ارسال به دیگران پرینت

والیبال | لیگ ملت‌های والیبال

ناکامی در هفته اول لیگ ملت‌های والیبال | امیدواری برای شکست ژاپن

تیم ملی والیبال ایران در هفته اول لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ با متحمل شدن چهار شکست، به جایگاه شانزدهم رنکینگ جهانی سقوط کرد.

ناکامی در هفته اول لیگ ملت‌های والیبال | امیدواری برای شکست ژاپن

والیبال ایران: ناکامی در هفته اول

تیم ملی والیبال ایران در هفته اول لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ با متحمل شدن چهار شکست، به جایگاه شانزدهم رنکینگ جهانی سقوط کرد. علیرضا نادی، کاپیتان سابق تیم ملی، در گفتگو با ایسنا به بررسی عملکرد تیم و چالش‌های پیش رو پرداخته است.

نادی با اشاره به شروع ضعیف تیم و بازی‌های بهتر در ادامه مسابقات، ابراز امیدواری می‌کند که روند رو به رشد تیم در هفته دوم لیگ ملت‌ها ادامه داشته باشد. او معتقد است حفظ رنکینگ و کسب امتیاز برای حضور در المپیک 2024 از جمله اهداف اصلی تیم در این رقابت‌ها است.

آبروریزی والیبال ایران برابر ایتالیا | با این اوضاع المپیک که هیچ از لیگ ملت ها هم حذف می‌شویم!

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال با اشاره به بازی سخت پیش رو با ژاپن، خاطرنشان می‌کند که با ارائه یک بازی خوب و تلاش برای پیروزی، می‌توان امیدوار به کسب نتیجه در این دیدار بود. او از بازیکنان می‌خواهد که به جای تمرکز بر فشار روانی ناشی از رقابت با رقیب سنتی در آسیا، به ارائه یک بازی باکیفیت و لذت‌بخش بپردازند.

نادی در خصوص عملکرد پائولینو فرناندز، سرمربی جدید تیم ملی، می‌گوید که او به زمان نیاز دارد تا با تیم و بازیکنان آشنا شود. او از کادر فنی، خصوصا مربیانی که سابقه کار با تیم ملی را دارند، می‌خواهد که به فرناندز در این امر یاری برسانند.

 

منبع : ایسنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه