ارسال به دیگران پرینت

خلاصه اخبار؛

مروری به اخبار و اتفاقات مهم امروز | خلاصه اخبار مهم روز ۹ تیر

برای اطلاع از اخبار مهم و اتفاقات روز ۹ تیر ۱۴۰۳ با ۵۵ آنلاین همراه باشید.

مروری به اخبار و اتفاقات مهم امروز | خلاصه اخبار مهم روز ۹ تیر

مروری به اخبار و اتفاقات مهم امروز | خلاصه اخبار مهم روز ۹ تیر

برای اطلاع از اخبار مهم و اتفاقات روز ۹ تیر ۱۴۰۳ با ۵۵ آنلاین همراه باشید.

رگبار و رعد و برق شمال کشور را در بر می‌گیرد!

افزایش ابر، بارش و وزش باد در استان‌های شمالی

امروز (شنبه 9 تیر 1403) در استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی و همچنین ارتفاعات البرز مرکزی شاهد افزایش ابر، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد خواهیم بود. این شرایط جوی تا فردا ادامه خواهد داشت و در اغلب نقاط کشور جوی پایدار حاکم خواهد شد.

تاکسی‌های اینترنتی؛ نارضایتی دو سر سفر

مسافران و رانندگان از قیمت‌ها راضی نیستند، مسئولان به تکاپو افتاده‌اند

ده سال از ورود تاکسی‌های اینترنتی به ایران می‌گذرد و این صنعت نوپا در این مدت شاهد تحولات و دگرگونی‌های بسیاری بوده است. در سال‌های ابتدایی، این نوع حمل‌ونقل با استقبال گسترده مسافران و رانندگان روبرو شد و به عنوان انقلابی در عرصه حمل‌ونقل عمومی شناخته می‌شد.

هوای تهران قابل قبول شد: تنفس پاک در پایتخت

شاخص کیفیت هوا در تهران به عدد 75 رسید و کیفیت هوای این کلانشهر در وضعیت قابل قبول قرار گرفت.

شگرد شیطانی زنان سارق: مسمومیت مرد ثروتمند با آبمیوه و سرقت میلیاردی!

زنانی که با فریب و مسموم کردن مردی ثروتمند در مشهد، اقدام به سرقت اموال او به ارزش بیش از 3 میلیارد و 500 میلیون ریال کرده بودند، توسط پلیس دستگیر شدند.

واریزی جدید برای بازنشستگان تامین اجتماعی در راه است

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از پرداخت مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در آینده نزدیک خبر داد. این واریزی به صورت علی‌الحساب و مطابق با برنامه هفتم توسعه و ماده ۲۹ الحاقی آن انجام خواهد شد. 

بیرانوند به تراکتور پیوست!

لید:

دروازه‌بان باتجربه تیم ملی و پرسپولیس سرانجام با عقد قراردادی به تیم تراکتور تبریز پیوست. علیرضا بیرانوند که سابقه حضور در نفت نفت‌آبادان، پرسپولیس و آنتورپ بلژیک را در کارنامه خود دارد، پس از جدایی از پرسپولیس، به جمع شاگردان محمد مهابادی در تراکتور خواهد پیوست.

بازار خودرو در سکوت؛ ثبات قیمت‌ها در ۹ تیر ۱۴۰۳

بازار خودرو امروز شاهد نوسان قیمت خاصی نبود و قیمت‌ها در اکثر مدل‌ها ثابت ماند. به گفته فعالان بازار، این ثبات به دلیل انتظار برای تصمیمات جدید در خصوص صنعت خودرو و همچنین نزدیک شدن به فصل تابستان و کاهش تقاضا است. 

دختران هندبالیست ایران با صعود سه پله‌ای، تاریخ‌سازی کردند!

تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در یک بازی درخشان، ازبکستان را شکست داد و به مقام بیست و هفتم جهان در مسابقات قهرمانی جوانان دختر دست یافت. این مقام سه پله بهتر از عملکرد آنها در دوره قبل این رقابت‌ها است و بهترین رتبه هندبال بانوان ایران در رده سنی جوانان به حساب می‌آید.

ممنوعیت موتورسیکلت در تونل‌ها؛ به نفع ایمنی و روان‌تر شدن ترافیک

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های پایتخت خبر داد. این طرح با هدف افزایش ایمنی موتورسواران و کاهش بار ترافیکی اجرا می‌شود. 

جستجو در معدن شازند ادامه دارد؛ احتمال جابجایی اجساد

عملیات جستجو برای یافتن دو کارگر محبوس شده در معدن شازند همچنان ادامه دارد. به گفته منابع کارگری، احتمال جابجایی اجساد به دلیل ریزش سنگ‌های عظیم الجثه وجود دارد. 

24 زائر ایرانی در حج جان باختند؛ 66 زائر بدحال به کشور بازگشتند

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از جان باختن 24 زائر ایرانی در حج امسال خبر داد. وی گفت تاکنون 66 نفر از زائران ایرانی که بدحال بودند برای ادامه روند درمان به کشور بازگردانده شده‌اند.

بیرانوند همچنان پرسپولیسی است؛ باشگاه به دنبال احقاق حقوق خود در کمیته وضعیت

هومن هدایتی، سرپرست معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس، با تاکید بر اینکه علیرضا بیرانوند هنوز یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد، از پیگیری حقوقی این باشگاه در قبال فسخ یک طرفه قرارداد توسط این دروازه‌بان خبر داد.

تنابنده و قاسم‌خانی در «سن پطرزبورگ ۲»؛ کمدی پرمخاطب با کارگردانی رامبد جوان بازمی‌گردد

محسن تنابنده و پیمان قاسم‌خانی بار دیگر در فیلمی کمدی با نام «سن پطرزبورگ ۲» به کارگردانی رامبد جوان جلوی دوربین می‌روند. 

تهران، پرچمدار ازدواج و طلاق در سال گذشته!

رکوردشکنی پایتخت در دو جبهه: بیشترین ازدواج و بیشترین طلاق

در سال گذشته، استان تهران با ثبت 63 هزار و 973 مورد ازدواج، بیشترین آمار ازدواج را در بین استان‌های کشور به خود اختصاص داد. این در حالی است که این استان با 34 هزار و 97 طلاق، بالاترین آمار طلاق را نیز در میان استان‌ها داشته است. 

تورنتو از جمع 10 شهر برتر جهان برای زندگی سقوط کرد: غول گرانی مسکن، اعتبار شهرها را هم می‌بلعد!

قیمت مسکن در تورنتو به حدی بالا رفته که این شهر از جمع 10 شهر برتر جهان برای زندگی در سال 2024 کنار گذاشته شده است. این خبر تکان‌دهنده که از سوی واحد اطلاعات اکونومیست منتشر شده، نشان می‌دهد که گرانی مسکن نه تنها اقتصاد خانوارها را تحت فشار قرار می‌دهد، بلکه به اعتبار دولت‌ها و برند شهرها هم آسیب می‌زند.

زمین هست، مسکن نیست! وعده‌ها عملی می‌شود یا همچنان شاهد گرانی و کمبود خواهیم بود؟

کارشناسان معتقدند کمبود مسکن در ایران عمدی و صوری است. با وجود ظرفیت کافی زمین در کشور، وعده‌های واگذاری زمین رایگان به هر ایرانی قابل اجرا است. اما ذینفعان مانع از این امر شده و مردم همچنان در فشار گرانی و کمبود مسکن هستند.

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه