ارسال به دیگران پرینت

کدام مدل کولر گری بهتر است؟

یکی از پر فروش ترین محصولات سال های اخیر ایران، در زمینه تهویه هوا، کولر گازی است که امروزه به دلیل آب و هوای اقلیمی استفاده از آن ها بسیار رواج پیدا کرده و خیلی از افراد هم دنبال خرید یک کولرگازی خوب و با کیفیت هستند.

کدام مدل کولر گری بهتر است؟

یکی از پر فروش ترین محصولات سال های اخیر ایران، در زمینه تهویه هوا، کولر گازی است که امروزه به دلیل آب و هوای اقلیمی استفاده از آن ها بسیار رواج پیدا کرده و خیلی از افراد هم دنبال خرید یک کولرگازی خوب و با کیفیت هستند.

چون کولر گازی ها نسبت به سایر کولر ها قدرت بسیار زیادی دارند و در کمترین زمان دمای محیط را تغییر می دهند بین خانواده ها محبوب هستند. در بازار ایران، برند های مختلفی محصولت خود را به فروش می رسانند که در این بین، یکی از پرفروش ترین و پر طرفدار ترین ها، گری است.

کولرگازی های برند GREE در مدل ها و طراح های مختلفی تولید و روانه بازار می شوند که هر یک مزایا و ویژگی خاص خود را دارند، در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا درباره کولرگازی های گری به بحث و گفت و گو بپردازیم.

images_1718868488_6673da0861c49.jpg

کولرگازی های گری چه مدل هایی دارند؟

یکی از مهم ترین تجهیزات ساختمانی که تاثیر زیادی در ایجاد هوای مطبوع دارد و در این زمینه هم به خوبی عمل می کند، کولر گازی گری است. این نکته لازم به ذکر است که این کولر گازی ها تحت لیسانس کشور آمریکا می باشند و از قطعات بسیار قوی و با کیفیتی تولید شده اند که به دلیل استاندارد های خاص در طراحی کمترین صدا را هنگام روشن بودن تولید می کنند و مصرف برق بسیار پایینی دارند که باعث محبوبیت آن ها بین مردم شده است.

 

اما اگر از این مدل ها و ویژگی های آن ها آشناییت پیدا کنید، می فهمید که هر یک برای چه مکان هایی و چه شرایطی مناسب است و به همین سبب می توانید یک انتخاب هوشمندانه داشته باشید و کولری انتخاب کنید که پاسخگوی نیاز های شما باشد.

یک سری از مدل های تولید شده برند گری طرفداران زیادی دارد و سر وصدای زیادی در بازار ایجاد کرده است که در ادامه به بررسی آن ها میپردازیم.

کولر گازی گری مدل  I’SAVE

کولر گازی آی سیو یکی از مدل ‌های برتر و کم مصرف برند گری است که با موتور روتاری و فناوری اینورتر، مصرف انرژی بسیار کمتری دارد. کولرهای گازی I-SAVE دارای موتور مدل T1 هستند و در ظرفیت‌های ۱۸ و ۲۴ هزار تولید می ‌شوند، که برای فضاهایی با متراژ ۴۰ مترمربع مناسب ‌اند. این کولرها از گاز R410 استفاده می ‌کنند و باد را به چهار جهت مختلف پرتاب می‌ کنند تا بتوانند فضا را به طور یکنواخت پوشش دهند.

همچنین، به دلیل وجود فیلتر های بهداشتی در مدل‌ های آی سیو، گرد و غبار و آلودگی‌های محیط را جذب کرده و هوای تازه و پاکی را برای افراد فراهم می ‌کنند. این فیلترها قابل شستشو هستند و باید در دوره‌ های زمانی معین تمیز شوند، که این ویژگی یکی از مزایای بزرگ این مدل‌ ها محسوب می ‌شود.

images_1718868495_6673da0fb767e.jpg

کولر گازی گری مدل اسفورماتیک  (S4 Matic)

بهترین مدل‌ های کولر گازی گری برای مناطق معتدل و شمالی، که تحت کلاس آب و هوایی T1 قرار می ‌گیرند، مدل ‌های اسفورماتیک (S4 Matic) هستند. این کولر های گازی با موتور روتاری کم مصرف خود، صدای بسیار کمی تولید می ‌کنند و عمر طولانی ‌ای دارند، بنابراین سال ‌ها برای کاربران کارایی مطلوبی خواهند داشت. صدای تولید شده توسط این محصولات بین 45 تا 55 دسی ‌بل است و در حالت Sleep، کمترین میزان نویز و آلودگی صوتی را دارند، که به کاربران امکان استراحت آرام را میدهد.

در کولر های گازی اسفورماتیک گری، از گاز مبرد R410 استفاده شده است که قدرت خنک‌ کنندگی بالایی دارد و با عملکرد مداوم خود، به محیط زیست آسیب نمی ‌زند. این محصولات در ظرفیت‌ های 12000، 18000 و 24000 تولید می ‌شوند و می ‌توان گفت بهترین کولر گازی این مدل، ظرفیت 24000 آن است که با مصرف کم و قدرت پرتاب باد عالی، یکی از بهترین انتخاب ‌هاست.

کولر گازی گری مدل جی فورماتیک  (G4 Matic)

شهرهایی که دمای هوا در آن‌ ها تا 65 درجه سانتی ‌گراد می ‌رسد و شرایط آب و هوایی بسیار گرم و شرجی دارند، می ‌توانند از مدل‌ های جی فورماتیک اسپلیت گری بهره ‌مند شوند. این کولر گازی ها با کمپرسور پیستونی طراحی شده ‌اند که به طور خاص برای چنین شرایط آب و هوایی مناسب هستند. مدل‌ های جی فورماتیک در اندازه ‌های 18000، 24000، 30000 و 36000 تولید می‌ شوند، تا نیاز های مختلف کاربران را در این مناطق به خوبی برآورده کنند.

images_1718868502_6673da165b80a.jpg

کولر گازی گری مدل  PULAR

یکی از برترین مدل ‌های کولر گازی گری، مدل پلار است که با موتور روتاری T3 طراحی شده و برای مناطق جنوبی کشور بسیار مناسب است. این کولرها به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ ها برای مناطق گرمسیری شناخته می ‌شوند و در این شرایط، کارایی بالایی دارند. علاوه بر این، موتور روتاری استفاده شده در این مدل، مصرف انرژی را به حداقل رسانده و با تولید صدای کم، به نام سوپرسایلنت شهرت یافته است.

مدل‌ های کولر گازی پلار در دو نوع اینورتر و بدون اینورتر عرضه می ‌شوند که از نظر قیمت تفاوت قابل توجهی دارند. اگر افراد توانایی پرداخت هزینه بیشتری داشته باشند، مدل اینوردار کولر گازی گری پلار انتخاب بهتری خواهد بود. این کولر ها در ظرفیت‌ های 12000، 18000، 24000 و 30000 تولید می ‌شوند و قادرند فضایی تا 80 یا 90 متر مربع را پوشش دهند. البته هنگام انتخاب کولر گازی باید شرایط محیطی و سایر عوامل را نیز در نظر گرفت. اکثر مدل ‌های گری پلار دارای قابلیت سرمایشی و گرمایشی هستند و می ‌توان از آن ‌ها در تمام فصول استفاده کرد.

نتیجه گیری

کولر گری جزو پر طرفدارترین برند و محصولات تهویه هوا در ایران به شمار می روند که هر سری این برند ویژگی های مخصوص خود را دارد که شما بسته به نیاز خود می توانید یکی از مدل ها را انتخاب و خریداری کنید.

برای خرید کولر های برند گری شما می توانید به سایت  greei.irمراجعه کنید و بین محصولات مختلف بگردید و هر آن چه نیاز شمات را انتخاب و خریداری کنید. همچنین اگر هر گونه سوالی درباره محصول یا نحوه خرید و .... داشتید می توانید با پشتیبانی سایت هم که همیشه آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه