ارسال به دیگران پرینت

انتخابات ریاست جمهوری؛

جلسه ستاد متخصصین صنعت نفت و گاز و پتروشیمی حامی مسعود پزشکیان، در آستانه چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری

چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳، در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، جلسه‌ای با حضور متخصصین صنعت نفت و گاز پتروشیمی برگزار شد. این جلسه با حضور چهره‌های برجسته‌ای از این صنعت و سیاستمداران برگزار شد و به بررسی چالش‌ها و راهکارهای موجود در این حوزه پرداخت.

جلسه ستاد متخصصین صنعت نفت و گاز و پتروشیمی حامی مسعود پزشکیان، در آستانه چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری

چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳، در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، جلسه‌ای با حضور متخصصین صنعت نفت و گاز و پتروشیمی برگزار شد. این جلسه با حضور چهره‌های برجسته‌ای از این صنعت و سیاستمداران برگزار شد و به بررسی چالش‌ها و راهکارهای موجود در این حوزه پرداخت.

در این جلسه، زهیر غرضی، دکترای رسانه و مدیر مسئول وبسایت ۵۵آنلاین، به مشکلات روس‌ها در عمل به تعهداتشان در پروژه‌های نفت و گاز اشاره کرد. وی تاکید کرد که بدون حل مشکلات ناشی از تحریم‌ها، امکان سرمایه‌گذاری موثر در این حوزه وجود ندارد. زهیر غرضی با قرائت شعری، بر لزوم استفاده از کارشناسان متخصص در تصمیم‌گیری‌های این حوزه تاکید کرد: «رفت مرأت دل از کلفت آفاق به زنگ / مرکز افتاد برون بس که شد این دایره تنگ».

پیام انتخاباتی زهیر غرضی برای ایران+ویدئو

P1050289

آقای مهندس محلوجی، وزیر صنایع در دو دوره از دولت آقای هاشمی رفسنجانی، درباره آسیب‌هایی که تندروی‌ها به کشور وارد می‌کنند، صحبت کرد. وی به اهمیت تعادل و میانه‌روی در تصمیم‌گیری‌های اقتصادی و صنعتی اشاره کرد. ویدئوی صحبت‌های مهندس محلوجی را در ادامه تماشا کنید.

آقای مهندس عابدین‌زاده، نماینده سه دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان خوی، به معضلات رای ندادن به آقای پزشکیان و خطرات رای دادن به آقای جلیلی اشاره کرد. وی تاکید کرد که رای به نامزدهای غیرمتخصص می‌تواند به نابسامانی‌های بیشتر در صنعت نفت و گاز منجر شود.

P1050311

آقای دکتر امین‌نژاد، مدیرعامل بیدبلند و رئیس ستاد نفت و گاز آقای پزشکیان، در مورد عوارض تحریم‌ها بر صنعت نفت و مشکلات مرتبط با بنزین در کشور سخن گفت. وی بر لزوم اتخاذ سیاست‌های هوشمندانه برای مقابله با تحریم‌ها تاکید کرد. ویدئوی صحبت‌های آقای امین نژاد را در ادامه تماشا کنید.

آقای حجت‌الله ایوبی، دبیر کل سابق یونسکو و رییس ستاد انتخاباتی آقای پورمحمدی، که به ستاد آقای پزشکیان پیوسته است نیز  در این جلسه سخنرانی کرد.

آقای بهزاد محمدی، مدیر عامل سابق شرکت پتروشیمی، نیز با بیان اینکه قطر با امضای ۲۷ میلیارد دلار قرارداد با شل، توتال، کونوکوفیلیپس و... در پارس جنوبی جولان می‌دهد، گفت: قطر تا ۲۰۲۷ با ۱۱۰ میلیون تن به بزرگترین تولیدکننده «ال.ان.جی» جهان تبدیل می‌شود.

آقای امیر روشن، عضو ستاد مرکزی نفت و گاز آقای دکتر پزشکیان، نیز در جلسه حضور داشت و به مشکلات صنعت نفت و گاز پرداخت. 

P1050243

این جلسه با هدف بررسی چالش‌ها و راهکارهای موجود در صنعت نفت و گاز و تأکید بر اهمیت تصمیم‌گیری‌های تخصصی در این حوزه برگزار شد. متخصصان حاضر در جلسه به اتفاق بر اهمیت استفاده از کارشناسان خبره و پرهیز از تندروی و تصمیم‌گیری‌های ناپخته در این صنعت حیاتی تاکید کردند.

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه