ارسال به دیگران پرینت

انتخابات | انتخابات ریاست جمهوری

انتخابات ریاست جمهوری 1403 | هوش مصنوعی در خدمت کاندیداها و مردم

مرکز ملی فضای مجازی در راستای توانمندسازی کاندیداها و تسهیل فرایند انتخاب برای مردم، سامانه‌ای تحت عنوان Esetad.ir راه‌اندازی کرده است. این سامانه امکانات و ابزارهای مختلفی را به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، ستادهای انتخاباتی و مردم ارائه می‌دهد که هوش مصنوعی یکی از مهم‌ترین این ابزارها است.

انتخابات ریاست جمهوری 1403 | هوش مصنوعی در خدمت کاندیداها و مردم

آیا هوش مصنوعی می‌تواند به انتخاب اصلح کمک کند؟

مرکز ملی فضای مجازی در راستای توانمندسازی کاندیداها و تسهیل فرایند انتخابات برای مردم، سامانه‌ای تحت عنوان Esetad.ir راه‌اندازی کرده است. این سامانه امکانات و ابزارهای مختلفی را به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، ستادهای انتخاباتی و مردم ارائه می‌دهد که هوش مصنوعی یکی از مهم‌ترین این ابزارها است.

استفاده از هوش مصنوعی در این سامانه مزایای متعددی دارد، از جمله:

ارائه اطلاعات دقیق و به‌روز به مردم در مورد مواضع و برنامه‌های هر کاندیدا

تحلیل‌های پیشرفته برای کمک به مردم در انتخاب اصلح

ارتباط دوسویه بین مردم و کاندیداها

ارائه مشاوره به ستادهای انتخاباتی برای تدوین و بهبود استراتژی‌های تبلیغاتی

نقد پزشکیان از عدالت آموزشی کشور: بی‌عدالتی یعنی مدرسه‌ای که فقط کلاس اولش، هشتاد میلیون تومان شهریه می‌گیرد | سخنان پزشکیان درباره سیستم های بی نظم آموزشی+ ویدئو

برخی از ابزارهای هوش مصنوعی موجود در سامانه Esetad.ir عبارتند از:

چت‌بات «از هوش مصنوعی بپرسید»: این چت‌بات به مردم امکان می‌دهد تا سوالات خود را به صورت اختصاصی و دقیق از هر کاندیدا بپرسند و پاسخ آن‌ها را دریافت کنند.

چت‌بات «مشاور ستاد»: این چت‌بات خدمات ویژه‌ای مانند ارائه تحلیل‌های دقیق و به‌روز و پیشنهاد بهترین روش‌ها برای جذب رای‌دهندگان را به ستادهای انتخاباتی ارائه می‌دهد.

چت‌بات «مشاور برخط انتخاب اصلح»: این چت‌بات به مردم کمک می‌کند تا با ارزیابی شاخص‌های رئیس جمهور برگزیده بر اساس بیانات امام راحل و رهبر معظم انقلاب، بهترین گزینه را انتخاب کنند.

مرکز ملی فضای مجازی معتقد است که استفاده از هوش مصنوعی می‌تواند به افزایش مشارکت مردم در انتخابات، انتخاب اصلح و برگزاری انتخاباتی سالم و رقابتی کمک کند.

منبع : ایرنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه