ارسال به دیگران پرینت

کاهش قیمت | کاهش قیمت ارز

کاهش قیمت ارز؛ به زودی

افزایش قیمت دلار به بهانه حمله به کنسولگری ایران در سوریه هیچ دلیل اقتصادی ندارد و صرفا فضاسازی روانی است.

کاهش قیمت ارز؛ به زودی

کاهش قیمت ارز؛ به زودی

افزایش قیمت دلار به بهانه حمله به کنسولگری ایران در سوریه هیچ دلیل اقتصادی ندارد و صرفا فضاسازی روانی است.

بهروز محبی نجم آبادی؛ عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: افزایش قیمت دلار و جوسازی‌ها در این باره از سوی بعضی افراد و جریانات به بهانه مسائل امنیتی همچون حمله به کنسولگری ایران در سوریه از سوی رژیم صهیونیستی هیچ دلیل و توجیه اقتصادی ندارد و تنها یک فضاسازی روانی است.

وی افزود: در طول یک سال گذشته ما شاهد مسائل امنیتی مختلف در سطح منطقه بوده‌ایم که کمترین تاثیر را بر قیمت دلار در ایران داشت.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: البته در همه این موارد سودجویان و اخلالگران در بازار ارز سعی داشتند تا به بهانه مسائل امنیتی منطقه، بازار ارز را دچار تلاطم کنند؛ اما موفق نشدند و قیمت ارز به دلیل مسائل امنیتی رشد اندکی داشت و حتی بعد از افزایش نرخ، سیر نزولی آن آغاز شد.

محبی نجم آبادی تاکید کرد: امروز وضعیت منابع ارزی ما مناسب است و درآمد‌های نفتی نیز افزایش یافته به طوری که طبق آمار منتشر شده میزان آن به دوران قبل از تحریم بازگشته است.

وی گفت: این جوسازی‌ها تنها جنبه روانی دارد و اخیرا نیز به بهانه حمله به کنسولگری ایران قیمت ارز افزایش یافته؛ اما بعد از چند روز روند کاهش قیمت آغاز خواهد شد.

منبع : طلا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه