ارسال به دیگران پرینت

آزمون استخدامی

دوازدهمین آزمون استخدامی فراگیر | فرصتی برای ورود به دستگاه‌های اجرایی

سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرده است که دوازدهمین آزمون کتبی استخدام فراگیر برای جذب ۶۰۳۴ نفر در ۱۵ دستگاه اجرایی مختلف، روز جمعه، ۱۲ مردادماه برگزار خواهد شد.

دوازدهمین آزمون استخدامی فراگیر | فرصتی برای ورود به دستگاه‌های اجرایی

آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی در ۱۵ دستگاه اجرایی

سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرده است که دوازدهمین آزمون کتبی استخدام فراگیر برای جذب ۶۰۳۴ نفر در ۱۵ دستگاه اجرایی مختلف، روز جمعه، ۱۲ مردادماه برگزار خواهد شد. این آزمون در راستای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی مختلف کشور و جایگزینی نیروهای بازنشسته برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام این سازمان، بیش از ۲۱ دستگاه اجرایی درخواست جذب نیروی جدید داده بودند که پس از بررسی‌های دقیق و تأمین اعتبار، با درخواست ۱۵ دستگاه برای جذب ۶۰۳۴ نفر موافقت شده است. این در حالی است که تعداد کل متقاضیان شرکت در این آزمون به بیش از ۵۸ هزار نفر می‌رسد.

آزمون کتبی این دوره از استخدام فراگیر در روز جمعه ۱۲ مرداد برگزار خواهد شد و پس از آن مراحل مصاحبه و ارزیابی تکمیلی داوطلبان نیز طی ماه‌های آتی انجام خواهد شد.

متقاضیان آزمون استخدامی بخوانند | آخرین جزئیات از آزمون استخدامی ۱۴۰۳

شایان ذکر است که دستگاه‌های اجرایی مختلفی از جمله پست بانک، شرکت مدیریت منابع آب ایران، گمرک جمهوری اسلامی ایران، وزارت امور اقتصادی و دارایی، حوزه هنری انقلاب اسلامی و ... در این آزمون شرکت‌کننده دارند و در مجموع ۶۰۳۴ نفر در این دستگاه‌ها جذب خواهند شد.

  • بیش از ۵۸ هزار نفر برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.
  • آزمون کتبی روز جمعه ۱۲ مرداد برگزار می‌شود.
  • پس از آزمون کتبی، مراحل مصاحبه و ارزیابی تکمیلی انجام خواهد شد.
  • در مجموع ۶۰۳۴ نفر در ۱۵ دستگاه اجرایی مختلف جذب خواهند شد.

 

منبع : اقتصادآنلاین
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه