ارسال به دیگران پرینت

علی پروین | علی پروین بازداشت شد

علی پروین بازداشت شد؟! | اتهام علی پروین چیست؟

دادستان تهران: آقای علی پروین ماهانه بحساب ارزی ایشان ۳۰۰هزار دلار پول واریز میشد و طبق اطلاعات پلیس مبارزه با جرائم اقتصادی این پولها از آمریکا و امارات بحساب ایشان واریز شده و مشخص شد شرکت کوروش کمپانی و شرکت موبایل موسوی این پولها را واریز می کردند.

علی پروین بازداشت شد؟! | اتهام علی پروین چیست؟

علی پروین بازداشت شد؟!

دادستان تهران: آقای علی پروین ماهانه بحساب ارزی ایشان ۳۰۰هزار دلار پول واریز میشد و طبق اطلاعات پلیس مبارزه با جرائم اقتصادی این پولها از آمریکا و امارات بحساب ایشان واریز شده و مشخص شد شرکت کوروش کمپانی و شرکت موبایل موسوی این پولها را واریز می کردند

خطم را ۷ میلیارد می‌خرند | من کارت بانکی ندارم! + فیلم

چهارشنبه شب هنگامی که  بازی آلمان و مجارستان به اواخر خود رسیده بود ناگهان این خبر در فضای مجازی منتشر شد که علی پروین اسطوره پرسپولیس و چهره ماندگار فوتبال ایران بازداشت شده است! حتی این شایعه نیز مطرح شد که بازداشت پروین در راستای همان پرونده فساد در فوتبال بوده است اما یکی از نزدیکان علی آقا در گفتگو با خبر ورزشی ضمن رد همه این موارد به خبر ورزشی گفت: من حوالی ساعت ۲۱:۴۰ با علی پروین صحبت کردم و ایشان در لواسان حضور داشت. خبر بازداشت او اصلاً صحت ندارد چون با همدیگر چند دقیقه گفتیم و خندیدیم. اگر علی پروین بازداشت شده بود که من نمی‌توانستم تلفنی با او صحبت کنم. علی آقا دستگیر نشده و الان در لواسان است.

شایعه بازداشت علی پروین تکذیب شد؛ اسطوره پرسپولیس از پیگیری قضایی خبر داد

 در پی انتشار شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر بازداشت علی پروین، پیشکسوت فوتبال ایران، او با تکذیب این خبر اعلام کرد که از طریق وکیل خود پیگیر موضوع خواهد شد. 

منبع : ورزش3
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه