخص خواهد شد.

منبع : خبرگزاری مهر
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • یک بازنشسته ارسالی در

      حالا این نشست مسئولین تامین اجتماعی کی هست فکر کنم اسفند ۱۴۰۳باشه

    • ناشناس ارسالی در

      متاسف هستیم از سوئ مدیریت
      بی احترامی تا کی

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه