ارسال به دیگران پرینت

نیش زنبور | اعتیاد به نیش زنبور

این زن به نیش زنبور معتاد است | نیش زنبور، کابوس زندگی یک خانواده

مارگارت، زن کنتاکیایی، برای رهایی از دردهای مزمن، راهی عجیب انتخاب کرده است. او به جای دارو، از نیش زنبور به عنوان مسکن استفاده می‌کند و حالا به این تجربه عجیب معتاد شده است.

این زن به نیش زنبور معتاد است | نیش زنبور، کابوس زندگی یک خانواده

 زنی آمریکایی به نیش زنبورها معتاد است!

مارگارت، زن کنتاکیایی، برای رهایی از دردهای مزمن، راهی عجیب انتخاب کرده است. او به جای دارو، از نیش زنبور به عنوان مسکن استفاده می‌کند و حالا به این تجربه عجیب معتاد شده است. مارگارت که هفته‌ای حدود ۱۰۰ بار خود را در معرض نیش زنبور قرار می‌دهد، معتقد است سم زنبور خواص درمانی شگفت‌انگیزی دارد.

نادیا زکالوند: مارگارت که اهل کنتاکی آمریکاست در مصاحبه‌ای با خبرنگار برنامه «اعتیاد عجیب من»، گفت سال ۲۰۱۳میلادی برای تسکین دردهایش، زنبوری به خانه آورده و به آن اجازه داده تا او را نیش بزند. روز بعد از آن درد مزمن آرتروز او بهتر شده بوده و راحت‌تر می‌توانسته حرکت یا کار کند.

با این گیاه شگفت انگیز واریس را درمان کنید | درمان خانگی واریس به شیوه طب سنتی

او این کار را روزهای بعد هم تکرار کرد و در این مدت ۱۰ ساله، حداقل هفته‌ای ۱۰۰ بار نیش زنبور را تحمل می‌کند. او می‌گوید، نیش زنبور ویژگی‌های ضدالتهابی و ضددرد دارد. دردهای او پس از هر نیش زنبور، کم و حال روحی‌اش بهتر می‌شود.

مارگارت هنگام مصاحبه، رو به دوربین تلویزیون کرد و گفت، «من حالا به نیش زنبور معتاد شده‌ام و اجازه می‌دهم تا بیشتر نقاط بدنم، از جمله، زانو، قوزک پا، انگشتان، پیشانی و نوک بینی‌ام را زنبورها نیش بزنند و از آن لذت هم می‌برم.»

مارگارت هر زمان که به طبیعت می‌رود، به دنبال زنبورها می‌گردد و تعدادی از آنها را گرفته و با خود به خانه می‌آورد تا مقداری از سم زنبور را وارد بدن خود کند.

همسر مارگارت از اعتیاد او به نیش زنبورها نگران است و از متخصصان برای درمان او کمک می‌خواهد.

 

منبع : خبر آنلاین
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه