ارسال به دیگران پرینت

علی عبدالعلی‌زاده | علی عبدالعلی‌زاده رئیس ستاد پزشکیان

عبدالعلی‌زاده: تحریم‌های علیه ایران یک پایش به آقای جلیلی وصل است | صحبت‌های جنجالی رئیس ستاد پزشکیان +ویدئو

علی عبدالعلی‌زاده افزود: ما به کارایی و جهان بینی اشخاص باید رأی بدهیم. علی عبدالعلی‌زاده ادامه داد: رئیس جمهور بعنوان مقام دوم کشور نخستین مسئولیتش برنامه توسعه کشور است .

عبدالعلی‌زاده: تحریم‌های علیه ایران یک پایش به آقای جلیلی وصل است |  صحبت‌های جنجالی رئیس ستاد پزشکیان +ویدئو

علی عبدالعلی‌زاده: تحریم‌های علیه ایران یک پایش به آقای جلیلی وصل است

 

علی عبدالعلی‌زاده افزود: ما به کارایی و جهان بینی اشخاص باید رأی بدهیم. علی عبدالعلی‌زاده ادامه داد: رئیس جمهور بعنوان مقام دوم کشور نخستین مسئولیتش برنامه توسعه کشور است .

رئیس ستاد پزشکیان گفت: گفتمان بین دو نامزدها بسیار شفاف است؛ یک کاندیدا طرفدار وضع موجود ؛ خشونت وتحریم FATF است اما طرف دیگر آقای پزشکیان طرفدار برداشتن تحریم‌ها و گفتگو است.

علی عبدالعلی‌زاده افزود: ما به کارایی و جهان بینی اشخاص باید رأی بدهیم. در گذشته قرار بود از بین ۸ دیدگاه یک نفر را انتخاب کنیم اما حالا از بین دو نفر باید انتخاب کنیم؛ یک سیاه و یک سفید. سیاه کیست ؟ اندیشه های آقای جلیلی یا آقای پزشکیان

وی ادامه داد: رئیس جمهور بعنوان مقام دوم کشور نخستین مسئولیتش برنامه توسعه کشور است .

عبدالعلی‌زاده گفت: تحریم‌هایی که علیه ایران صادر شد یک پایش آقای جلیلی است. اگر می خواهیم آینده کشورمان را تعیین کنیم باید به تشریح عملکرد دو نامزد اقدام کنیم.آقای جلیلی سابقه اجرایی‌اش صفر است اما در کارشکنی سابقه اش درخشان است. اما آقای پزشکیان یک عنصر کاملا اجرایی است.

رئیس ستاد پزشکیان: یک نامزد طرفدار ادامه وضع موجود و تحریم و مخالف پیوستن به اف‌ای تی اف و خشونت است در مقابل پزشکیان نامزد طرفدار برداشتن تحریم ها، پایان دادن به تحریم‌ها و گشودن رابطه عادلانه به کشور‌های جهان بر مبنای برد - برد است.

منبع : عصر ایران
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه