ارسال به دیگران پرینت

خلاصه اخبار؛

مروری به اخبار و اتفاقات مهم امروز | خلاصه اخبار مهم روز ۲۵ تیر

برای اطلاع از اخبار مهم و اتفاقات روز ۲۵ تیر با ۵۵ آنلاین همراه باشید.

مروری به اخبار و اتفاقات مهم امروز | خلاصه اخبار مهم روز ۲۵ تیر

مروری به اخبار و اتفاقات مهم امروز | خلاصه اخبار مهم روز ۲۵ تیر 

برای اطلاع از اخبار مهم و اتفاقات روز ۲۵ تیر با ۵۵ آنلاین همراه باشید.

رگبار و باد شدید در راه شمال غرب، البرز و جنوب شرق کشور!

احتمال سیل و صاعقه در برخی مناطق

طی امروز و فردا، شاهد رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در برخی نقاط کشور خواهیم بود. این پدیده ها عمدتاً در شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، ارتفاعات البرز مرکزی، فارس، سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان رخ خواهد داد. 

مسی تاریخ‌ساز می‌شود: پرافتخارترین بازیکن فوتبال با 45 جام!

لیونل مسی، اسطوره آرژانتینی، با فتح کوپا آمریکا 2024، رکوردی جدید را به نام خود ثبت کرد و به عنوان پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال شناخته شد. او با کسب 45 عنوان قهرمانی در رده‌های باشگاهی و ملی، از رکورد دنی آلوز، ستاره برزیلی، عبور کرد. این شاهکار مسی، نقطه عطفی در دنیای فوتبال به شمار می‌رود و نام او را در زمره برترین‌های تاریخ این ورزش جاودانه خواهد کرد.

ورود بی‌ضابطه گردشگران به مناطق عشایری ممنوع: حفظ حریم عشایر و محیط زیست در اولویت

مدیر امور عشایر استان تهران از ممنوعیت ورود بی‌ضابطه گردشگران به مناطق عشایری خبر داد. فرشید ذبیحی با اشاره به مشکلات ناشی از حضور این افراد در مراتع، گفت: «ورود بی‌ضابطه گردشگران به مراتع محل زندگی عشایر، علاوه بر ایجاد مزاحمت برای این جامعه، موجب تخریب محیط زیست نیز می‌شود.»

جاده کندوان یکطرفه شد: ترافیک سنگین در محور چالوس - کرج

جاده کندوان به دلیل حجم سنگین ترافیک، از ساعت 8 صبح امروز یکطرفه شد. سرهنگ علی عباسی، رئیس پلیس راه کندوان، با اعلام این خبر گفت: «به منظور تخلیه بار ترافیکی و روان‌سازی عبور و مرور در محور چالوس - کرج، این جاده از ساعت 8 صبح امروز به صورت یکطرفه از سمت شمال به جنوب خواهد بود.»

وی از رانندگان خواست تا از سفرهای غیرضروری به این محور خودداری کرده و با ماموران پلیس راه همکاری لازم را داشته باشند.

نفس‌های تازه در پایتخت: کیفیت هوای تهران قابل قبول است

شاخص کیفیت هوای تهران امروز صبح در شرایط قابل قبول قرار دارد. بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر عدد 89 را نشان می‌دهد که در محدوده سالم قرار دارد. 

جدال در بازار نقل و انتقالات: استقلال به دنبال آقای گل پرسپولیس؛ دومین پاتک از سرخ‌پوشان در راه است؟

هنوز غبار جدایی علی علیپور از پرسپولیس به طور کامل فروکش نکرده که زمزمه‌های پیوستن او به رقیب سنتی، یعنی استقلال، به گوش می‌رسد. 

طبق آخرین اخبار، علیپور که پیش از این پیشنهاد پرسپولیس را به طور موقت بی‌پاسخ گذاشته بود، پیشنهادی 40 میلیارد تومانی از استقلال دریافت کرده است. 

این موضوع نگرانی‌هایی را برای هواداران پرسپولیس ایجاد کرده که مبادا شاهد دومین پاتک جنجالی از سوی رقیب دیرینه خود در بازار نقل و انتقالات باشند و آقای گل خود را در آستانه شروع فصل جدید از دست بدهند.

این خبر مسرت‌بخش برای شهروندان تهرانی است که در روزهای گذشته شاهد افزایش آلاینده‌های هوا و ناسالم شدن کیفیت هوا در برخی از مناطق شهر بودند. 

توجه مسافران مترو! ایستگاه ۱۵ خرداد در روز عاشورا تعطیل می‌شود

به اطلاع مسافران محترم مترو تهران می‌رساند، ایستگاه ۱۵ خرداد در خط یک مترو، به مناسبت روز عاشورا و همزمان با برگزاری مراسم خیمه‌سوزان در ظهر روز سه‌شنبه (۲۶ تیر) برای حفظ ایمنی مسافران و عدم امکان تردد در آن محدوده، برای چند ساعت تعطیل خواهد بود.

فصل جدید در روابط ایران و آذربایجان: سفارت جمهوری آذربایجان در تهران بازگشایی شد

در اقدامی مهم و در راستای توسعه روابط دوجانبه، سفارت جمهوری آذربایجان در تهران پس از وقفه‌ای چند ساله، فعالیت خود را در محل جدیدی از سر گرفت.

این خبر مسرت‌بخش، در پی مذاکرات انجام شده بین مقامات جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان حاصل شده و نشان‌دهنده اراده دو کشور برای تقویت همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف است.

طارمی، گلادیاتور جدید نراتزوری! ؛ رونمایی اینتر از ستاره ایرانی

باشگاه اینترمیلان با انتشار تصویری از مهدی طارمی، مهاجم ایرانی خود، از او به عنوان "گلادیاتور جدید نراتزوری" رونمایی کرد.

این اقدام، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی داشته و هواداران اینتر را به شدت هیجان‌زده کرده است. 

آیفون ۱۳ قربانیِ جدید قطع ارز نیمایی: قیمت‌ها تا 40 درصد افزایش یافت

قیمت آیفون ۱۳ در پی قطع تخصیص ارز نیمایی به واردات گوشی‌های زیر 600 دلار، به طور نجومی افزایش یافت و تا 40 درصد گران‌تر شد.

رئیس کمیسیون تخصصی موبایل اتاق اصناف، با اشاره به توقف اختصاص ارز نیمایی به واردات گوشی‌های ارزان‌تر از 600 دلار از حدود 150 روز پیش، اعلام کرد که این موضوع سبب افزایش شدید قیمت‌ها در بازار شده است. 

به گفته وی، قیمت آیفون 13 که پیش از این 38 میلیون تومان بود، در حال حاضر به 53 میلیون تومان رسیده و رشدی 40 درصدی را تجربه کرده است. 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه