ارسال به دیگران پرینت

المپیک ۲۰۲۴ | مهدی الفتی در المپیک ۲۰۲۴

درخشش مهدی الفتی در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | امتیازهای امیدوارکننده در پرش خرک

درخشش مهدی الفتی در المپیک ۲۰۲۴ پاریس: امتیازهای امیدوارکننده در پرش خرک را در این مطلب میخوانید .

المپیک ۲۰۲۴

درخشش مهدی الفتی در المپیک ۲۰۲۴ پاریس: امتیازهای امیدوارکننده در پرش خرک را میخوانید .

المپیک ۲۰۲۴، که به طور رسمی به عنوان "بازی‌های المپیاد سی و سوم" شناخته می‌شود، در شهر پاریس، فرانسه برگزار می‌شود. این دوره از بازی‌ها از ۲۶ جولای تا ۱۱ آگوست ۲۰۲۴ برگزار خواهد شد و بیش از ۱۰ هزار ورزشکار از سراسر جهان در ۳۲ رشته ورزشی مختلف به رقابت خواهند پرداخت.
 
 
این سومین بار است که پاریس میزبان بازی‌های المپیک تابستانی می‌شود، پس از دوره‌های ۱۹۰۰ و ۱۹۲۴. المپیک ۲۰۲۴ فرصتی استثنایی برای نمایش برترین استعدادهای ورزشی و ایجاد لحظاتی فراموش‌نشدنی در تاریخ ورزش جهان.امتیاز مهدی الفتی، ملی‌پوش ژیمناستیک ایران، در مرحله مقدماتی ماده پرش خرک بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس مشخص شد. در روز نخست این رقابت‌ها، ژیمناست‌ها در ماده‌های مختلف به میدان رفتند و مسابقات هیجان‌انگیزی برگزار شد.

در وسیله پرش خرک، مهدی الفتی، دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی هانگژو، به اجرای حرکت پرداخت. او در پرش نخست امتیاز ۱۴.۶۶۶ و در پرش دوم امتیاز ۱۴.۵۰۰ را به ثبت رساند.

جایگاه نهایی الفتی پس از اتمام رقابت همه ژیمناست‌ها در این وسیله مشخص خواهد شد. طبق قوانین مسابقات، هشت ژیمناست برتر در این ماده به فینال راه پیدا می‌کنند.

منبع : فرارو
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه